Usmjeren na održivost, uz upotrebu recikliranih materijala i materijala koji nisu životinjskog podrijetla te s manjim ugljičnim emisijama tijekom čitavog procesa proizvodnje
Potpuno nova generacija Toyote C-HR predstavljena prije nekoliko dana ima svu želju ponoviti uspjeh prethodnika koji je svojim inovativnim izgledom pomogao promijeniti percepciju europske javnosti o Toyoti, dodavši joj novu emotivnu dimenziju. Kako se čini prema prvim impresijama, jer od svog je prethodnika preuzela izvrsnu kvalitetu i zaslužen status i otišla korak dalje primjenom avangardnog dizajna, naprednih tehnologija i nudeći širok asortiman elektrificiranih hibridnih i plug in hibridnih pogonskih sklopova veće snage, sve se čini da će u tom i uspjeti.
Posebno plijeni vanjskim dizajnom koji je iznimno hrabar, do te mjere da ga se može usporediti s onim što donose konceptni automobili. Već je uostalom izvorni C-HR srušio norme u pogledu toga kako SUV treba izgledati sa svojim linijama, druga generacija ide još i mnogo dalje. Dinamičan i kompaktan izgled automobila dodatno je naglašen kratkim prevjesima i velikim kotačima koji mogu biti promjera do 20 inča. Bit će dostupan novi, dvobojni dizajn karoserije, s kontrastnom crnom bojom koja se s krova prelijeva na stražnji branik i sve do više od pola stražnjeg kraja automobila.
Novi C-HR ima 12,3-inčni i potpuno digitalni kombinirani zaslon, grafički prikazi oštrih su i jasnih linija, a informacije su pregledno grupirane i lako se očitavaju. Zaslon se može podešavati i vozač sam može birati koji će sadržaji imati prioritet ovisno o putovanju na koje se uputio.
C-HR će odmah biti dostupan s četiri elektrificirana pogonska sklopa, što pokazuje koliko je daleko na putu k ostvarenju ugljične neutralnosti. Toyota vjeruje da su različite opcije nužne kako bi se kupcima omogućio pristup pristupačnim i praktičnim vozilima koja omogućuju ubrzano smanjivanje emisija CO2 odmah i koja pridonose uspješnom prelasku na mobilnost uz nula emisija. Asortiman u ponudi sadrži 1,8 i 2,0-litreni hibridni električni (HEV) model i 2,0-litreni plug-in hibridni električni (PHEV) model. Osim toga, bit će dostupna 2,0-litrena HEV varijanta s opcijom inteligentnog pogona na sve kotače (AWD-i).
Novi modeli opremljeni su najnovijom, petom generacijom Toyotine tehnologije koja jamči vodeću u klasi kombinaciju veće snage i manjih emisija, što zadovoljava potrebe i prioritete kupaca koji najviše kupuju vozila iz C segmenta.
najnovije
najčitanije
Zadar
PODIZANJE KVALITETE
Športski centar Višnjik nabavlja važnu opremu! ‘Novi sustav omogućit će…’
Nogomet
borba za sp
Italija protiv Sjeverne Irske u Bergamu
Hrvatska
predsjednik mosta
Grmoja: Volio bih da je Turudić omogućio cijeloj javnosti uvid u dokument o Matić
Hrvatska
REAKCIJA
Sindikat policije: Napad na policajca tretirati kao napad na pravni poredak
Svijet
izvješće
Milijarderi ove godine naslijedili rekordno bogatstvo
Crna Kronika
Nesreća
ZAVRŠEN OČEVID 26-godišnjeg radnika pregazio 19-godišnji kolega
Zadar
NE ZNA SE KRIVAC
OBRAT! Šibenski aktivist uhićen zbog sumnje da je razbio spomen-ploču sad će tužiti policiju
Zadar
Nova funkcija
Bivši župan postao savjetnik, evo gdje će raditi
Scena
ĐURĐICA BARLOVIĆ
Pjevačka ikona preminula je prije 33 godine u zadarskoj bolnici, ostavila je neizbrisiv trag
Hrvatska
UŽASNE UVREDE!