Foto: Josip Regović/PIXSELL
Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) poziva na suradnju sve relevantne dionike i donositelje odluka da nastave promišljati u smjeru koji će doprinijeti konkurentnosti hrvatske turističke ponude i osigurati održiv turistički rast.
“Iza nas je po mnogim čimbenicima rekordna turistička sezona koju smo žarko priželjkivali i nadali joj se. Međutim, nemojmo se zavaravati kako jedna dobra sezona može nadoknaditi dvije i pol godine agonije kojoj smo svakodnevno svjedočili. Pred nama su godine oporavka i borbe za što bolje pozicioniranje Hrvatske na novoj turističkoj karti Europe“, ističe Tomislav Fain, predsjednik UHPA-e.
U tom novom „preslagivanju karata“ od iznimne važnosti bit će sinergija svih relevantnih dionika iz javnog i privatnog sektora, a s ciljem ostvarivanja ključnog cilja cijelog turističkog sektora – održivog cjelogodišnjeg turizma. Svoju priliku u tome vide i turističke agencije, koje su, unatoč rekordnim turističkim brojkama, daleko od oporavka i povratka na predpandemijske poslovne rezultate.
Apel za brzu reakciju
„Iza turističkih agencija je, usudit ću se reći, najteže razdoblje u povijesti, ali svaka kriza donosi i prilike, posebice u turizmu u kojem su oduvijek jedino promjene bile stalne i pouzdane. Jedna od ključnih prilika je odmak od sezonalnosti i usmjeravanje prema cjelogodišnjem turizmu. Uvjeren sam kako su turističke agencije ključ u ostvarenju tog cilja, ali na tom putu ne smijemo, i ne možemo, biti sami, bez ostalih ključnih dionika u lancu naših usluga“.
Jedna od ključnih aktivnosti svakako jest i inzistiranje na pravovremenom donošenju cjenika nacionalnih parkova, parkova prirode, muzeja i ostalih kulturnih objekata koji su nezaobilazna atrakcija u ponudi turističkih agencija, a cijena njihovih ulaznica uvelike utječe na cijenu aranžmana.
„Prema Ministarstvu zaštite okoliša i energetike te Ministarstvu kulture i medija upućujemo apel za promptnom reakcijom prema javnim ustanovama i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave da se cjenici donose na vrijeme, a povećanje cijena bude realno i vodi načelom održivog razvoja koje će uspostaviti ravnotežu i poticati suradnju, te posredno utjecati i na konkurentnost hrvatskog turizma“, zaključuje Fain.
najnovije
najčitanije
Novosti
tragedija na cesti
Grad Ozalj proglasio Dan žalosti zbog pogibije dvojice mladića
Gospodarstvo
podaci fine
U Hrvatskoj 9,48 milijuna otvorenih računa u kreditnim institucijama
Gastro
NIZ KORISTI
Stvarno biste trebali uzeti pauzu za ručak, evo zašto
Hrvatska
važne društvene teme
SDP serijom susreta otvara dijalog s građanima
KK Zadar
KK ZADAR
S Jaydenom Luisom Martinezom sporazumno raskinuta suradnja
Zadar & Županija
Počivao u miru
Preminuo Ante Jurjević, poznati gospodarstvenik koji je obilježio društveni i politički život u županiji
Zadar
OBAVIJEST
NAJAVLJENA POJAČANA BUKA! Poslano upozorenje i za Zadarsku županiju
Zadar
RADOVI
‘SPECIFIČAN POSAO’ Obišli smo radove na Pozdravu Suncu: ‘Financijski je sve teže…’
Scena
LJUDI ODUŠEVLJENI
VIDEO Pogledajte kako je Laura Gnjatović predstavila Hrvatsku na Miss Universe izboru
Županija
NEZAVISNI