
Foto: Josip Regović/PIXSELL
Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) poziva na suradnju sve relevantne dionike i donositelje odluka da nastave promišljati u smjeru koji će doprinijeti konkurentnosti hrvatske turističke ponude i osigurati održiv turistički rast.
“Iza nas je po mnogim čimbenicima rekordna turistička sezona koju smo žarko priželjkivali i nadali joj se. Međutim, nemojmo se zavaravati kako jedna dobra sezona može nadoknaditi dvije i pol godine agonije kojoj smo svakodnevno svjedočili. Pred nama su godine oporavka i borbe za što bolje pozicioniranje Hrvatske na novoj turističkoj karti Europe“, ističe Tomislav Fain, predsjednik UHPA-e.
U tom novom „preslagivanju karata“ od iznimne važnosti bit će sinergija svih relevantnih dionika iz javnog i privatnog sektora, a s ciljem ostvarivanja ključnog cilja cijelog turističkog sektora – održivog cjelogodišnjeg turizma. Svoju priliku u tome vide i turističke agencije, koje su, unatoč rekordnim turističkim brojkama, daleko od oporavka i povratka na predpandemijske poslovne rezultate.
Apel za brzu reakciju
„Iza turističkih agencija je, usudit ću se reći, najteže razdoblje u povijesti, ali svaka kriza donosi i prilike, posebice u turizmu u kojem su oduvijek jedino promjene bile stalne i pouzdane. Jedna od ključnih prilika je odmak od sezonalnosti i usmjeravanje prema cjelogodišnjem turizmu. Uvjeren sam kako su turističke agencije ključ u ostvarenju tog cilja, ali na tom putu ne smijemo, i ne možemo, biti sami, bez ostalih ključnih dionika u lancu naših usluga“.
Jedna od ključnih aktivnosti svakako jest i inzistiranje na pravovremenom donošenju cjenika nacionalnih parkova, parkova prirode, muzeja i ostalih kulturnih objekata koji su nezaobilazna atrakcija u ponudi turističkih agencija, a cijena njihovih ulaznica uvelike utječe na cijenu aranžmana.
„Prema Ministarstvu zaštite okoliša i energetike te Ministarstvu kulture i medija upućujemo apel za promptnom reakcijom prema javnim ustanovama i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave da se cjenici donose na vrijeme, a povećanje cijena bude realno i vodi načelom održivog razvoja koje će uspostaviti ravnotežu i poticati suradnju, te posredno utjecati i na konkurentnost hrvatskog turizma“, zaključuje Fain.
najnovije
najčitanije
Crna Kronika
PU ZADARSKA
PREVAREN U SRED ZADRA! Prišla su mu dvojica muškaraca, ponudili mu na prodaju…
Nogomet
TRANSPARENT
FOTO Provokativna poruka nakon derbija! ‘Prije će Grdović prestati piti, nego Hajduk prvak biti’
Županija
Petrčane
MISTO MOJE (18) Prodaju se tereni, svi su u turizmu, dobro žive, još da su svoja općina…
Zadar
JAVLJA DHMZ
VREMENSKA PROGNOZA: Danas promjenjivo i nestabilno
Zadar
Apsurd birokracije
LOV U MUTNOM Kontrolor HRT-a u Zadru naplatio pristojbu studentici iz Češke i to zbog – mobitela!
Zadar
humanitarno-trkački spektakl
Slawomir Kaliskis i Nataša Šustić pobjednici utrke Wings for Life
Zadar
HUMANITARNA UTRKA
[FOTO] Deset tisuća trkača krenulo iz Zadra za one koji ne mogu
Crna Kronika
Extreme Enduro Lika
Na utrci kod Gračaca teško ozlijeđena dvojica motociklista
Zadar
KORISNE INFORMACIJE
KUPNJA NEDJELJOM Poveći broj trgovina u Zadru danas radi, donosimo popis
Zadar
Apsurd birokracije