Foto: Robert Sever
Kolekcija donosi inovativne komade obuće i torbi koji zrače suvremenim stilom, kvalitetom i elegancijom
Poche Paris predstavlja svoju novu proljetno-ljetnu kolekciju, ostvarenu u suradnji s poznatim dizajnerom Robertom Severom koji je ove sezone preuzeo ulogu art directora i fotografa nove kampanje.
Kolekcija donosi inovativne komade obuće i torbi koji zrače suvremenim stilom, kvalitetom i elegancijom.
Kohezivni dizajn obuće i torbi
Kolekcija obiluje mnogim novitetima koji su vjerni filozofiji brenda Poche Paris – stvaranju suvremene i kvalitetne obuće za žene i muškarce. Raspon modela uključuje udobne mokasine za svaki dan, seksi sandale s visokom petom, pletene ravne sandale te udobne natikače, savršene za ljeto.
Torbe, kao glavni modni dodatak, vizualno prate ovu priču te su, kao i obuća, izrađene od najkvalitetnijih talijanskih materijala. Kohezivni dizajn obuće i torbi donosi lako kombiniranje komada za svaku priliku.
Vizuale za ovu kolekciju potpisuje Robert Sever, koji je u ulozi fotografa pronašao inspiraciju u starim plemićkim portretima. Na tim portretima plemići drže dragocjenosti koje simboliziraju njihov status i moć, a kroz Severove fotografije, obuća postaje dragocjenost svakog ormara, stoji u priopćenju.
Edicija ekskluzivnih komada
“Za ovu priču bila mi je idealna moja muza, Ana Stanković s kojom radim već dugi niz godina. Za mušku kolekciju izabrao sam Josipa Čolića, koji utjelovljuje ideju suvremenog mladog muškarca – za kakve je i stvorena Poche kolekcija,” istaknuo je Sever.
Poche Paris već nekoliko sezona nudi i selekciju odjeće iz kolekcije Robert Sever u svom dućanu u Zagrebu, u Gajevoj ulici. Ovoga puta, brend je pripremio posebnu ediciju ekskluzivnih komada dostupnih samo u ovoj ponudi.
Dugi niz godina obuća Poche Paris ukomponirana je u revije i kampanje brenda Robert Sever, što potvrđuje dugogodišnju uspješnu suradnju.
“S brandom Robert Sever surađujemo već nekoliko godina kroz revije i vizuale koje on stvara za naš brend. Kao art director ove sezone, osmislio je odličnu vizualnu kampanju u kojoj smo uspjeli uključiti i modele.”, govore iz Pochea.
Poche Paris, francuski modni brend, utjelovljuje bit pariškog stila – sofisticiranost i stav. Osnovan 2020. godine, brend je brzo stekao priznanje zbog svoje predanosti kvaliteti, individualnosti i jednostavnosti.
Njihov slogan, “Qualite, Personalite, Simplicite,” naglašava posvećenost pružanju besprijekornih proizvoda koji rezoniraju s ljubiteljima bezvremenske pariške mode.
Inspirirani vibrantnom kulturom i duhom Pariza, njihov dizajn odražava ove elemente, osiguravajući da svaki komad zrači jedinstvenim.
_
Photo i styling- Robert Sever
Modeli- Ana Stanković i Josip Čolić
Make up- Monika Špoljar i Sabina Šarić Novak za Jane Iredale
Kosa- Marta Habeić za Kuća Četki
Organizacija- Slobodan Velicki
najnovije
najčitanije
Nogomet
EURO 2024.
Nizozemci preokretom protiv Turske došli do polufinala
Svijet
ne slanju oružja
Marine Le Pen planira ograničiti pomoć Ukrajini
Tenis
veliko iznenađenje
Swiatek ispala u trećem kolu Wimbledona
Hrvatska
rezultati istraživanja
Ako je vjerovati anketama, Zoran Milanović je jako blizu drugog mandata
Nogomet
EURO 2024.
Engleska uz puno drame do polufinala tek nakon penala!
Županija
SUKOŠAN
ŽENE I MORE Skiperica Josipa Filipović osnovala prvi ženski yachting klub na svijetu
Zadar
MOLE KRUNICU
[FOTO] Molitelji se ponovno okupili ispred katedrale sv. Stošije
Županija
VINFEST
[FOTO] Dodijeljena priznanja i nagrade najboljim zadarskim vinarima i vinogradarima
Hrvatska
NOVI VAL VRUĆINE
Opet stiže saharska prašina! ‘Nebo će vjerojatno ponovno postati zamućeno i sivkasto…’
Županija
Baština oživjela