Renaultov Clio je od 1990. prodan u 15 milijuna primjeraka, redizajnirana peta generacija pokazala je - s razlogom
Clio je najprodavaniji model Renaulta kojeg je u Hrvatskoj do sada registrirano velikih 70 tisuća, u Europi čak 15 milijuna. Predstavljen je bio 1990. godine, da bi njegova druga generacija ujedno bila i najprodavanija u dugoj niski Clija. Jako je važno naglasiti i to kako je Clio čak dva puta bio najbolji automobil Europe što je vrlo laskavo priznanje.
Današnja, aktualna peta generacija čiji redizajn predstavljamo ističe ono što nam je uvijek jako važno – stalni rast kvalitete te bogatstvo opreme, posebno one sigurnosne. Istaknuo je to Jernej Žefran, product manager, na hrvatskoj premijeri redizajniranog Renault Clija održanoj u Krasici. Omogućeno je na taj način bilo njegovo isprobavanje u svim režimima prometa i prometnica. Zahvaljujući pak zatvorenosti za promet ceste od Livada do Ponte Portona, uputili smo se putem preko Ipši, Oprtlja, Svete Lucije i Grožnjana što se u svakom smislu pokazalo – punim pogotkom.
Riječ je naime o živopisnim cestama koje prolaze kroz jedne od najljepših predjela Istre, k tome veliki su tu usponi – iz doline Mirne diže se na skoro 450 metara visine da bi se do Grožnjana prešlo bezbroj zavoja. Clio pokazuje na tom putu dobru dinamiku, posebno u svojoj hibridnoj izvedbi, a i držanje pravca, bolje rečeno ovjes na razini su znatno većih automobila. Redizajnirani Clio koristi pet motora, ima i dizelsku opciju snage 100 KS, a kod vizualnih promjena ističu se novi dizajn prednjeg odbojnika i maske, dok je straga, također promjenama odbojnika naglašeniji sportski »look«. Neke su boje nove, zanimljiva i potencijalno jako prihvatljiva kod kupaca je zanimljiva redefinicija sive, dok je u unutrašnjost jako naglašen – ekološki moment. Nema kože životinjskog porijekla, a nema ni straha da će se taj materijal trošiti i deformirati korištenjem kao što je to nekad činio »skaj«, dok tkanine imaju biopodrijetlo.
Dakako, kad je Renault u pitanju jako se vodi računa o sigurnosti tako da nalazimo njih čak dvadeset. Za sportski orijentirane vozače, ali i za one koji kod automobila traže sportsku izražajnost, u ponudi je Esprit Alpine verzija, ali samo u opciji s hibridnim motorom.
S obzirom na ono što doživljavamo u postpandemijskim vremenima još su itekako prihvatljive. Ulazna opcija doseže 16.790 eura, dok je prije spomenuti Esprit Alpine najskuplji s 28 tisuća eura. Hibridnu izvedbu treba platiti nešto manje od 26 tisuća eura. Spominjali smo i dizelsku varijantu koja je posebno draga flotnim kupcima, kao i svima koji godišnje prevaljuju dvadeset i više tisuća kilometara – 20,1 tisuća eura što je također dobar odnos uloženo/dobiveno. Sigurni smo naime da se kod takvog Clija prosječna potrošnja može držati ispod pet litara.
Redizajnirana izvedba Clija se u svim opcijama proizvodi u turskoj Bursi, u skoro vrijeme proizvodnja nekih opcija počet će i u susjednom nam Novom Mestu.
najnovije
najčitanije
Crna Kronika
Kriminalističko istraživanje
Sin zadarske gradske vijećnice prebio oca na spavanju, želio ga natjerati da mu prepiše dio kuće
Hrvatska
Pravobraniteljica za ravnopravnost spolova
Ljubičić: ‘Femicid je predvidljiv i sprječiv, ovo je 17. u Hrvatskoj ove godine’
Zadar
Adventski duh
Ovog vikenda u sklopu Adventa u Zadru započinje Đir po gradu i omiljena atrakcija za najmlađe
Zadar & Županija
GRADSKI VIJEĆNIK
Na Adventu napadnut Daniel Radeta! Napadač mu vikao da je “smrdljiva komunjara”
Zadar & Županija
NEZAVISNI
Erlić neće imati problema s “rukama” na proračunskoj sjednici. Podržat će ga i – Denis Barić
Crna Kronika
Nesreća
ZAVRŠEN OČEVID 26-godišnjeg radnika pregazio 19-godišnji kolega
Zadar
NE ZNA SE KRIVAC
OBRAT! Šibenski aktivist uhićen zbog sumnje da je razbio spomen-ploču sad će tužiti policiju
Zadar
Nova funkcija
Bivši župan postao savjetnik, evo gdje će raditi
Zadar & Županija
GRADSKI VIJEĆNIK
Na Adventu napadnut Daniel Radeta! Napadač mu vikao da je “smrdljiva komunjara”
Scena
ĐURĐICA BARLOVIĆ