Petak, 22. studenog 2024

Weather icon

Vrijeme danas

10 C°

Jedini županijski sudionik

OŠ Novigrad u zadnjoj fazi priprema za cjelodnevnu nastavu

Autor: Matea Guzalić

02.09.2023. 15:33
OŠ Novigrad u zadnjoj fazi priprema za cjelodnevnu nastavu

Foto: Arhiva ZL



Osnovna škola Novigrad u zadnjoj je fazi priprema za veliku promjenu u svom obrazovnom pristupu. Naime, ova škola je jedan od sudionika eksperimentalnog programa cjelodnevne nastave, a učenici, učitelji i roditelji zajedno se pripremaju za ovu inventivnu promjenu.


Svi detalji eksperimenta i priprema su u tijeku kako bi se osiguralo glatko izvođenje ovog modela nastave koji se sve više istražuje i implementira u mnogim dijelovima svijeta, a u Hrvatskoj ove jeseni čak pedeset osnovnih škola kreće s ovakvom vrstom nastave.


Cjelodnevna nastava pruža priliku za šire obrazovno iskustvo koje uključuje više vremena za nastavu, ali i za rekreaciju i dodatne aktivnosti. Ključna komponenta uspješnog izvođenja cjelodnevne nastave je priprema, a mi smo kontaktirali ravnateljicu OŠ Novigrad, Branku Maroja, kako bi nam ispričala više o tijeku njihovih priprema.




– Nastava počinje 4. rujna, no još uvijek nemamo sve potrebno za provedbu cjelodnevne nastave. Imamo za odraditi još neke detalje koji još nisu gotovi. Primjerice, nemamo svoju kuhinju, morat ćemo imati dostavu hranu iz jednog vrtića iz Pridrage. Škola će svakako početi, nastava će se odvijati, eksperimentalni program će se održati prema predviđenom planu, a svi eventualni problemi će se riješiti u hodu. Od nas se ni ne očekuje da će odmah sve funkcionirati jer je ovo eksperiment, izjavila je Maroja.


Dakle, novigradska osnovna škola poduzima posljednje korake kako bi se osiguralo da svi učenici imaju sve što im je potrebno za ugodan i produktivan dan u školi, a to uključuje pravilno planirane obroke, rekreacijske aktivnosti i dodatne edukativne programe.


Cjelodnevna nastava donosi niz potencijalnih prednosti, uključujući dublje razumijevanje gradiva, više vremena za individualiziranu podršku učenicima i raznolike izvanškolske aktivnosti koje potiču razvoj. Međutim, kao što je istaknula ravnateljica Maroja, također postoje i izazovi, poput osiguranja adekvatnih resursa.


No, ovaj eksperiment svakako predstavlja korak prema budućnosti obrazovanja i otvara vrata za inovaciju u školskom okruženju.