Foto: Davor Kovačević; Screenshot
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja više od dva mjeseca nije uspjelo postići dogovor s deset, nego samo s tri, najvećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj o tome da im svaka dva tjedna dostavljaju cijene 365 namirnica.
Svoje cijene od početka su pristali dostavljati samo Konzum, KTC i Tommy, pa je objava na stranici »Kretanje cijena«, bila krnja. Onda su odlučili da će za sedam preostalih velikih lanaca sami prikupljati cijene, a javnost je tjednima zanimalo kako će to činiti dok prije nekoliko dana ministar gospodarstva i održivog razvoja Davor Filipović nije otkrio da su za to angažirali privatnu tvrtku, ali ne i njezino ime.
Prošli tjedan prvi put objavljeni su podaci i za sedam lanaca za koje je cijene prikupljala ta tvrtka.
Zato smo Ministarstvo pitali o tome kako su i koga izabrali te tko zapravo za državu popisuje cijene u sedam preostalih velikih trgovačkih lanca. Odgovorili su nam da su na natječaju izabrali tvrtku 4 Market Research i to nakon što su proveli postupak jednostavne nabave procijenjene vrijednosti 26 tisuća eura bez PDV-a za poslove popisivanja cijena dva puta mjesečno s unaprijed utvrđenog popisa proizvoda koji se nalaze u sedam trgovačkih lanaca koji ne dostavljaju cijene izravno Ministarstvu za sudjelovanje u projektu »Kretanje cijena«.
Kažu da su zahtjev za dostavu ponuda uputili na pet gospodarskih subjekata, a da su im ponudu dostavila njih tri.
– Ponuda ponuditelja 4 Market Research d.o.o. u iznosu od 24.360,00 eura bez PDV-a, odnosno 30.450,00 eura s PDV-om, sukladno kriteriju za odabir, ocijenjena je ekonomski najpovoljnijom ponudom te je 6. ožujka 2023. izdana narudžbenica dobavljaču 4 MARKET RESEARCH d.o.o. za popisivanje cijena dva puta mjesečno u razdoblju od 15. ožujka do 31. prosinca 2023., odgovaraju iz Ministarstva gospodarstva na naš upit.
Na web-stranicama te tvrtke stoji da je tvrtka osnovana 2001. u Grazu i jedna je od najvećih tvrtki za istraživanje tržišta u Austriji s brojnim nacionalnim i međunarodnim klijentima te da je u Zagrebu 2018. osnovala svoj prvi ured koji će pokrivati tržište Jugoistočne Europe.
Pretraživanje interneta otkriva da su primjerice u nekoliko navrata u oglasima tražili ljude za terensko anketiranje kupaca ispred trgovina, a u svojim su referencama naveli da su radili istraživanja tržišta za B&B Hotels Austrija i Slovenija, Maistra, JYSK, SPAR, Hrvatsku poštu, OPEL, KIA-u, Volvo, Studenac, Tifon, Lukoil Hrvatska, Hervis, Arenu Centar, Hansa-Flex Hrvatsku, Art Rasvjetu, Art Interijere, Prvu sportsku kladionicu, Pevex i Deichman.
U izvješću koje su tvrtke redovito dužne dostavljati Fini stoji da je ta kompanija 2021. imala ukupne prihode od 1,2 milijuna kuna, odnosno više od 160 tisuća eura i da joj je dobit prije oporezivanja bila 211 tisuća kuna, odnosno 28 tisuća eura.
najnovije
najčitanije
Županija
NAJBOLJI MALI KAMP
Dionis Camping Zaton ovogodišnji najbolji domaći mali kamp: ‘Inspirirali su nas na otvaranje…’
Zadar
JAVLJA DHMZ
Danas oblačno s kišom, u nastavku dana osjetan pad temperature
Zadar
financijska izvješća
Poznato kako posluju gradske tvrtke. Tri u minusu, a iznos gubitaka jedne nije nimalo zanemariv
Košarka
Kvalifikacije za EP
Božić i Smith predvodili Sesarovu družinu do važne pobjede kontra Bosne i Hercegovine
Košarka
Službena potvrda
Pep Guardiola produžio ugovor s Manchester Cityjem
Županija
SILBA
FOTO Katamaran Jadrolinije udario o obalu Božave
Scena
IRIS PETRAČ
Tko je supruga Novice Petrača? Bivša zadarska novinarka i glasnogovornica Grada Zadra
Crna Kronika
PU ZADARSKA
U Murvici se zapalio automobil u vožnji, vatrogasci intervenirali
Zadar
INFORMIRAJTE SE!
Višnjik objavio važne upute za posjetitelje koncerta Doris Dragović!
Crna Kronika
zloupotreba položaja