Foto: HTZ
Ususret glavnom dijelu turističke sezone ponuda naše zemlje snažno se promovira u britanskim medijima te tržištu gdje je, priopćuju iz Hrvatske turističke zajednice, Hrvatska prepoznata kao atraktivna, kvalitetna i popularna turistička destinacija. Objave o našoj zemlji prikazane su ili će tek biti u najeminentnijim britanskim medijima poput Telegrapha, Timesa i na nacionalnoj televiziji ITV, a nastale su kao rezultat suradnje Predstavništva HTZ-a u Londonu i uredništva navedenih medija kroz organizaciju studijskih putovanja novinarki Jane Foster, Mary Novakovich te produkcijskog tima ITV-a na čelu s voditeljicom Larisom Corda.
Turističke potencijale Hrvatske britanski ITV približit će kroz emisiju »This Morning«, u sklopu koje su dočarane atrakcije Splita, Dioklecijanova palača i katedrala sv. Duje te prirodne ljepote Brača i bračka klesarska škola, dok će se 22. svibnja emitirati emisija o Pelješcu.
Prema riječima HTZ-a britanska novinarska ekipa iz naše se zemlje vratila puna dojmova te je producentica emisije »This Morning« Phoebe Nicolau istaknula je da je snimanje u Hrvatskoj bilo primjer vrlo dobro izvedenog putovanja tijekom kojeg su na planiranju itinerara radili u suradnji s turističkom zajednicom, dok je voditeljica Larisa Cord kazala da nakon nevjerojatnog iskustva tijekom snimanja našu zemlju smatra svojim drugim domom.
– Unatoč neuobičajenom vremenu, koje je samo pridonijelo cjelokupnom ambijentu, dočekani smo s nevjerojatnom gostoljubivošću i velikodušnošću po kojoj je Hrvatska tako cijenjena. Naši turistički vodiči i vozači također su bili divni i nevjerojatno obrazovani, kao i konobari i vlasnici restorana koje smo obilazili, poručila je Corda.
Osim televizijske emisije, hrvatske turističke atrakcije istaknute su i na naslovnici priloga o putovanjima britanskog Timesa koji potpisuje Mary Novakovich. Prilog je posvećen izuzetno kvalitetnim i novim hotelima koje vrijedi posjetiti u nadolazećoj sezoni, a Hrvatsku predstavlja kao rastuću zvijezdu luksuznog turizma koji podiže letvicu u ponudi prestižnih hotela.
Uz navedene, u Telegraphu je objavljena reportaža novinarke Jane Foster, koja našu zemlju predstavlja kao glavnog turističkog favorita ovog ljeta te dodatno predstavlja destinacijske potencijale i 30 idealnih aktivnosti poput kušanja istarskih vina i tartufa, posjeta Telašćici, luksuzne lošinjske hotele i turističke atraktivnosti Zagreba.
Iz HTZ-a navode da je riječ o izuzetno vrijednim objavama koje će zasigurno popratiti milijuni britanskih gledatelja i čitatelja. Također, navode da je u dosadašnjem dijelu godine s britanskog tržišta ostvareno oko 96 tisuća dolazaka i gotovo 370 tisuća noćenja, odnosno 16 i osam posto više nego lani, a navedene će objave zasigurno doprinijeti novim dolascima s tog tržišta.
najnovije
najčitanije
Crna Kronika
pronađena i marihuana
Po Bulevaru vozio bez vozačke dozvole, suvozač vrijeđao policajce
Nogomet
SHNL
Šibenik uzeo bod pogotkom u 88. minuti
Moda
praktični savjeti
Nove jesenske čizme su vam prevelike? Imamo nekoliko trikova
Nogomet
četvorica favorita
U ponedjeljak dodjela Zlatne lopte u Parizu
Hrvatska
žestoka REAKCIJA SUSJEDA
Zbog Anušićevih izjava Mađari pozvali hrvatskog veleposlanika na razgovor
Županija
ČESTITAMO
Svečano u Zemuniku Donjem! Nadbiskup Zgrablić krstio peto dijete u obitelji Dundović
Nogomet
Sjajna sezona Biograjca
Vice Birkić obilježio (malo)nogometnu lokalnu scenu: “Dolazak u Raštane je pun pogodak…”
Hrvatska
SRETNI DOBITNIK
‘SRIĆA MI SE NASMIJALA’ Dobitnik Jackpota u Lotu 7: ‘Odmah sam javio svojima da sam milijunaš’
Zadar
BLIŽE SE SVI SVETI
Mnogi Zadrani već počeli s prigodnom kupnjom cvijeća i lampina, evo kako se kreću cijene
Hrvatska
U 52. godini