Foto: Arhiva ZL
Ako ste nedavno prolazili parkiralištem na Relji, sigurno ste zamijetili oštećenje rampe, točnije ograničenja za visinu na ulazu u parking. Kako saznajemo od direktora Obale i lučica Elvisa Perinčića, ovakav incident nije rijetkost na ovoj lokaciji, pa je za zastarjeli sistem i tehnologiju naplate uz pomoć rampe, došlo je vrijeme zamjene s onim puno jednostavnijim – s dvama naplatnim aparatima.
Građani se prilagodili
– U više navrata je znalo dolaziti u noćnim satima do oštećenja rampe od nepoznatih počinitelja, a nekad i od poznatih, tako da se stvarala velika šteta koja je zahtijevala sanaciju, a rampa ne bi ni radila. Bilo je tu i oštećenja unutar servera, rampa je zastarjela, a za novu tehnologiju senzorskih rampi su potrebna znatna sredstva. S obzirom na to da je cijena 30 centi po satu, taj sustav je investicijski neisplativ. Iz tog razloga, dok se stvari ne promijene, odlučili smo skinuti te rampe i promijeniti sustav naplate s aparatima kojima vršimo naplatu kao i na svim ostalim parkiralištima, kazao nam Perinčić dodavši da će se rampa za visinski limit popraviti i opet postaviti, a mjesta za invalide također zaštititi pauk službom.
Građani su se brzo prilagodili ovom sistemu, koji im je dobro poznat i od prije, a sam parking mogu platiti SMS-om ili karticom. Što se tiče onih koji ne plaćaju parking, tu su zaposlenici koji kontroliraju parkirališta u gradu, ali i sken vozilo koje se prošlo ljeto prvi put provezlo našim ulicama u potrazi za neplatišama.
– S obzirom na to da su prije bili veliki kvarovi na rampi, morali smo uposliti djelatnika da dežura u slučaju kvara rampe. Ali jednostavno nema smisla imati i rampu, i dežurnog djelatnika. Ovaj sadašnji sustav je jednostavniji, nema oštećenja više u noćnim satima, sken vozilo obilazi i ovo kao sva ostala parkirališta i sve funkcionira kao i na ostalim lokacijama, istaknuo je Perinčić.
Puno jednostavnije
Osim ove rampe na Relji, na parkiralištu Ravnice također je u siječnju uveden ovaj sistem naplate pomoću aparata. Kako kaže direktor Perinčić, ovaj sistem je bolji, pristupačniji i bez popratnih tehničkih poteškoća te će se i dalje nastaviti prakticirati.
– Ovako ćemo funkcionirati dok se ne korigira ili radno vrijeme ili dok se ne uvede cjelogodišnja naplata do kasnih sati. Ako bi se to uvelo, to bi bilo I investicijski isplativo, ali zasad s ovakvim rampama nema smisla nastaviti. Građani ništa ne gube ovako, sve je puno jednostavnije, kazao je Perinčić kojeg smo upitali ima li kakvih novosti po pitanju novih parkirališnih zona ili cijena.
– Naš cilj je proširenje parking zona i sustava naplate vremenski i cjenovno. Međutim, svi naši prijedlozi naći će se na Gradskom vijeću tek nakon što se ono formira. Prvenstveno planiramo proširenje parkirnih zona, jer mislimo da je naplata u nekim zonama potrebna kako bismo zaštitili određena područja koja su prefrekventna s popunjenošću te kako bi mogla biti veća cirkulacija vozila u samom gradu. Mislimo da je nedopustivo da se netko parkira na Branimiru, a ode pet dana na otok, a da nema ni eura naplate. Na taj način, željeli bismo izaći u susret stanarima tih kvartova koji nemaju parkirno mjesto radi takvih vozila, kazao je Perinčić.
najnovije
najčitanije
Novosti
DJELO VANDALA
Tito ostao bez glave
Crna Kronika
kriminalistička istraga
Muškarac (49) u Benkovcu ukrao katalizator, a djevojka (20) u Zatonu pumpu za vodu
Crna Kronika
POLICIJA IMALA POSLA
Pijani muškarac radio nered na Adventu, a žena opljačkala trgovinu na Bulevaru
Sport
ATLETSKA UTRKA
Sportski događaj koji spaja atletiku i biciklizam dogurao do 28. izdanja
Crna Kronika
Tragedija
Ubijena žena je majka troje djece, a uz to je bila i trudna
Crna Kronika
Nesreća
ZAVRŠEN OČEVID 26-godišnjeg radnika pregazio 19-godišnji kolega
Zadar
NE ZNA SE KRIVAC
OBRAT! Šibenski aktivist uhićen zbog sumnje da je razbio spomen-ploču sad će tužiti policiju
Zadar
Nova funkcija
Bivši župan postao savjetnik, evo gdje će raditi
Scena
ĐURĐICA BARLOVIĆ
Pjevačka ikona preminula je prije 33 godine u zadarskoj bolnici, ostavila je neizbrisiv trag
Hrvatska
UŽASNE UVREDE!