Foto: HTZ
Povodom ulaska Republike Hrvatske u Schengen od 1. siječnja 2023. godine, Hrvatska turistička zajednica provodi promotivnu kampanju na online kanalima komunikacije, posebno na društvenim mrežama Facebook i Instagram. Kampanja će se provoditi do ožujka ove godine s ciljem dodatnog informiranja svih potencijalnih putnika o još većoj prometnoj dostupnosti naše zemlje, odnosno ulasku Hrvatske u ovo elitno europsko društvo. Kampanja se provodi na 13 europskih tržišta s kojih hrvatski turizam i inače ostvaruje najveći turistički promet, kao što su Njemačka, Austrija, Poljska, Češka, Slovačka, Italija, Mađarska, Francuska, Nizozemska i dr.
– Ulazak Hrvatske u Schengen, zajedno sa uvođenjem eura kao nove službene valute, veliko je postignuće za našu zemlju, a navedeno će vrlo pozitivno utjecati i na daljnji razvoj hrvatskog turizma, odnosno na daljnje podizanje njegove ukupne konkurentnosti. To je posebice važno ako znamo da se u našoj zemlji oko 90 posto ukupnog turističkog prometa ostvaruje s europskih tržišta kojima će naša zemlja od ove godine biti još dostupnija, ali i praktičnija za realizaciju turističkih putovanja. Ove novosti pozdravljaju i naši brojni partneri na emitivnim tržištima, odnosno turoperatori, agencije i prijevoznici pa samim time i tijekom ove godine očekujemo nastavak pozitivnih trendova i povratak na predpandemijske razine turističkog prometa, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Dobre trendove i pozitivna očekivanja u ovoj godini potvrđuje i turistički promet ostvaren u dosadašnjem dijelu siječnja u kojem je u Hrvatskoj ukupno ostvareno oko 125 tisuća dolazaka i 400 tisuća noćenja što u odnosu na isto razdoblje siječnja 2019. godine predstavlja rast od 16 posto u dolascima i 25 posto u noćenjima. Pritom je najviše noćenja ostvareno u Istri, na Kvarneru te u Zagrebu, a gledano prema tržištima najviše su noćenja, uz domaće goste, ostvarili Austrijanci, Nijemci, Slovenci i Talijani.
Podsjećamo kako prostor Schengena danas obuhvaća 27 europskih zemalja te više od 423 milijuna stanovnika, a podrazumijeva prostor bez unutarnjih graničnih kontrola. Navedeno uključuje sve vrste prometa što je posebno pogodno za hrvatski turizam koji je samo u prošloj godini ostvario više od 16 milijuna inozemnih turističkih dolazaka.

najnovije
najčitanije
Svijet
prisilna eksproprijacija
Grlić Radman dignup glas protiv oduzimanja 78 hektara privatne imovine: “Sve je politički motivirano”
Hrvatska
povećanje investicijskog potencijala
Iz HEP-a objasnili zašto rastu cijene struje, pozivaju se i na uredbu Vlade
Novosti
priprema za parlamentarne
Na desnici novi pokušaj okupljanja, ali bez Jonjića, Domovinskog pokreta i Mosta
Novosti
halo inspektore
Isti proizvod u Austriji košta 60, a u Hrvatskoj120 eura: “Netko nas ozbiljno vara i vuče za nos”
Zadar
koncert na višnjiku
Još jedan koncert za pamćenje: Thompson i večeras napunio Višnjik
Zadar
POSLAO PORUKU
Na kraju zadarskog koncerta Thompson održao govor: ‘Onaj tko ne izlazi na izbore, nije ga briga za Hrvatsku’
Zadar
špica
Kalelarga kao modna pista: Pogledajte tko je privlačio poglede ove subote
Hrvatska
JAVNO SAVJETOVANJE
Zabrana prodaje stana od 35 godina mnogima je preduga, građani imaju niz primjedbi…
Županija
ZLATNA LUKA
Vijeće hoće smijeniti direktoricu sukošanske komunalne tvrtke kojom je načelnik Vanjak – zadovoljan
Zadar
PORAST