
Foto: Luka Jeličić
Izmjene poreznih i turističkih zakona, ali i kontinuirani rast broja novih privatnih iznajmljivača u Zadru, djelatnike Turističke zajednice grada Zadra stavljaju u nezavidan položaj jer sve je više pojedinaca kojima trebaju informacije o tome kako legalno iznajmljivati svoj objekt te ispunjavati sve zakonom propisane obveze malih iznajmljivača.
I ove je godine zato, u organizaciji TZ-a još jednom organizirana dvodnevna edukacija namijenjena privatnim iznajmljivačima, koja je kroz niz predavanja i prezentacija pružila sve ključne informacije za uspješno i zakonito poslovanje u turističkoj sezoni. S naglaskom na zakonskim obvezama i poreznim propisima za iznajmljivače, koji su uvijek aktualni i s čime iznajmljivači uvijek imaju najviše nedoumica, ove se godine razgovaralo i o digitalnim alatima za promociju i komunikaciju sa sustavom TZ- a.
Optimizacija
U moru potencijalnih ponuditelja smještaja tako je od iznimne važnosti postalo znati kako povećati vidljivost i konkurentnost na platformama poput »Booking.coma« i »Airbnba« te korištenjem digitalnih alata i tehnologija efikasnije upravljati svojim smještajnim kapacitetima.
– Već godinama surađujemo s »Interligom«, gdje već dobro poznaju narav iznajmljivača i najčešća pitanja koja postavljaju. Meri Čizmić Kraljević tako se u prvom dijelu svog predavanja fokusirala na administraciju, zakonske obveze i porezna davanja iznajmljivača, dok su stručnjaci iz »Rentlia« govorili o marketinškim alatima i digitalnim platformama kojima se može optimizirati poslovanje iznajmljivača, kazala je Bencun.
Jedan od ključnih dijelova programa bilo je i predstavljanje turističkih agencija i servisa iz zadarskog područja.
– Ove smo godine prvi put dogovorili i predstavljanje lokalnih tvrtki, pružatelja usluga u turizmu – od agencija koje organiziraju izlete do udruženja taksista, dodala je Bencun kazavši kako su time željeli iznajmljivačima omogućiti bolji kontakt s drugim pružateljima usluga, jer domaćin je još uvijek prva adresa na kojoj će turist pokušati riješiti sve svoje nedoumice.
Osvježavanje znanja
Iznajmljivača je svake godine više, no teme i problemi koje ih zanimaju malo se mijenjaju, a financije i administracija uvijek su prve na listi.
– Bilo da su dugo u poslu, uvijek je dobro osvježiti znanja, te saznati najnovije zakonske izmjene, a novim iznajmljivačima pokazati koje su sve njihove obveze. Rad na digitalnim platformama zato je posebno težak našim starijim iznajmljivačima koji nam se mogu javiti na više kanala, a preferiraju onaj licem u lice. No, kako bi smanjili teret koji na svojim leđima nose naše kolegice iz ureda za iznajmljivače i mi osuvremenjujemo našu komunikaciju s njima putem chatbotova, kazala je Bencun. Domaćin u turizmu temelj je kvalitetne usluge u našem gradu jer domaćin je, kako smatra Bencun, osoba koja turistu pruža okruženje u kojem se može osjećati kao kod kuće.
najnovije
najčitanije
Svijet
potpora
Trump stoji iza ministra obrane unatoč novom slučaju curenja informacija
Hrvatska
zagrebački nadbiskup
Kutleša: Papa Franjo bio svjedok evanđeoske jednostavnosti i duboke duhovnosti
Nogomet
bundesliga
Niko Kovač skupo platio pobjedu protiv Borussije Monchengladbach
Županija
mještani uživali
Na Uskrsni ponedjeljak u Poljica Brigu održan turnir u bućama
Zdravlje i ljepota
Prirodni lijek
Ovih pet vrsta čaja smiruju probavu i bolove u želucu
Zadar
Najveći kršćanski blagdan
Uskrs u deveteročlanoj obitelji Frakin: ‘Potrebno je biti u miru sam sa sobom i taj mir prenijeti na djecu’
Hrvatska
zahlađenje
Sljedeći tjedan nas čeka nova promjena vremena
Zadar
Župni vikar
Fra Pavle Ivić o Uskrsu, mladima, ali i društvenim mrežama: ‘Virtualni svijet u kojeg se brzo začahurimo je laž i obmana’
Zadar
MORE HITOVA
RASPRAVA NA REDDITU: ‘Koja vam je najdraža zadarska pisma’: ‘Zadnji stih je za suzu pustit’
Nogomet
ODLUKA KOMISIJE