Srijeda, 11. prosinca 2024

Weather icon

Vrijeme danas

7 C°

GODIŠNJI PROGRAM

Turističko vijeće HTZ-a usvojilo plan za 2025., planirani prihod 55,3 milijuna eura

Autor: Hina

09.12.2024. 15:50
Turističko vijeće HTZ-a usvojilo plan za 2025., planirani prihod 55,3 milijuna eura

Foto: Luka Jeličić



Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u ponedjeljak je usvojilo godišnji program rada HTZ-a za 2025. godinu kojim se planira prihod od 55,3 milijuna eura, a dana je i potpora vladi za provedbu koncepcije održivog turizma, priopćio je HTZ.


Sukladno novom programu, HTZ planira uključiti i prihode iz posebnih fondova.


HTZ poručuje da će se prilikom provođenja promotivnih aktivnosti posebno voditi računa o kriterijima kojima gosti prema najnovijim istraživanjima pridaju najviše pažnje, a to su sigurnost destinacije, ugodna klima, cjenovna konkurentnost i gostoljubivost domaćina.




Među aktivnostima koje će se realizirati tijekom 2025. su i prioritetne inicijative Strateškog marketinškog i operativnog plana do 2027. godine, odnosno fokus će biti na 11 od 23 inicijative, među kojima su programi dizajna inovativnih vrijednosti u sklopu kojih će fokus biti na premium segmentu ponude, ali i manje poznatim destinacijama.


Radit će se i na daljnjem promicanju turističke ponude u pred i posezoni te na unapređenju zračne povezanosti.


Predviđena je i implementacija novih komunikacijskih alata u sklopu novog krovnog komunikacijskog koncepta.


Razgovaralo se i o tijeku reforme upravljanja razvojem turizma. Turističko vijeće dalo je punu podršku reformi te svim naporima koje Vlada ulaže u razvoj održivog turizma kako bi se osigurala njegova uspješnost i konkurentnost i u budućnosti, kaže se u priopćenju.


“Ukupni planirani prihod HTZ-a u 2025. veći je za 1,1 posto u odnosu na ovogodišnji te smo programom rada za iduću godinu pojedinačno utvrdili sve planirane zadatke i potrebna financijska sredstva za njihovo izvršenje”, rekao je direktor HTZ-a Kristijan Staničić.


Dodao je da su prilikom planiranja i definiranja ciljeva u obzir uzeti aktualni tržišni trendovi prema kojima će najvažniji motivi putovanja biti turistički proizvodi poput kulture i baštine, city breaka te boravka u prirodi.


Naglasio je kako su među ključnim strateškim ciljevima HTZ-a za iduću godinu repozicioniranje brenda Hrvatske, ravnomjernija distribucija turističkog prometa kroz godinu, teritorijalna disperzija prometa te povećanje potrošnje po turistu.


Ministar turizma i sporta Tonči Glavina apelirao je da cijene budu realne i prate kvalitetu usluge, jer, kako je rekao, “svako podizanje cijena koje nema svoju opravdanost, tržište će kazniti”.


“Naše konkurentske zemlje već su se ove godine vratile u potpunosti, a trebamo biti svjesni kako se mnoga naša emitivna tržišta nalaze u izazovnoj gospodarskoj situaciji te će cijena više nego ikada do sada biti važna za odabir destinacije”, objasnio je Glavina.