Petak, 5. prosinca 2025

Weather icon

Vrijeme danas

9 C°

online poslovanje

Zadarskim učenicima olakšan pristup informacijama i uslugama servisa

09.06.2025. 10:15
Zadarskim učenicima olakšan pristup informacijama i uslugama servisa

Foto: Goran Šimunov



Učenički servis zadarske Pomorske škole napravio je zaokret prema digitalizaciji te prelazi na online poslovanje. Ravnatelj Pomorske škole Zadar Marin Perinić ističe digitalizaciju procesa u školi kao jedan od svojih strateških ciljeva iz Programa rada ravnatelja.


– Motivacija je bila višestruka – prvenstveno želja da učenicima olakšamo pristup informacijama i uslugama servisa, bez potrebe za dolaskom u školu. Online poslovanje omogućuje veću fleksibilnost i dostupnost, osobito tijekom ljetnih mjeseci kada je interes za rad preko učeničkog servisa najveći.


Uz to, cilj nam je bio i modernizirati poslovanje u skladu s digitalnim vremenom i potrebama učenika, kaže ravnatelj, ističući kako će nov način rada ubrzati proces i za same zaposlenike.




– Jedan od glavnih motiva bio je rasterećenje naših djelatnica u servisu koje su dosad svaki Ugovor o povremenom radu i svaki nalog za plaćanje morale ručno unositi iz jedne aplikacije u drugu.


Taj proces je bio izrazito vremenski zahtjevan i ostavljao im vrlo malo prostora za odgovaranje na upite učenika i poslodavaca. Digitalizacijom smo željeli povećati učinkovitost, smanjiti administrativno opterećenje i unaprijediti korisničko iskustvo svih uključenih strana, tvrdi Perinić.


Modernizacija poslovanja omogućit će studentima da obavljaju sve – od registracije do preuzimanja ugovora – online, iz udobnosti vlastitog doma i bez čekanja. Time će se smanjiti gužve, ubrzati obrada zahtjeva i povećati dostupnost usluga, dok će djelatnice više pažnje moći posvetiti savjetovanju učenika i poslodavaca.


Ravnatelj otkriva kako su učenici promjenu objeručke prihvatili, ponudivši povratnu informaciju i konstruktivne komentare.


– Reakcije učenika su pozitivne. Pohvalili su jednostavnost korištenja i brzinu kojom mogu dobiti potrebne dokumente. Prvi korisnici već su uspješno koristili sustav, a dio njih nam se javio s komentarima da im je ova promjena znatno olakšala proces prijave za poslove.


Također su dali korisne prijedloge za daljnja poboljšanja koje planiramo uvažiti, ističe Perinić, napominjući kako se u budućnosti planira i razvoj modula za poslodavce koji bi im omogućio samostalno ispunjavanje ugovora i preuzimanje računa online, čime bi se dodatno unaprijedila funkcionalnost sustava.


 


 



Autor: Antonia Vodan