Foto: Luka Jeličić
U međusobnoj suradnji koja traje već više od dvadeset godina, Turistička zajednica Zadarske županije je gradeći snažno partnerstvo sa Zadarskim listom i zapravo obostrano koristan odnos, trajno informirala javnost o svojim brojnim aktivnostima i prenosila ključne poruke zainteresiranoj javnosti. Djelovanje turističkih zajednica se temelji na načelu opće korisnosti, pa je nužno da cjelokupna javnost ima uvid u njihove aktivnosti.
Dugogodišnja suradnja
– Između ostalog, posebno se značajnom može istaknuti suradnja u poticanju izvrsnosti pa je tako dugi niz godina skupa sa Zadarskim listom Turistička zajednica Zadarske županije tradicionalno nagrađivala zaslužne za stvaranje i razvoj dodatne ponude te doprinos u brendiranju destinacije u tekućoj turističkoj godini.
Priznanja su kroz godine dodijeljena brojnim destinacijama/turističkim zajednicama, institucijama, komercijalnim subjektima, turističkim agencijama i proizvodima, događanjima, ali i pojedincima, podsjetili su iz Županijske turističke zajednice, kazavši kako je Turističkoj zajednici Zadarske županije promocija cjelokupnog zadarskog turizma putem novinskih kanala iznimno značajna.
– Budući da je rad turističkih zajednica javan, suradnja medija i posebno turističkih zajednica osnova su uspjeha u razvoju i promociji turizma Zadarske županije. Znamo kako su mediji među najutjecajnijim institucijama u svijetu, oni snažno utječu na razmišljanja ljudi o društvenoj odgovornosti i prioritetima održivog turizma što je danas temelj za daljnji napredak i razvitak turizma.
U današnjem je vremenu komunikacija ne samo pretpostavka razumijevanja već i potreba u uspostavljanju kvalitete življenja, a mediji snažno djeluju na populaciju da se ponaša sukladno principima održivog turizma, rezimirali su iz županijskog TZ-a, kojem je odnedavno na čelu novi direktor Hrvoje Anić.
Važnost promocije
– Sigurni smo da će se naša sjajna suradnja nastaviti te da će Zadarski list i nadalje detaljno pratiti turistička zbivanja u županiji i promicati Zadarsku županiju kao turistima privlačnu turističku destinaciju, a stanovništvu poželjnu županiju za življenje, istaknuli su iz županijskog TZ-a.
Jedna od temeljnih zadaća Turističke zajednice Zadarske županije je promocija županije i svih njezinih potencijala, pa je i velika većina aktivnosti usmjerena na vidljivost destinacije.
– Ističemo često kako je u brendiranju i promidžbi bitan kontinuitet i konzistentnost komuniciranja i to i radimo već niz godina. U ovoj je godini uz digitalnu glavnu kampanju na 13 inozemnih tržišta koja je trajala gotovo šest mjeseci, ugovoreno niz oglasa, ali i reportaža kao dio PR aktivnosti.
Pa tako godinama surađujemo i s najznačajnijim medijima za putovanja – “National Geographic Traveller”, “The Independent”, “Wanderlust”, “Petit Fute”, “Expedia”, “Bild”, “Le Figaro”, “Delo”, i drugima. Kroz te i druge kanale uvijek Zadarsku županiju brendiramo kao destinaciju sa širokom paletom proizvoda posebnih interesa koji turiste privlače i u razdobljima izvan glavne turističke sezone.
Uz aktivni turizam, posebice onaj dostupan u našim brojnim zaštićenim prirodnim područjima te nautički turizam koje godinama promoviramo, najznačajniji iskorak posljednjih godina napravljen na polju razvoja eno – gastro turizma koji se proteže kroz ključne stavke programa – od razvoja proizvoda, preko oglašavanja do prezentacija, poručili su iz Turističke zajednice Zadarske županije.
najnovije
najčitanije
Košarka
Kvalifikacije za EP
Božić i Smith predvodili Sesarovu družinu do važne pobjede kontra Bosne i Hercegovine
Košarka
Službena potvrda
Pep Guardiola produžio ugovor s Manchester Cityjem
Svijet
otkrio putin
Rusija ispalila hipersoničnu raketu na Ukrajinu kao upozorenje Zapadu
Plodovi zemlje i mora
korisni savjeti
Preporučuje se obaviti jesensku gnojidbu tla
Zadar
crpna postaja maestral
Odvodnja uputila javni poziv stanovnicima dviju zadarskih ulica
Županija
SILBA
FOTO Katamaran Jadrolinije udario o obalu Božave
Kultura
Alba Miočev
Mlada zadarska slikarica osvojila Grand Prix: “Bitno je da svaki dan uđem u atelje, čak i ako ne slikam…”
Županija
TUŽNI ODLAZAK
VIŠE OD BRODA Šarini su živjeli s ‘Princem Zadra’: ‘Godinama smo radili s njim, živjeli, dizali…’
Scena
IRIS PETRAČ
Tko je supruga Novice Petrača? Bivša zadarska novinarka i glasnogovornica Grada Zadra
Županija
POTPORE