Petak, 22. studenog 2024

Weather icon

Vrijeme danas

3 C°

promocija hrvatskih destinacija

Objavljeno više od 60 virtualnih šetnji na četiri jezika

Autor: Portal ZL

08.08.2023. 12:15
Objavljeno više od 60 virtualnih šetnji na četiri jezika

Foto: croatia.hr



Jedna od najpopularnijih i najposjećenijih mrežnih stranica u Hrvatskoj je turističko-informacijski portal Hrvatske turističke zajednice Croatia.hr, a koji je sada još atraktivniji, moderniji i sadržajno bogatiji, priopćeno je iz HTZ-a. Naime, na portalu su objavljene 63 virtualne šetnje u tehnologiji VR 360 dostupne na četiri jezika, odnosno na hrvatskom, engleskom, njemačkom i talijanskom jeziku.


Riječ je o platformi koja korisnicima omogućava gledanje i interaktivno djelovanje u 360-stupanjskom okruženju, odnosno istraživanje destinacija, okolnih mjesta i lokaliteta u visokokvalitetnom virtualnom iskustvu.


„Kontinuirano ulažemo u promociju i kanale komunikacije te držimo korak s modernim trendovima. Digitalizacija hrvatskog turizma, uz održivost, predstavlja jedan od ključnih strateških smjerova njegova daljnjeg razvoja pa ćemo tako i ovu VR platformu u budućnosti dodatno nadograđivati novim tehnološkim rješenjima, ali i materijalima za nove destinacije i jezične varijante“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.




Sustavi takve vrste i njihovo korištenje u promociji omogućavaju korisnicima da dožive destinacije kroz potpuno novi proces i doživljaj. Naime, korisnicima je tako na kreativan način olakšano istraživanje destinacija te je način informiranja o njima ovom tehnologijom dobio novo značenje i dimenziju.


Dodajmo kako je ova VR platforma dostupna i na novoj Explore Croatia mobilnoj aplikaciji koja je zamišljena kao dodatni alat i pomoć u istraživanju najboljih turističkih atrakcija, kulturno-povijesnih lokacija te netaknutih prirodnih ljepota.


Aplikacija je napravljena u sklopu projekta Hrvatski digitalni turizam – e-Turizam, u sklopu nje se predstavlja šest turističkih proizvoda, dok je poseban fokus stavljen na tri faze putovanja: planiranje, iskustvo i dijeljenje sadržaja, navodi se u priopćenjui HTZ-a.