
Foto: HTZ
Ususret glavnom dijelu turističke sezone ponuda naše zemlje snažno se promovira u britanskim medijima te tržištu gdje je, priopćuju iz Hrvatske turističke zajednice, Hrvatska prepoznata kao atraktivna, kvalitetna i popularna turistička destinacija. Objave o našoj zemlji prikazane su ili će tek biti u najeminentnijim britanskim medijima poput Telegrapha, Timesa i na nacionalnoj televiziji ITV, a nastale su kao rezultat suradnje Predstavništva HTZ-a u Londonu i uredništva navedenih medija kroz organizaciju studijskih putovanja novinarki Jane Foster, Mary Novakovich te produkcijskog tima ITV-a na čelu s voditeljicom Larisom Corda.
Turističke potencijale Hrvatske britanski ITV približit će kroz emisiju »This Morning«, u sklopu koje su dočarane atrakcije Splita, Dioklecijanova palača i katedrala sv. Duje te prirodne ljepote Brača i bračka klesarska škola, dok će se 22. svibnja emitirati emisija o Pelješcu.
Prema riječima HTZ-a britanska novinarska ekipa iz naše se zemlje vratila puna dojmova te je producentica emisije »This Morning« Phoebe Nicolau istaknula je da je snimanje u Hrvatskoj bilo primjer vrlo dobro izvedenog putovanja tijekom kojeg su na planiranju itinerara radili u suradnji s turističkom zajednicom, dok je voditeljica Larisa Cord kazala da nakon nevjerojatnog iskustva tijekom snimanja našu zemlju smatra svojim drugim domom.
– Unatoč neuobičajenom vremenu, koje je samo pridonijelo cjelokupnom ambijentu, dočekani smo s nevjerojatnom gostoljubivošću i velikodušnošću po kojoj je Hrvatska tako cijenjena. Naši turistički vodiči i vozači također su bili divni i nevjerojatno obrazovani, kao i konobari i vlasnici restorana koje smo obilazili, poručila je Corda.

Osim televizijske emisije, hrvatske turističke atrakcije istaknute su i na naslovnici priloga o putovanjima britanskog Timesa koji potpisuje Mary Novakovich. Prilog je posvećen izuzetno kvalitetnim i novim hotelima koje vrijedi posjetiti u nadolazećoj sezoni, a Hrvatsku predstavlja kao rastuću zvijezdu luksuznog turizma koji podiže letvicu u ponudi prestižnih hotela.
Uz navedene, u Telegraphu je objavljena reportaža novinarke Jane Foster, koja našu zemlju predstavlja kao glavnog turističkog favorita ovog ljeta te dodatno predstavlja destinacijske potencijale i 30 idealnih aktivnosti poput kušanja istarskih vina i tartufa, posjeta Telašćici, luksuzne lošinjske hotele i turističke atraktivnosti Zagreba.
Iz HTZ-a navode da je riječ o izuzetno vrijednim objavama koje će zasigurno popratiti milijuni britanskih gledatelja i čitatelja. Također, navode da je u dosadašnjem dijelu godine s britanskog tržišta ostvareno oko 96 tisuća dolazaka i gotovo 370 tisuća noćenja, odnosno 16 i osam posto više nego lani, a navedene će objave zasigurno doprinijeti novim dolascima s tog tržišta.
najnovije
najčitanije
Svijet
RUSKI PREDSJEDNIK
Putin se nada da “neće biti potrebe” za upotrebom nuklearnog oružja u Ukrajini
Nogomet
NAVIJAČKI NEREDI
Privedeno 198 navijača Hajduka i Dinama, lakše ozlijeđen 21 policajac
Crna Kronika
poginulo dvoje
U prometnoj nesreći na A3 više od 30 ozlijeđenih, oglasilo se Ministarstvo zdravstva
Feelgood
sigurnost prije svega
Ove kućanske aparate trebali bi isključiti kada izlazite iz kuće
Crna Kronika
kod popovače
Dvije osobe poginule u sudaru autobusa i osobnog vozila na autocesti A3
Zadar
na redditu
ZADRANKA U DILEMI: ‘Što više vremena provodim tu, to mi se čini kako je grad većinom pust’
Zadar
CVJETA BIZNIS
U godinu dana čak 51 obrt za čišćenje više: “Ako samo jednom ne očistite kako treba, drugi put ni nećete!”
Zadar
ĐIR PO GRADU
FOTO Ulice Poluotoka bile su krcate šetačima, pogledajte koga smo sreli na zadarskoj špici
Zadar
INSPIRATIVNA PRIČA
Utrka Wings for Life je Perki promijenila život: ‘Kad sam s njima, ja zaboravim na svoje godine’
Zadar
najmanje 70 tisuća eura