Foto: IZ OSOBNE ARHIVE
Na otoku Pagu se održava zajednička sjednica Radne skupine za odnose s javnošću Hrvatske zajednice županija i Koordinacije za protokol. Od 24. do 26. listopada predstavnici županija cijele Hrvatske kroz bogat program upoznat će se s novostima, idejama i iskustvima kolega, ali i na primjeru grada Paga doznati o uspješnoj promidžbi i načinima brendiranja, pošto je grad Pag grad koji ima najviše brendova u cijeloj Hrvatskoj.
Lice Županije
Radne skupine za odnose s javnošću imaju veliku ulogu za svakodnevno funkcioniranje županija, jačanje komunikacije između županija, građana i medija. Radna skupina pomaže u jačanju pozitivne percepcije i ugleda županija, čime ih pozicionira kao pouzdane partnere u očima građana, gospodarstva i drugih ključnih dionika. Time doprinosi i gospodarskom razvoju jer privlači investicije i podržava projekte koji pozitivno utječu na lokalnu zajednicu.
Kako je Zadarska županija, domaćin ovog susreta na otoku Pagu, voditeljica Odsjeka za odnose s javnošću Zadarske županije, Vlatka Vučić-Marasović, istaknula je kako su odsjeci za odnose s javnošću jednako bitni za rad Županije kao i upravni odjeli unutar iste, jer su na neki način lice koje oslikava rad županija u javnosti.
– U Radnoj skupini su predstavnici svih hrvatskih županija, a u ime grada Paga dočekala nas je predsjednica GV-a Jasna Magaš. Tijekom ovog susreta, sudjelujemo u radionicama i predavanjima koja će nam pomoći u tom da se još više približimo javnosti. Tako smo, na primjer, imali radionicu fotografiranja mobitelima, koju nam je držao Kristijan Toplak. Imamo i cjelodnevnu radionicu oglašavanja na društvenim mrežama, na koji način oglašavati i komunicirati sve naše projekte prema javnosti. Sve što županije rade, mi promoviramo i prezentiramo. Naša uloga je jako važna po pitanju transparentnosti, ali i razumijevanja koje građani imaju prema aktivnostima ili inicijativama županija. Svaka naša riječ, svaki naš postupak ima utjecaj na ugled Županije i povjerenje koje građani polažu u nas, istaknula je Vučić-Marasović.
Radna skupina odnosa s javnošću susreće se nekoliko puta godišnje i obrađuju važne teme koje doprinose poboljšanju poslovanja, a Vučić-Marasović nam je navela nekoliko glavnih aspekata važnosti odnosa s javnošću.
Važnost protokola
– Radna skupina osigurava da sve županije koriste usklađene komunikacijske smjernice i prakse, čime pridonosi jasnoći i dosljednosti informacija koje dolaze do građana. To olakšava razumijevanje i povjerenje javnosti u rad lokalnih uprava. Isto tako, Skupina pomaže županijama u promoviranju važnih projekata i inicijativa koje utječu na život građana, poput obrazovnih programa, zdravstvenih projekata, infrastrukturnih radova i ekoloških inicijativa. Na taj način osigurava da građani budu svjesni napretka i usluga koje lokalne vlasti pružaju, kazala je Vučić-Marasović, dodavši kako je posao odnosa s javnošću puno kompleksniji nego se možda čini u javnosti.
– Iza svakog događanja stoji jako puno rada i truda. Svakom izlasku na teren i nastupu u javnosti prethodi jako puno priprema, organizacije i truda. Osim toga, unutar naše radne skupine imamo i Koordinaciju za protokol koji je jako važan, a na našem susretu ćemo se dotaknuti i tog dijela. Mi stariji dobro znamo sve o protokolu, ali neki mlađi kolege nisu imali prilike saslušati o protokolu koji je isto tako dio odnosa s javnošću, napomenula je Vučić-Marasović.
– Uloga nas glasnogovornika i voditelja ureda za odnose s javnošću itekako je do izražaja došla u vrijeme korone, kad smo imali krizne stožere i svakodnevno komunicirali s javnošću o najnovijem stanju i mjerama. U kriznim situacijama, poput prirodnih nepogoda ili javnozdravstvenih prijetnji, skupina omogućava brzu i koordiniranu reakciju te pruža pravovremene i točne informacije građanima. Tako doprinosi očuvanju sigurnosti i stabilnosti u društvu, zaključila je Vučić-Marasović, dok je predsjednica Radne skupine za odnose s javnošću Ivana Gusak Galić istaknula kako su sastanci Radne skupine za odnose s javnošću iznimno važni za funkcioniranje naših županija jer sve ono sto županije rade vrijedi onoliko koliko se komunicira prema javnosti.
– Teme su nam, bez obzira na političke opcije koje su na vlasti u svakoj od županija, zapravo univerzalne, pa je i prva tema radnog posjeta Pagu bila izrada i dopuna javnog poziva za financiranje elektroničkih medija. Ujednačenim stavom stvaramo primjer dobre prakse na razini Hrvatske koji preuzimaju i gradovi i općine. Svjesni važnosti komuniciranja na digitalnim platformama, za drugu smo temu odabrali radionice Strategije komuniciranja i oglašavanja na društvenim mrežama te radionicu pod nazivom Moć fotografije. Boravak na Pagu zaokružit ćemo upoznavanjem s najsnažnijim brendovima Paga poput čipke, sira i soli koji Pag svrstavaju visoko na listu mjesta u Europi koja turisti trebaju posjetiti. Želim zahvaliti domaćinima Gradu Pagu, Općini Kolan i Zadarskoj županiji na izvrsno organiziranom boravku članova Radne skupine na Pagu s kojeg ćemo osim novih znanja sa sobom ponijeti i lijepe uspomene, zaključila je Gusak Galić.
najnovije
najčitanije
Košarka
Kvalifikacije za EP
Božić i Smith predvodili Sesarovu družinu do važne pobjede kontra Bosne i Hercegovine
Košarka
Službena potvrda
Pep Guardiola produžio ugovor s Manchester Cityjem
Svijet
otkrio putin
Rusija ispalila hipersoničnu raketu na Ukrajinu kao upozorenje Zapadu
Plodovi zemlje i mora
korisni savjeti
Preporučuje se obaviti jesensku gnojidbu tla
Zadar
crpna postaja maestral
Odvodnja uputila javni poziv stanovnicima dviju zadarskih ulica
Županija
SILBA
FOTO Katamaran Jadrolinije udario o obalu Božave
Scena
IRIS PETRAČ
Tko je supruga Novice Petrača? Bivša zadarska novinarka i glasnogovornica Grada Zadra
Crna Kronika
PU ZADARSKA
U Murvici se zapalio automobil u vožnji, vatrogasci intervenirali
Zadar
INFORMIRAJTE SE!
Višnjik objavio važne upute za posjetitelje koncerta Doris Dragović!
Plodovi zemlje i mora
NAJULOV 2024.