Petak, 22. studenog 2024

Weather icon

Vrijeme danas

12 C°

POTPORE TURISTIČKE ZAJEDNICE

Želi se graditi imidž Zadra kao destinacije za dublji džep

Autor: Nikolina Lucić

05.03.2024. 15:45
Želi se graditi imidž Zadra kao destinacije za dublji džep

Foto: MARIO PAVLOVIĆ



Turistička zajednica Grada Zadra i Turističko vijeće, temeljem još jednog tradicionalnog Javnog poziva za potpore turističkim manifestacijama, donijeli su odluku o dodjeli potpora turističkim manifestacijama koje bogate turistički, kulturni i zabavno-sportski kalendar grada i tako u inozemstvo šalju sliku o bogatstvu događanja i programa koji se nude.


Sukladno pozivu na natječaj, sredstva su dodijeljena kulturnim, zabavnim, sportskim, eno -gastronomskim i ostalim manifestacijama koje svojim karakteristikama i izvedbom unaprjeđuju boravak turista i obogaćuju turistički proizvod i ponudu grada Zadra, a među njih 57, kako je već i najavljeno, ove godine nisu dvije tvrtke u kojima je suvlasnica bila Iva Bencun, nova direktorica Turističke zajednice.


Potvrdila nam je kako se predstavnici tvrtke u kojoj je bila suvlasnica nisu niti prijavili na poziv.


Foto: TZ GRADA ZADRA/Iva Bencun, direktorica zadarske Turističke zajednice


Hotelska industrija




Ova događanja inače svojim karakteristikama podižu kvalitetu ponude i pridonose povećanju turističkog prometa te produženju sezone, a važan su temelj i za promociju Zadra u zemlji i inozemstvu. Značajan je iznos sredstava ove godine tako ponovno dobio Sunset Sport Media Festival, 80 tisuća eura. U odnosu na prošlu godinu dobio je 20 tisuća eura manje, ali ponovno je prvi na listi po iznosu potpore, za što smo Bencun pitali za komentar, s obzirom na to da je i prošle godine bilo disonantnih tonova oko odluke o iznosu financiranje, prvenstveno zato jer je Festival okrenut profesionalcima iz sportske industrije, a ne široj lokalnoj javnosti.


– Sunset Sport Media Festival prilika je koju smo već prepoznali i to prvenstveno u pogledu okretanja ka klijenteli dubljeg džepa s obzirom na naše težnje orijentiranja prema hotelskoj industriji. Iako to nije festival za široku publiku, prilika je za izgradnju imidža Zadra za luksuznu klijentelu i turiste dubljeg džepa, kazala je Bencun, dodavši kako uz ideju izgradnje destinacije za hotelsku industriju, koja se tek treba realizirati u godinama pred nama, ideja Festivala počiva na ideji da Zadar pretvori u centralno mjesto za profesionalce iz različitih oblasti sportske industrije.


Foto: Mislav Klanac/Izgradnja Zadra kao destinacije kvalitetne hotelske ponude


Više zahtjeva


Što se, pak, tiče samih napora u izgradnji Zadra kao destinacije kvalitetne hotelske ponude, glavnina posla tek je pred nama. Hyatt Marska još je u fazi grube gradnje i pitanje je hoće li biti spreman do sljedeće sezone, a tvrtka Hoteli Zadar d.d., koja u svojem vlasništvu ima dvije reprezentativne zgrade na Poluotoku – one bivših hotela Zagreb i Beograd, još uvijek nema opipljivih planova za njihovu revitalizaciju i stavljanje u konkretnu svrhu.


No, unatoč tome u TZ -u su zadovoljni, jer su za ovaj poziv zaprimili veći broj zahtjeva nego prošle godine.


– Pokazatelj je to kako u destinaciji imamo značajan broj subjekata koji se trude osmisliti različite programe i obogatiti ponudu grada Zadra. Programi su vrlo raznoliki s obzirom na sadržaj, ciljanu publiku kojoj se obraćaju i zahtjevnost u organizaciji. Kroz dodijeljene potpore nastojali smo na najbolji način unutar mogućnosti podržati sve manifestacije za koje smatramo da doprinose ponudi grada Zadra, obogaćuju je kvalitetom i pružaju našim posjetiteljima doživljaj kojeg će pamtiti. Važno je također i da su te manifestacije privlačne različitim ciljanim skupinama i profilima gostiju, a prednost je i ako se odvijaju u pred ili posezoni, zaključila je Bencun.