Foto: Robert Sever
Kolekcija donosi inovativne komade obuće i torbi koji zrače suvremenim stilom, kvalitetom i elegancijom
Poche Paris predstavlja svoju novu proljetno-ljetnu kolekciju, ostvarenu u suradnji s poznatim dizajnerom Robertom Severom koji je ove sezone preuzeo ulogu art directora i fotografa nove kampanje.
Kolekcija donosi inovativne komade obuće i torbi koji zrače suvremenim stilom, kvalitetom i elegancijom.
Kohezivni dizajn obuće i torbi
Kolekcija obiluje mnogim novitetima koji su vjerni filozofiji brenda Poche Paris – stvaranju suvremene i kvalitetne obuće za žene i muškarce. Raspon modela uključuje udobne mokasine za svaki dan, seksi sandale s visokom petom, pletene ravne sandale te udobne natikače, savršene za ljeto.
Torbe, kao glavni modni dodatak, vizualno prate ovu priču te su, kao i obuća, izrađene od najkvalitetnijih talijanskih materijala. Kohezivni dizajn obuće i torbi donosi lako kombiniranje komada za svaku priliku.
Vizuale za ovu kolekciju potpisuje Robert Sever, koji je u ulozi fotografa pronašao inspiraciju u starim plemićkim portretima. Na tim portretima plemići drže dragocjenosti koje simboliziraju njihov status i moć, a kroz Severove fotografije, obuća postaje dragocjenost svakog ormara, stoji u priopćenju.
Edicija ekskluzivnih komada
“Za ovu priču bila mi je idealna moja muza, Ana Stanković s kojom radim već dugi niz godina. Za mušku kolekciju izabrao sam Josipa Čolića, koji utjelovljuje ideju suvremenog mladog muškarca – za kakve je i stvorena Poche kolekcija,” istaknuo je Sever.
Poche Paris već nekoliko sezona nudi i selekciju odjeće iz kolekcije Robert Sever u svom dućanu u Zagrebu, u Gajevoj ulici. Ovoga puta, brend je pripremio posebnu ediciju ekskluzivnih komada dostupnih samo u ovoj ponudi.
Dugi niz godina obuća Poche Paris ukomponirana je u revije i kampanje brenda Robert Sever, što potvrđuje dugogodišnju uspješnu suradnju.
“S brandom Robert Sever surađujemo već nekoliko godina kroz revije i vizuale koje on stvara za naš brend. Kao art director ove sezone, osmislio je odličnu vizualnu kampanju u kojoj smo uspjeli uključiti i modele.”, govore iz Pochea.
Poche Paris, francuski modni brend, utjelovljuje bit pariškog stila – sofisticiranost i stav. Osnovan 2020. godine, brend je brzo stekao priznanje zbog svoje predanosti kvaliteti, individualnosti i jednostavnosti.
Njihov slogan, “Qualite, Personalite, Simplicite,” naglašava posvećenost pružanju besprijekornih proizvoda koji rezoniraju s ljubiteljima bezvremenske pariške mode.
Inspirirani vibrantnom kulturom i duhom Pariza, njihov dizajn odražava ove elemente, osiguravajući da svaki komad zrači jedinstvenim.
_
Photo i styling- Robert Sever
Modeli- Ana Stanković i Josip Čolić
Make up- Monika Špoljar i Sabina Šarić Novak za Jane Iredale
Kosa- Marta Habeić za Kuća Četki
Organizacija- Slobodan Velicki
najnovije
najčitanije
Košarka
Kvalifikacije za EP
Božić i Smith predvodili Sesarovu družinu do važne pobjede kontra Bosne i Hercegovine
Košarka
Službena potvrda
Pep Guardiola produžio ugovor s Manchester Cityjem
Svijet
otkrio putin
Rusija ispalila hipersoničnu raketu na Ukrajinu kao upozorenje Zapadu
Plodovi zemlje i mora
korisni savjeti
Preporučuje se obaviti jesensku gnojidbu tla
Zadar
crpna postaja maestral
Odvodnja uputila javni poziv stanovnicima dviju zadarskih ulica
Županija
SILBA
FOTO Katamaran Jadrolinije udario o obalu Božave
Scena
IRIS PETRAČ
Tko je supruga Novice Petrača? Bivša zadarska novinarka i glasnogovornica Grada Zadra
Crna Kronika
PU ZADARSKA
U Murvici se zapalio automobil u vožnji, vatrogasci intervenirali
Zadar
INFORMIRAJTE SE!
Višnjik objavio važne upute za posjetitelje koncerta Doris Dragović!
Crna Kronika
zloupotreba položaja