Interes za Hrvatsku i Zadarsku regiju je bio jako velik, tako da su nas najave ohrabrile i vjerujemo kako možemo i u sljedećoj godini očekivati nastavak uzleta koji smo i na ovom značajnom sajmu primijetili. O važnosti ovog sajma za turističku industriju, govori i podatak kako se na njemu ostvaruju kontakti u vrijednosti od 2,8 milijuna funti, a u okviru sajma se predstavlja čak pet tisuća destinacija iz 200 zemalja svijeta. Hrvatska turistička zajednica je ponudu naše zemlje predstavila na štandu veličine 280 m2 na kojem je nastupilo i 25 suizlagača. U sklopu štanda premijerno je prikazan i novi promotivni spot Hrvatske turističke zajednice, kaže Mihaela Kadija direktorica Turističke zajednice Zadarske županije nakon povratka iz Londona.
Zadar Region"
<Naime, direktorica Kadija je zajedno sa svojim kolegama – direktorom Turističke zajednice Grada Antom Radosom, direktorom zadarske Zračne luke Josipom Klišmanićem te kolagama iz Turisthotela, Hotela Pinija, Hotelske kuće Ilirija, Turističke agencije Terratravel te kolegama iz Vira boravila na jednom od najvećih i najznačajnijih turističkih sajmova World Travel Market koji se održavao od 6. do 8. studenog u glavnom gradu Velike Britanije.
Svi nositelji prezentacije Zadarske županije predstavljali su Zadar i Županiju udruženi pod regionalnim brendom "Zadar Region" jer je, kako je naglasila i direktorica TZ Županije, prezentacija destinacije izuzetno bitna na ovom najvećem poslovnom turističkom sajmu koji se ove godine održao 37. put.– WTM je globalna turistička burza koja predstavlja okupljanje svih koji nešto znače u turizmu i ima isključivo poslovni karakter. To su iskoristili svi partneri u okviru štanda "Zadar Region". Održali smo brojne sastanke i susrete s kolegama i imali smo niz susreta i razgovora i s postojećim te potencijalnim partnerima, otkriva Mihaela Kadija.A, Zadarska županija je u prvih deset mjeseci ove godine zabilježila 1,4 milijuna stranih dolazaka koji su ostvarili 9,4 milijuna noćenja od čega 8,3 milijuna u komercijalnom smještaju. Od ključnih tržišta, kako je otkrila Kadija, najprimjećenije povećanje su ostvarili upravo dolasci i noćenja s tržišta Velike Britanije, a u brojakama to znači 56 posto u dolascima i 90 posto u noćenjima i tako su ih ukupno ostvarili 200 tisuća.
Morski koncert
Londonskim sajmom jako je zadovoljan i prvi čovjek TZ Grada Ante Rados koji je rekao kako je taj sajam jedan od najboljih indikatora sezone koja slijedi.
– Posjećenost sajma je i ovoga puta bila izuzetno velika kao i interes za naš kraj. Obavili smo puno razgovora kako sa starim partnerima, tako i onima koji će to tek postati. Moj je dojam kako gotovo i nema nepoznanica kad je naša turistička destinacija u pitanju. No, mi smo uspjeli razgovarati i s onima turoperatorima koji su možda malo manje informirani. Kod nas kao destinacije, najviše je na cijeni čistoća, vrlo visoka razina usluge i osobito je na cijeni naša, domaća autohtona spiza. Osim kulturno-povijesne baštine, svi su čuli i za naše atrakcije – Pozdrav Suncu i Morske orgulje, ističe direktor TZ Grada Ante Rados. Zadarski štand i na londonskom sajmu bio je u obliku Morskih orgulja.
– Mi smo sjedili na stepenicima, a pažnju smo plijenili upravo snimljenim zvukom Morskih orgulja, priča Ante Rados.
Ima prostora za rast
Direktorica prodaje i marketinga u hotelskom kompleksu Pinija u Petrčanima Branka Martinec također je objasnila kako je londonski sajam uz onaj u Berlinu najvažniji turističko-poslovni sajam koji prosječno okuplja oko pet tisuća izlagača, a u dva dana sajma prođe i do 50 tisuća posjetitelja.
– Svi koji su u ovoj branši znaju značenje ovoga sajma i uvijek nastoje doći. Mi smo i ove godine imali svoj štand, odmah uz štand Hrvatske turističke zajednice i oba su štanda bila jako dobro posjećena. Što se tiče samog britanskog tržišta možemo biti zadovoljni, no mislim da tu još uvijek imamo puno prostora za rast, ali i razloga za optimizam. Hrvatska je popularna turistička destinacija i veliki broj gostiju koji su već bili kod nas planiraju doći opet. Oni su oduševljeni našim nacionalnim i parkovima prirode, kulturnom baštinom i naravno, Pozdravom suncu i Morskim orguljama te domaćom hranom. Ali, ima i onih koji još uvijek nažalost, misle da je Hrvatska otok kraj Grčke – ispričala je svoje dojmove s ovogodišnjeg, londonskog sajma i Branka Martinec.
najnovije
najčitanije
Scena
EUROSONG
Baby Lasagna drugi – osvojio je Europu, ali je Švicarac Nemo dobio glasove žirija
Scena
EUROSONG
VIDEO Baby Lasagna ‘zapalio’ dvoranu u Malmou, nižu se reakcije na društvenim mrežama
Zadar
VELIKO FINALE
[FOTO] Brojni Zadrani i turisti prate finale Eurosonga na Forumu
Hrvatska
PREDIZBORNI SKUP
Plenković u Delnicama predstavio listu za europske izbore: “Idemo po novu pobjedu HDZ-a”
Scena
NA POČETKU FINALA
Baby Lasagna skočio na kladionicama na rekordnih 46 posto!
Zadar
ĐIR PO GRADU
[FOTO] Sunčana špica na ulice izmamila brojne Zadrane i turiste, evo koga smo sreli
Županija
BENKOVAČKI SAJAM
Prodavači na Benkovačkom sajmu ogorčeni: ‘Muku mučimo da nešto zaradimo…’
Scena
EUROSONG
Sve je spremno za finale, evo u koliko sati nastupa Baby Lasagna
Zadar
NEISPLAĆEN NOVAC
Zbog masovnih tužbi, Liburniji prijeti veliki udar na financije!
Crna Kronika
PU ZADARSKA