Četvrtak, 28. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

16 C°

F.R.E.E.

Hrvatska danas kao partner važnog sajma simbolično otvara svoju turističku sezonu

Autor: Edi Prodan

22.02.2023. 09:51
Hrvatska danas kao partner važnog sajma simbolično otvara svoju turističku sezonu

Foto: HTZ



Hrvatska kao zemlja partner jednog od najznačajnijih europskih turističkih sajmova, F.RE.E. u Münchenu, danas na jedan simboličan, ali i vrlo sugestivan način otvara svoju turističku sezonu. Imati status partnera u glavnom gradu Bavarske od iznimnog je značaja jer iz te regije, jedne od najbogatijih u Europi, u Hrvatsku dolazi golem broj turista, štoviše riječ je o pojedinačno gledano možda i našem najjačem emitivnom tržištu.


Time se ujedno jasno daje do znanja kako su ambicije Hrvatske, dodatno podcrtane iznimno sadržajnom pripremom predsezone i sezone, biti turističkim liderom Mediterana.


Golem prostor


Upravo stoga ništa nije prepušteno slučaju, uz golem prostor na kojem će se smjestiti najvažniji turistički subjekti – TZ-i županija i gradova, kao i najznačajnije turističke kompanije – Hrvatska ima i poseban odjeljak koji pripada ulozi zemlje partnera sajma. Ukupno 400 četvornih metara sadržaja koji nikog od posjetitelja F.RE.E.-a ne bi trebali ostaviti ravnodušnim.




Organizator hrvatskog nastupa u Münchenu je Hrvatska turistička zajednica, a u nazočnost ministrice turizma i sporta Nikoline Brnjac te direktora HTZ-a Kristjana Staničića, Sajam se otvara danas u 10 sati. Organiziran je nakon toga i bogat kulturni program koji predvodi Viteško alkarsko društvo iz Sinja.


U iznimno sadržajnom planu susreta čelnih ljudi hrvatskog turizma ističe se i sastanak hrvatske delegacije s Ilse Aigner, predsjednicom Bavarskog parlamenta, kao i onaj s ministricom za prehranu, poljoprivredu i šumarstvo Bavarske Michaelom Kaniber.


Veliko zanimanje


Koliko je zanimanje hrvatske turističke privrede za ovaj sajam, pokazuje i podatak da je u svojstvu suizlagača čak 27 zajednica i tvrtki. Između ostalih Jadrolinija, TZ-i Kvarnera, Zadarske županije kao i otoka Krka, gradova Crikvenice i Raba, NP Plitvička jezera, Cresanka i mnogi drugi, dok se u dijelu organizacijskih poslova pojavljuje i Hrvatska gospodarska komora.


Kako se da nazrijeti, već i u preliminarnim događanjima uoči samog otvaranja sajma, Hrvatska s mnogo optimizma dočekuje turističku 2023. godinu, vrijeme u kojem bi mogla kapitalizirati sve ono dobro što je učinila u nimalo dobrim godinama po turizam, periodu od veljače 2020. godine do danas.


Poznaje li se po Münchenu dan, a sinoć je i u njemu održan spektakularan finale ovogodišnjeg karnevala, 2023. bi mogla biti novom hrvatskom rekordnom turističkom godinom.