Foto: TZZŽ
U okviru aktivnosti jačanja i promocije poslovnog turizma u 2024. godini Turistička zajednica Zadarske županije izradila je brošuru »Meet in Zadar Region« namijenjenu potencijalnim organizatorima poslovnih događanja.
Analiza ponude
Kako je već prošle godine započeo snažan oporavak segmenta tzv. MICE turizma, odnosno kongresnog turizma, TZ Zadarske županije je u 2024. godini proveo niz aktivnosti s ciljem promocije Zadarske županije kao kongresne destinacije. MICE turizam osobito je atraktivna turistička niša upravo u ovo doba godine, kao i u predsezoni, jer poslovni i kongresni turisti, osim što putuju u većim grupama, imaju posebne zahtjeve, koji se često odnose na mini putovanja izvan same destinacije u kojoj borave.
Osim toga, za organizaciju takvih je događanja najvažnija hotelska i kongresna infrastruktura, s dovoljnim brojem smještajnih jedinica za sve sudionike, te najčešće s nekoliko kongresnih i poslovnih dvorana unutar smještajnog kompleksa.
Tako je, između ostalog, Turistička zajednica Zadarske županije tijekom godine odradila analizu postojeće i potencijalne ponude, provela edukacije s dionicima o specifičnostima tržišta i trendovima, sudjelovala na najvećoj svjetskoj kongresnoj burzi IMEX, a na proljeće se uključila u organizaciju dvaju značajnih okupljanja predstavnika kongresnog i poslovnog turizma – LOOP-a i Break The Ice Foruma.
Snažan motiv
Tim je povodom novi direktor Hrvoje Anić izjavio kako se poslovna putovanja događaju u pred i posezoni pa pridonose produljenju turističke sezone.
– Uz to, kongresni su gosti korisnici većeg broja usluga različitih pružatelja vezanih za turizam i ugostiteljstvo, te se tako ostvaruje i veći prihod po gostu u destinaciji. Predstavlja to snažan motiv i za daljnje aktivnosti TZ-a Zadarske županije na jačanju i promociji poslovnog turizma, kazao je Anić.
Uslijedila je izrada brošure koja kao značajan alat u promidžbi objedinjuje cjelokupnu ponudu Zadarske županije za potrebe organizacije poslovnih događanja. Iz brošure »Meet in Zadar Region«, koja je izrađena na engleskom jeziku, tako se prvenstveno mogu doznati podaci o različitim smještajnim jedinicama te kapacitetima kongresnih dvorana, ali i o prednostima Zadarske županije kao turističke destinacije. Brošura nudi brojne zanimljive informacije o regiji, infrastrukturi, atrakcijama, prirodi, kulturi i nasljeđu, te navodi i ostale razloge koje regiju čine atraktivnim odredištem upravo za poslovne skupove. Također, informativna brošura »Meet in Zadar Region« ističe prijedloge za provođenje kvalitetnog vremena diljem područja, upoznaje s lokalnim gastronomskim biserima i navodi ostale posebnosti županije.
SADRŽAJ BROŠURE
Iz brošure »Meet in Zadar Region«, koja je izrađena na engleskom jeziku, prvenstveno se mogu doznati podaci o različitim smještajnim jedinicama te kapacitetima kongresnih dvorana, ali i o prednostima Zadarske županije kao turističke destinacije. Brošura nudi brojne zanimljive informacije o regiji, infrastrukturi, atrakcijama, prirodi, kulturi i nasljeđu…
najnovije
najčitanije
Košarka
Kvalifikacije za EP
Božić i Smith predvodili Sesarovu družinu do važne pobjede kontra Bosne i Hercegovine
Košarka
Službena potvrda
Pep Guardiola produžio ugovor s Manchester Cityjem
Svijet
otkrio putin
Rusija ispalila hipersoničnu raketu na Ukrajinu kao upozorenje Zapadu
Plodovi zemlje i mora
korisni savjeti
Preporučuje se obaviti jesensku gnojidbu tla
Zadar
crpna postaja maestral
Odvodnja uputila javni poziv stanovnicima dviju zadarskih ulica
Županija
SILBA
FOTO Katamaran Jadrolinije udario o obalu Božave
Scena
IRIS PETRAČ
Tko je supruga Novice Petrača? Bivša zadarska novinarka i glasnogovornica Grada Zadra
Crna Kronika
PU ZADARSKA
U Murvici se zapalio automobil u vožnji, vatrogasci intervenirali
Zadar
INFORMIRAJTE SE!
Višnjik objavio važne upute za posjetitelje koncerta Doris Dragović!
Crna Kronika
zloupotreba položaja