Srijeda, 9. listopada 2024

Weather icon

Vrijeme danas

19 C°

PODRŠKA KVALITETNOM OBRAZOVANJU

Hrvatska postala europsko sjedište organizacije Montessori Grupe

Autor:

09.12.2022. 13:20
Hrvatska postala europsko sjedište organizacije Montessori Grupe

Foto: Arhiva NL



Montessori Grupa, globalni lider u podršci kvalitetnom obrazovanju, osnovala je u Zagrebu Montessori Group Europe, koja će u budućnosti biti baza ove organizacije za sve operacije u Europi.


Djelujući u čak 94 zemlje diljem svijeta, Montessori Grupa je posvećena obrazovanju u ranom djetinjstvu i podršci stručnjacima u sektoru obrazovanja, pristup se temelji na izvrsnosti, a sve aktivnosti do sada su vođene iz sjedišta u Londonu.


“Moja je ambicija bila imati europsku bazu i već smo neko vrijeme tražili najbolje i najpogodnije mjesto za to. Zato mi je jako drago što smo konačno pronašli idealno mjesto – Hrvatsku te će novouspostavljena udruga Montessori Group Europe djelovati iz ureda u Zagrebu.




Ovdje će biti novo središte za cijelu Europu iz kojeg ćemo koordinirati sve europske projekte. Ono što bih istaknula je da u Hrvatskoj već imamo pokrenut niz globalnih pilot projekata i uspješno formiran tim, koji će odmah moći početi s radom”, izjavila je ovom prigodom Leonor Diaz Alcantara, glavna izvršna direktorica Montessori Grupe.


Ured u Zagrebu tako postaje europsko sjedište Montessori Grupe što će omogućiti još uspješnije provođenje hrvatskih i europskih projekata, kao i snažnije povezati cijelu Montessori mrežu edukatora i vrtića u kojima se ovdje provode Montessori programi.


Montessori pristup više od 100 godina obogaćuje živote djece diljem svijeta. Ovaj održivi obrazovni pristup obuhvaća holistički svjetonazor i cjeloživotno učenje, kao i praćenje prirodnog razvoja djeteta na temelju pažljivog promatranja njegove okoline.


Montessori edukatori stavljaju veći naglasak na važnost pripreme za učenje i prepoznavanje da svako okruženje nudi mogućnosti učenja. Oni su usmjereni na učenika, djeci daju poštovanje, povjerenje i slobodu, kao i vrijeme i prostor da rade ono što im je značajno.


Ovaj pristup podržava neovisnost i uključivanje manje djece u rituale svakodnevnog života koje često uzimamo zdravo za gotovo.