Usmjeren na održivost, uz upotrebu recikliranih materijala i materijala koji nisu životinjskog podrijetla te s manjim ugljičnim emisijama tijekom čitavog procesa proizvodnje
Potpuno nova generacija Toyote C-HR predstavljena prije nekoliko dana ima svu želju ponoviti uspjeh prethodnika koji je svojim inovativnim izgledom pomogao promijeniti percepciju europske javnosti o Toyoti, dodavši joj novu emotivnu dimenziju. Kako se čini prema prvim impresijama, jer od svog je prethodnika preuzela izvrsnu kvalitetu i zaslužen status i otišla korak dalje primjenom avangardnog dizajna, naprednih tehnologija i nudeći širok asortiman elektrificiranih hibridnih i plug in hibridnih pogonskih sklopova veće snage, sve se čini da će u tom i uspjeti.
Posebno plijeni vanjskim dizajnom koji je iznimno hrabar, do te mjere da ga se može usporediti s onim što donose konceptni automobili. Već je uostalom izvorni C-HR srušio norme u pogledu toga kako SUV treba izgledati sa svojim linijama, druga generacija ide još i mnogo dalje. Dinamičan i kompaktan izgled automobila dodatno je naglašen kratkim prevjesima i velikim kotačima koji mogu biti promjera do 20 inča. Bit će dostupan novi, dvobojni dizajn karoserije, s kontrastnom crnom bojom koja se s krova prelijeva na stražnji branik i sve do više od pola stražnjeg kraja automobila.
Novi C-HR ima 12,3-inčni i potpuno digitalni kombinirani zaslon, grafički prikazi oštrih su i jasnih linija, a informacije su pregledno grupirane i lako se očitavaju. Zaslon se može podešavati i vozač sam može birati koji će sadržaji imati prioritet ovisno o putovanju na koje se uputio.
C-HR će odmah biti dostupan s četiri elektrificirana pogonska sklopa, što pokazuje koliko je daleko na putu k ostvarenju ugljične neutralnosti. Toyota vjeruje da su različite opcije nužne kako bi se kupcima omogućio pristup pristupačnim i praktičnim vozilima koja omogućuju ubrzano smanjivanje emisija CO2 odmah i koja pridonose uspješnom prelasku na mobilnost uz nula emisija. Asortiman u ponudi sadrži 1,8 i 2,0-litreni hibridni električni (HEV) model i 2,0-litreni plug-in hibridni električni (PHEV) model. Osim toga, bit će dostupna 2,0-litrena HEV varijanta s opcijom inteligentnog pogona na sve kotače (AWD-i).
Novi modeli opremljeni su najnovijom, petom generacijom Toyotine tehnologije koja jamči vodeću u klasi kombinaciju veće snage i manjih emisija, što zadovoljava potrebe i prioritete kupaca koji najviše kupuju vozila iz C segmenta.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
TREĆA VLADA
Sabor izglasao povjerenje trećoj Vladi premijera Andreja Plenkovića
Hrvatska
ZASTUPNICA CENTRA
Puljak pitala Dabru koliko je studirao: “Javili su mi da mu je Grad platio kurs za trenera”
Nogomet
1. ŽNL
Dragovoljac pobijedio Sabunjar i pogurnuo Pakoštane do titule prvaka!
Hrvatska
UDBINA
Dobra vijest za Laudonov gaj : uskoro će biti izgrađena učionica na otvorenom
Nogomet
ARGENTINSKI GENIJALAC
Salveta s Messijevim potpisom za Barcelonu prodana za 760.000 funti
Crna Kronika
isključen iz prometa
Vozač BMW-a koji se na Foši zabio u parkirane automobile vozio pijan i bez pojasa!
Ostali sportovi
Josip Perinić
Malonogometni dragulj iz Vrsi: ‘Vrški dres je najteži, ali je i najposebniji’
Zadar
IV. b razred
I nakon pola stoljeća od mature “ekonomisti” nisu štedjeli emocije
Zadar
vremenska prognoza
UPALJEN METEOALARM Stiže nam nevrijeme s olujnim jugom!
Županija
NEUSPJEŠNI PREGOVORI