Platforma Hrvatske gospodarske komore za promociju premium turizma – Stories predstavila se prvi put na prestižnom sajmu luksuznog turizma ILTM (International Luxury Travel Market) North America. Nastupila je u sklopu izložbenog prostora Hrvatske turističke zajednice na sajmu koji je trajao od 23. do 26. rujna na Bahamima. Platforma Stories je u manje od pola godine okupila čak 95 predstavnika premium turističke ponude u Hrvatskoj, a ovaj nastup nije samo važan trenutak za platformu, već i za Hrvatsku kao destinaciju koja želi ojačati svoju poziciju na međunarodnoj karti premium i održivog turizma.
„ILTM je sajam koji okuplja najprestižnije turističke brendove i putničke agente tržišta visoke kupovne moći. Sudjelovanjem na ovom izdanju sajma Hrvatska i Stories žele se nametnuti na američkom tržištu premium i luksuznih putovanja, gdje već nekoliko godina raste potražnja za premium uslugama. Američka ekonomija trenutno je puno snažnija sa stabilnijim izgledima od nekih europskih zemalja. Zato je ILTM pravo mjesto za predstavljanje hrvatske premium ponude,ekskluzivnih iskustava koja nadilaze klasični turizam ‘sunca i mora’,“ poručila je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam i Službe za marketing i komunikacije HGK.
Na sajmu kao članica platforme sudjeluje i agencija za premium putovanja Permansio Deluxe Getaways. Direktor Željko Pavletić predstavlja premium ponudu dubrovačkog područja buyerima s tržišta Sjeverne Amerike.
Vjetar u leđa
„Za nas je ovo jedan od najvažnijih sajmova o turizmu na svijetu jer upravo na dubrovačko područje dolazi veliki broj turista iz SAD-a. Čak više od 50 posto gostiju u hotelima s 5 zvjezdica u Dubrovniku dolaze baš iz SAD-a. Na ILTM-u nastupamo s kolegama da zajednički pokažemo koliko zapravo Hrvatska ima pružatelja vrhunskih usluga, mnogi od nas smo učlanjenjem u Stories ove godine dobili jedan vjetar u leđa,“ kaže Pavletić.
Sastanci buyera i izlagača na ILTM-u unaprijed su dogovoreni, tako da se hrvatski izlagači sastaju s buyerima koji znaju da su zainteresirani za Hrvatsku i žele više informacija jer su njihovi klijenti zainteresirani za odmor u Hrvatskoj – pojašnjava Iris Domazet Malobabić, direktorica i vlasnica agencije Adriatic Concierge.
„Američko tržište je ogroman potencijal za Hrvatsku, američki turisti iz godine u godinu sve više dolaze nama, čemu su pridonijeli i direktni sezonski letovi New York – Dubrovnik. Američki turisti su nekada dolazili organizirano, u turama, a sada sve više dolaze samostalno, u privatne vile, unajmljuju jahte… nama su Amerikanci odlični klijenti, a i oni Hrvatsku vole,“ rekla jeDomazet Malobabić.
Više od 500 izlagača, od kojih čak 150 nastupa po prvi puta, iz 70 zemalja, tijekom ovog tjedna održalo je sastanke s buyerima iz Sjeverne Amerike. Izlagači su predstavnici premium i luksuznih hotela, operatora, prijevoznika, agencija i destinacija iz SAD-a i Europe.
najnovije
najčitanije
Zadar
SORTA 2024.
Na Sveučilištu uskoro 26. Simpozij – Teorija i praksa brodogradnje
Crna Kronika
PU ZADARSKA
Dvojica pijanih vozača u Zadru uzrokovala prometne nesreće
Scena
BRITANSKA GLUMICA
Preminula glumica Maggie Smith najpoznatija po ulozi profesorice McGonagall
Hrvatska
DOMOVINSKI POKRET
Mlinarić: Logoraši koji su bili zatočeni u Srbiji nisu dobili nikakvu odštetu
Županija
OBRAČUN NA SKUPŠTINI
Frane Vučetić: Tko pokriva taj kriminal, lopovluk i otimačinu?
Zadar
NEMA DO VATRE
Provjerili smo cijenu drva na zadarskim prodajnim mjestima: ‘Lipo je što nam doveze drito ispred kuće…’
Zadar
JEFTINI LETOVI
Ryanair ima kratkotrajnu akciju letova iz Zadra. Cijene karata već od 15 eura!
Zadar
OBAVIJEST IZ VODOVODA
Popriličan broj mjesta u Zadarskoj županiji satima će ostati bez vode, evo kada
Crna Kronika
NESREĆA
U nesreći u Zadru ozlijeđena pješakinja: Vozač izletio iz kružnog toka, udario u Ukrajinku
Zadar
VRIJEDNE RUKE