Foto: TZ Zadarske županije
U organizaciji Turističke zajednice Zadarske županije u srijedu i četvrtak, 24. i 25. siječnja u Zadru su održane dvije edukativne radionice na temu specifičnosti MICE turizma za privatni i javni sektor odnosno za pružatelje usluga u turizmu u Zadarskoj županiji, prvenstveno hotele i DMK agencije, a zatim i za ustanove, te lokalne turističke zajednice.
Kako je post-pandemijski uzlet turizma značajno označio i povratak tzv. MICE segmenta koji predstavlja ozbiljne poslovne prilike za daljnji razvoj turizma Zadarske županije, a posebno za ostvarivanje cjelogodišnjeg turizma, TZ Zadarske županije u svrhu razvoja tog proizvoda želi identificirati atrakcije i pružatelje usluga – ugostiteljskih, smještajnih, agencijskih i drugih koji svojom ponudom mogu zadovoljiti ovaj segment, potom izraditi katalog ponude Zadarske županije, te sinergijski razvijati i promovirati ovaj segment ponude.
Podsjetimo kako je MICE akronim engleskih riječi: Meetings, Incentives, Conferences and Events (ili Conventions and Exhibitions) koji se koristi kao skraćeni naziv za segment putovanja u poslovne svrhe. Najčešće poznat kao kongresni turizam – odnosi se na određen tip turizma u kojem se okupljaju grupe ljudi, u unaprijed dobro isplaniranom aranžmanu, a zbog određene svrhe. Posebnosti ovog segmenta su pomno i opsežno planiranje, te zahtjevna klijentela.
Namjera ovih radionica je osvijestiti važnost MICE tržišta i specifičnosti, pomoći dionicima da prepoznaju svoje postojeće potencijale i usmjeriti ih u planiranju novih sadržaja i usluga, te podsjetiti na važnost suradnje u destinaciji.
Renomirana i iskusna predavačica Aleksandra Uhernik Đurđek, konzultantica iz područja poslovnog turizma i organizacije skupova, te jedna od prvih nositelja CCMEP (Certified Croatian Meetings & Events Specialist) certifikata za više od trideset sudionika iz privatnog i javnog sektora radionice je održala u dva dijela. Prvi je dio bio uvodni, o specifičnostima tržišta i trendovima, dok je drugi dio odrađen u grupa na stvarnim studijama slučaja.
Mihaela Kadija tim je povodom izjavila: Turistička zajednica Zadarske županije u 2024. godini u svrhu razvoja proizvoda tzv. MICE segmenta, a s krajnjim ciljem ostvarivanja cjelogodišnjeg turizma, započinje niz aktivnosti dio kojih su i ove upravo održane edukativne radionice.
Pored edukacija, u narednom će se razdoblju analizirati postojeća i detektirati potencijalna ponuda, izraditi brošura s ponudom, te provoditi niz aktivnosti zajedno s HTZ-om i lokalnim dionicima na promociji MICE segmenta Zadarske županije.
najnovije
najčitanije
Scena
Lijepe vijesti!
Justin i Hailey Bieber čekaju dijete, vijest objavili divnim fotografijama
Zadar
pomaganje grada i županije
Održana godišnja Skupština županijske Udruge tjelesnih invalida
Hrvatska
PREDSJEDNIK REPUBLIKE
Milanović sazvao prvo zasjedanje Sabora za 16. svibnja
Plodovi zemlje i mora
vinske kronike
Sommelier sa svojom titulom mora živjeti, raditi, rasti i učiti iz nje
Rukomet
Rukomet
Hrvatska izgubila od Norveške na startu turnira u Oslu
Scena
KONCERT DIVE
GLAZBENA DIVA DOLAZI U ZADAR! Doris Dragović najavila koncert na Višnjiku, evo detalja
Scena
PJEVAČICA I VODITELJICA
Vlatka Pokos ostala zgrožena plakatom u Zadru: ‘Odvratni seksizam’
Zadar
U 104. GODINI
Preminula Anđelka Mičić, jedna od najstarijih Zadranki
Zadar
ZADARSKO BIJELO SRCE
[FOTO] Povodom Međunarodnog dana sestrinstva dodijeljena priznanja najzaslužnijima
Županija
PUEBLO ESCONDIDO