
Foto: iStock/NL
TikTok je pokrenuo format tekstualnih postova dok se videoplatforma suočava s konkurentskim divovima među društvenim medijima u utrci za inovacijama. Novi format omogućit će korisnicima stvaranje tekstualnog sadržaja za dijeljenje priča, ideja, pjesama, recepata ili drugog pisanog sadržaja, navodi se u aplikaciji.
Korisnici mogu dodati boje, naljepnice, hashtagove i zvukove svojim tekstualnim postovima.
TikTok je objavio da s “tekstualnim objavama proširuje granice stvaranja sadržaja za sve na TikToku, dajući pisanoj kreativnosti, koju smo vidjeli u komentarima, opisima i videozapisima, poseban prostor za sjaj.”
Promjena je uslijedila jer se konkurencija među platformama društvenih medija intenzivirala posljednjih tjedana nakon pokretanja Threads-a, spin-offa Instagrama u vlasništvu Meta-e.
Platforma je rival Twitteru po tome što se fokusira na tekstualne objave. Korisnicima omogućuje objavu do 500 znakova teksta i do pet minuta videa i poveznica, kao i slika.
Također izgleda slično Twitteru i ima značajke poput sviđanja ili odgovaranja na postove ili citiranja postojeće teme.
najnovije
najčitanije
Zadar & Županija
Ide u Tajland
Laura iz Zadra nova je Miss Universe Hrvatske
Hrvatska
POČINJU RADOVI
U Novalji niče nova solarna elektrana
Nogomet
POSAO BLIZU REALIZACIJE
Pregovori između Brazila i Ancelottija napreduju, evo na čemu inzistira brazilski savez
KK Zadar
ABA liga, 29. kolo
Zadranima u subotičkoj Dudovoj šumi pobjegao zadnji vlak za doigravanje
Svijet
KONTROVERZNA IDEJA
Trump na dan kanadskih izbora zagovara aneksiju Kanade
Zadar
APEL
UPOZORENJE ZADRANKE! ‘Samo da upozorim ljude koji šetaju pse po Musapstanu…’
Zadar & Županija
Ide u Tajland
Laura iz Zadra nova je Miss Universe Hrvatske
Zadar
U FOTOOBJEKTIVU
Zadarskim ulicama prošetale najljepše proljetne kombinacije
Zadar
NOVI KAPACITETI
Sve zadarske škole radit će u jednoj smjeni, evo od kada
Zadar
JAVNI PRIJEVOz