
Foto: Luka Jeličić
U međusobnoj suradnji koja traje već više od dvadeset godina, Turistička zajednica Zadarske županije je gradeći snažno partnerstvo sa Zadarskim listom i zapravo obostrano koristan odnos, trajno informirala javnost o svojim brojnim aktivnostima i prenosila ključne poruke zainteresiranoj javnosti. Djelovanje turističkih zajednica se temelji na načelu opće korisnosti, pa je nužno da cjelokupna javnost ima uvid u njihove aktivnosti.
Dugogodišnja suradnja
– Između ostalog, posebno se značajnom može istaknuti suradnja u poticanju izvrsnosti pa je tako dugi niz godina skupa sa Zadarskim listom Turistička zajednica Zadarske županije tradicionalno nagrađivala zaslužne za stvaranje i razvoj dodatne ponude te doprinos u brendiranju destinacije u tekućoj turističkoj godini.
Priznanja su kroz godine dodijeljena brojnim destinacijama/turističkim zajednicama, institucijama, komercijalnim subjektima, turističkim agencijama i proizvodima, događanjima, ali i pojedincima, podsjetili su iz Županijske turističke zajednice, kazavši kako je Turističkoj zajednici Zadarske županije promocija cjelokupnog zadarskog turizma putem novinskih kanala iznimno značajna.
– Budući da je rad turističkih zajednica javan, suradnja medija i posebno turističkih zajednica osnova su uspjeha u razvoju i promociji turizma Zadarske županije. Znamo kako su mediji među najutjecajnijim institucijama u svijetu, oni snažno utječu na razmišljanja ljudi o društvenoj odgovornosti i prioritetima održivog turizma što je danas temelj za daljnji napredak i razvitak turizma.
U današnjem je vremenu komunikacija ne samo pretpostavka razumijevanja već i potreba u uspostavljanju kvalitete življenja, a mediji snažno djeluju na populaciju da se ponaša sukladno principima održivog turizma, rezimirali su iz županijskog TZ-a, kojem je odnedavno na čelu novi direktor Hrvoje Anić.
Važnost promocije
– Sigurni smo da će se naša sjajna suradnja nastaviti te da će Zadarski list i nadalje detaljno pratiti turistička zbivanja u županiji i promicati Zadarsku županiju kao turistima privlačnu turističku destinaciju, a stanovništvu poželjnu županiju za življenje, istaknuli su iz županijskog TZ-a.
Jedna od temeljnih zadaća Turističke zajednice Zadarske županije je promocija županije i svih njezinih potencijala, pa je i velika većina aktivnosti usmjerena na vidljivost destinacije.
– Ističemo često kako je u brendiranju i promidžbi bitan kontinuitet i konzistentnost komuniciranja i to i radimo već niz godina. U ovoj je godini uz digitalnu glavnu kampanju na 13 inozemnih tržišta koja je trajala gotovo šest mjeseci, ugovoreno niz oglasa, ali i reportaža kao dio PR aktivnosti.
Pa tako godinama surađujemo i s najznačajnijim medijima za putovanja – “National Geographic Traveller”, “The Independent”, “Wanderlust”, “Petit Fute”, “Expedia”, “Bild”, “Le Figaro”, “Delo”, i drugima. Kroz te i druge kanale uvijek Zadarsku županiju brendiramo kao destinaciju sa širokom paletom proizvoda posebnih interesa koji turiste privlače i u razdobljima izvan glavne turističke sezone.
Uz aktivni turizam, posebice onaj dostupan u našim brojnim zaštićenim prirodnim područjima te nautički turizam koje godinama promoviramo, najznačajniji iskorak posljednjih godina napravljen na polju razvoja eno – gastro turizma koji se proteže kroz ključne stavke programa – od razvoja proizvoda, preko oglašavanja do prezentacija, poručili su iz Turističke zajednice Zadarske županije.
najnovije
najčitanije
Županija
obavijest morh-a
Na benkovačkom području moguća pojačana buka zbog pojačane aktivnosti helikoptera HRZ-a
Ostali sportovi
Prva B liga
Protiv Marine Kaštela II meč lopta za prvo mjesto
Županija
radovi
Dijelovi naselja Ribnica u četvrtak bez vode
Košarka
Prva muška liga
Puntamičani udaljili Jazine od polufinala
Nogomet
nba liga
Minnesota nadjačala Denver unatoč 61 košu Jokića
Zadar
ostaju bez dozvole
Poznati zadarski plažni kafići i štandovi bi se mogli – zatvoriti
Županija
velika analiza
IMA SE, MOŽE SE Direktorima komunalnih tvrtki u županiji plaće vrtoglavo narasle, donosimo iznose
Scena
NAVALA
U Zadru najviše prodanih ulaznica za Thompsonov koncert nakon Zagreba
Crna Kronika
69-godišnjak
DOVRŠEN OČEVID Muškarac u Lepurima prešao u suprotnu traku i udario u kamion, preminuo na mjestu
Županija
ZA POČETAK DALMACIJA