Četvrtak, 10. listopada 2024

Weather icon

Vrijeme danas

24 C°

"MEET IN ZADAR REGION"

Županijski TZ izradio brošuru za promociju i jačanje poslovnog turizma

Autor: Nikolina Lucić

10.10.2024. 09:01
Županijski TZ izradio brošuru za promociju i jačanje poslovnog turizma

Foto: TZZŽ



U okviru aktivnosti jačanja i promocije poslovnog turizma u 2024. godini Turistička zajednica Zadarske županije izradila je brošuru »Meet in Zadar Region« namijenjenu potencijalnim organizatorima poslovnih događanja.


Analiza ponude


Kako je već prošle godine započeo snažan oporavak segmenta tzv. MICE turizma, odnosno kongresnog turizma, TZ Zadarske županije je u 2024. godini proveo niz aktivnosti s ciljem promocije Zadarske županije kao kongresne destinacije. MICE turizam osobito je atraktivna turistička niša upravo u ovo doba godine, kao i u predsezoni, jer poslovni i kongresni turisti, osim što putuju u većim grupama, imaju posebne zahtjeve, koji se često odnose na mini putovanja izvan same destinacije u kojoj borave.


Foto: Arhiva ZL


Osim toga, za organizaciju takvih je događanja najvažnija hotelska i kongresna infrastruktura, s dovoljnim brojem smještajnih jedinica za sve sudionike, te najčešće s nekoliko kongresnih i poslovnih dvorana unutar smještajnog kompleksa.




Tako je, između ostalog, Turistička zajednica Zadarske županije tijekom godine odradila analizu postojeće i potencijalne ponude, provela edukacije s dionicima o specifičnostima tržišta i trendovima, sudjelovala na najvećoj svjetskoj kongresnoj burzi IMEX, a na proljeće se uključila u organizaciju dvaju značajnih okupljanja predstavnika kongresnog i poslovnog turizma – LOOP-a i Break The Ice Foruma.


Snažan motiv


Tim je povodom novi direktor Hrvoje Anić izjavio kako se poslovna putovanja događaju u pred i posezoni pa pridonose produljenju turističke sezone.


– Uz to, kongresni su gosti korisnici većeg broja usluga različitih pružatelja vezanih za turizam i ugostiteljstvo, te se tako ostvaruje i veći prihod po gostu u destinaciji. Predstavlja to snažan motiv i za daljnje aktivnosti TZ-a Zadarske županije na jačanju i promociji poslovnog turizma, kazao je Anić.


Hrvoje Anić, novi direktor županijskog TZ-a/Foto: Arhiva ZL


Uslijedila je izrada brošure koja kao značajan alat u promidžbi objedinjuje cjelokupnu ponudu Zadarske županije za potrebe organizacije poslovnih događanja. Iz brošure »Meet in Zadar Region«, koja je izrađena na engleskom jeziku, tako se prvenstveno mogu doznati podaci o različitim smještajnim jedinicama te kapacitetima kongresnih dvorana, ali i o prednostima Zadarske županije kao turističke destinacije. Brošura nudi brojne zanimljive informacije o regiji, infrastrukturi, atrakcijama, prirodi, kulturi i nasljeđu, te navodi i ostale razloge koje regiju čine atraktivnim odredištem upravo za poslovne skupove. Također, informativna brošura »Meet in Zadar Region« ističe prijedloge za provođenje kvalitetnog vremena diljem područja, upoznaje s lokalnim gastronomskim biserima i navodi ostale posebnosti županije.


SADRŽAJ BROŠURE


Iz brošure »Meet in Zadar Region«, koja je izrađena na engleskom jeziku, prvenstveno se mogu doznati podaci o različitim smještajnim jedinicama te kapacitetima kongresnih dvorana, ali i o prednostima Zadarske županije kao turističke destinacije. Brošura nudi brojne zanimljive informacije o regiji, infrastrukturi, atrakcijama, prirodi, kulturi i nasljeđu…