Foto: Vedran SITNICA
Dunatov je kazao i da je rano davati prognoze sezone, jer siječanj nije dovoljno reprezentativan mjesec, posebno kada gosti sve više čekaju s ugovoranjem odmora. Ima nekih naznaka zastoja kada je u pitanju klasičan hotelski smještaj, što je vezano uz cijene, krizu i pad vrijednosti valuta u nizu emitivnih zemalja
Državni tajnik u Ministarstvu turizma Branko Grgić, pomoćnik direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Milo Sršen i Ivo Dunatov, direktor TZ Zadarske županije s desetak istaknutih turističkih tvrtki poput Turisthotela, Punta Skale, Borika, Ilirije, Hotela Alan i drugima te direktorima TZ-a potpisali su ugovore o udruženom oglašavanju kojim se na ovaj prostor samo iz ministrstva i Glavnog ureda plasira preko 1,7 milijuna eura. Taj novac oplođen je u svojevrsnom javno privatnom partnerstvu s udruženim sredstvima lokalnih i regionalne turističke zajednice, gospodarskih subjekata, a u sepcifičnim uvjetima i Grada Zadra i Zadarske županije rezultira višerstruko većim iznosima namijenjenim oglašavanju ovdašnjeg turizma.
Ivo Dunatov predstavio je tradicionalni projekt Hrvatske turističke zajednice.
– On je u ovoj specifičnoj godini zbog efekata svjetske krize obogaćen s dva nova programa, ali i dodatnim bitno uvećanim sredstvima namijenjenih promidžbi ovdašnjeg turizma.
Branko Grgić naglasio je da je već nakon rekordne prošle sezone tijekom studenog ministarstvo i HTZ uočivši kotraljanje krize, formirali Povjerenstvo za usuglašavanje promidžbe privatnog i javnog sektora kao učinkoviti model kojim idemo na dodatno, po potrebi ciljano i agresivnije oglašavanje. Zbog iskazanog interesa uz prethodne tri mjere, uvedene su dodatne dvije s nizom programa od potpore turoperatorima i agencijama za dovođenje gostiju od eura po gostu, do pred i posezone s poticajima do 20 eura, avionaletima i slično. Zbog iskazanog interesa, odnosno 618 zahtjeva koji prekoračuju prethodno planirana sredstva od gotovo 41 milijun kuna, prišlo se i rebalansu, kazao je Grgić da ovaj novac udruženo donosi 182 milijuna kuna udruženih sredstava te se pokazao učinkovitim i državi kao i poduzetnicima. Uglavnom je sračunat na međusobno usklađivanje i udruživanje sredstava, što na uložena sredstva privrednog subjekta, loklanih i regionalne TZ i HTZ-a, odnosno na utrostručenje ili učetverostručenje sredstva.
Grgić je poborjao da potaknuti programi na neki način pokrivaju već milijune gostiju, odnosno i preko 15 posto ukupnog lanjskog broja gostiju.
Mjera poticanja avionaleta još je i otvorena, što znači da i dalje kandidira za sredstva. Predstavnik HTZ-a Milo Sršen bio je kratak i jasan kazavši da ugovore valja što prije potpisati da se prije krene u posao.
Dunatov je naglasio kako Zadarska županija ovim ugovorima preko HTZ-a i Ministarstva dobija 1,7 milijuna eura što je više nego ikad prije.
– Najznačajniji iznos od preko 615.000 eura ide na zajedničko oglašavanje na web stranici Ryanaira u što ulažu i TZ Zadarske županije, drugih TZ-a, Grad Zadar (čak 29 posto), Zadarska županija i dio gospodarskih subjekata iz turizma, kazao je Dunatov na inzsitiranje novinara navodeći neke primjere oglašavanja kojih je dosta i koji su raznorodni. Uglavnom obrađuju tržište Njemačke, Austrije, dijelom Rusije, Britanije i Irske odnosno Francuske, ali i druga.
Dunatov je kazao i da je rano davati prognoze sezone, jer siječanj nije dovoljno reprezentativan mjesec, posebno kada gosti sve više čekaju s ugovoranjem odmora. Ima nekih naznaka zastoja kada je u pitanju klasičan hotelski smještaj, što je vezano uz cijene, krizu i pad vrijednosti valuta u nizu emitivnih zemalja.
– Ipak ima i dobrih naznaka, a kao bliska zemlja i regija posebno oslonjena na privatni smještaj, računamo da bi srpanj i kolovoz bili zajamčeni te se nadamo ponavljanju prethodne sezone. U ovoj kriznoj godini to bi bio izniman uspjeh, složili su se i Dunatov i Grgić.
Sigurno je da značajno uvećanje sredstava za oglase i promidžbu vezana uz ulaganje sredstava s poduzetnicima znače maksimalan efekt temeljem kojeg se u HTZ-u i ministarstu nadaju dobrim rezultatima.
– Pri čemu naravno da stojimo otvoreni i osluškujemo kretanja kod konkurencije, a na poželjnim tržištima spremni da i naknadno interveniramo ili sugeriramo mjere neophodne za maksimalan uspjeh sezone, zaključio je Grgić.
najnovije
najčitanije
Svijet
SASTANAK U PARIZU
Macron i von der Leyen traže od Kine da pritisne Rusiju u svrhu završetka rata
Crna Kronika
u tijeku očevid
NOVO UBOJSTVO Muškarac u Zagrebu usmrtio ženu
Zdravlje i ljepota
SPECIFIČNA FOBIJA
Ako vam je posao noćna mora, možda patite od ovog straha
Zadar
stalni sastav
Imenovani članovi Gradskog izbornog povjerenstva Grada Zadra za izbore za Europski parlament
Scena
nastavak suđenja
Severina nakon današnjeg ročišta: ‘Ja sam glavni kriminalac u ovoj državi’
Zadar
HRISTOS VASKRSE!
U Zadru proslavljen pravoslavni Uskrs: Pozivam vas da neumorno njegujemo potrebu za narodnim jedinstvom
Scena
TIK TOK
VIDEO Britanka bila na zabavi u Zadru pa ostala u čudu: ‘Tko je ovaj tip? Ljudi su ludi za njim’
Zadar
POZITIVNA PRIČA
‘DOBRI DUH ŠKOLE’ Zadranin David Babac bio na Wings for Life utrci, podržali ga nastavnici i prijatelji
Zadar
Rekordne brojke
[FOTO] Završeno 11. izdanje Wings for Life utrke, pobjednici u Zadru Kristijan Rubinić i Nataša Šustić
Sport
Miris oktana