“Hrvatska je prepoznata kao destinacija bogata različitim događanjima koja često predstavljaju i glavni motiv dolaska turista. Upravo zato i iduće godine planiramo provoditi marketinšku suradnju s organizatorima top događanja od nacionalne važnosti, čime izravno podržavamo promociju ovog segmenta turističke ponude, ali i zemlje u cjelini”, poručio je povodom poziva direktor HTZ-a Kristjan Staničić.


Posebno važnima HTZ smatra događanja izvan glavne turističke sezone te ona koja doprinose povećanju potražnje i utječu na povećanje turističkog prometa i potrošnje u Hrvatskoj.




Natječaj za top događaje HTZ provodi godinama. To su događaji kulturnog, zabavnog, sportskog i drugog sadržaja, a glavni predmet poziva je suradnja kroz promociju u svim fazama provedbe, uz osiguravanje vidljivosti nacionalnog turističkog brenda i komunikacijskih poruka HTZ-a te produkciju različitih foto/video materijala.


Mogući partneri, odnosno prijavitelji, su organizatori top događanja u Hrvatskoj koja ispunjavaju uvjete iz poziva. Pristigle prijave vrednovat će posebno povjerenstvo, dok će odluku o izboru partnera donijeti Turističko vijeće HTZ-a.


U pozivu se navodi i da se u razmatranje neće uzeti događanja poput hodočašća, proslava godišnjica i obljetnica, natjecanja strukovnih udruženja, sajmova, izložbi, poslovnih skupova (konferencije, kongresi i dr.), online i događanja zatvorenog tipa.


Udio HTZ-a ne može iznositi više od ukupnog troška ulaganja u promociju i vidljivost na inozemnim tržištima, a najviše do 20 posto ukupnih troškova događanja.


Sve odabrane aktivnosti moraju biti u skladu s komunikacijskim porukama HTZ-a te iz njih vidljivo da se radi o marketinškoj suradnji s HTZ-om (uz upotrebu znaka/logotipa hrvatskog turizma).