Foto: TZ Vir
Od ponedjeljka do srijede s kolegama iz Turističke zajednice Zadarske županije i Turističke zajednice Grada Nina, Turistička zajednica Općine Vir sudjelovala je na slavnom londonskom turističkom sajmu World Travel Market. U samom epicentru turističkog biznisa koji okuplja vodeće stručnjake i najinovativnije tvrtke u industriji turizma, direktor virske Turističke zajednice Srđan Liverić predstavio je posjetiteljima sajma turističke potencijale otoka Vira te istovremeno dogovarao sudjelovanje virskog TZ-a u županijskoj marketinškoj kampanji za 2024. godinu.
– U pitanju je provođenje digitalne marketinške kampanje Awareness kako bi posebno naglasili naše i županijske turističke proizvode – kaže direktor Liverić, objašnjavajući da će se cilj planirane kampanje najjednostavnije postići kontinuiranim oglašavanjem i podizanjem svijesti o brandu Zadarske županije kao atraktivne destinacije raznovrsne turističke ponude.
U cijeloj priči nalazi se i otok Vir kao obiteljska i izletnička destinacija s uvjerljivo najvećim brojem noćenja domaćih i stranih gostiju.
– London je epicentar globalne industrije putovanja, pa moramo u obzir uzeti trenutne trendove te industrije, medijsku konzumaciju i specifičnosti svakog pojedinog tržišta. Našim uključivanjem u kampanju, kao i sudjelovanjem drugih lokalnih turističkih zajednica, jača se snaga destinacijskog brenda i potiče dolazak potencijalnih turista – dodaje prvi čovjek virskog turizma.
Taj je posao odrađen pred približno 40.000 sudionika WTM-a, odnosno 3.500 izlagača iz 184 svjetske zemlje i 72 međunarodne konferencije, ali i u poslovnom, gospodarskom, kulturnom, političkom i turističkom središtu Velike Britanije. U prvih deset turističkih mjeseci ove godine na Viru je ostvareno 3.324 noćenja turista iz Velike Britanije, što predstavlja rast od 43,7 posto u odnosu na dosad rekordnu 2019. godinu.
Istovremeno je zabilježen rast dolazak britanskih turista na otok od 35,3 posto, dok je 77,3 posto od svih dolazaka ostvareno u kategoriji komercijalnog smještaja. Ono što Britanci uglavnom traže reprezentativni su turistički objekti s četiri i pet zvjezdica te s visokom dodanom vrijednošću.
– Desetak do petnaest posto od svih takvih objekata i ležajeva u Zadarskoj županiji, nalazi se na našem otoku. Ako znamo da prije petnaest godina nismo imali nijedan takav objekt, onda je evidentan pomak u kvaliteti ponude. Samo daljnjim jačanjem turističke ponude i podizanjem kvalitete usluga u turizmu, dobit ćemo kvalitetniji turistički proizvod i biti konkurentniji na tržištu.
To znači da je intencija objekte od tri zvjezdice dizati prema četiri i pet zvjezdica – poručuje direktor Liverić kojega po povratku iz Londona već 9. i 10. studenoga očekuje sudjelovanje na Danima turizma 2023 u Rovinju.
najnovije
najčitanije
Zadar
svečana sjednica
Vučetić otvorio svečanu sjednicu Gradskog vijeća Grada Zadra: ‘Kucelin je nagrađen jer je omogućio…’
KK Zadar
Juniorska ABA liga
Pred juniorima Zadra važan turnir, polufinale se čini dostižnom misijom
Crna Kronika
PU ZADARSKA
U pretrazi kod 22-godišnjaka na Ugljanu policija pronašla marihuanu!
Ostali sportovi
Domeniko Kresoja
Odlično otvaranje sezone zadarskih odbojkašica: “U jačim utakmicama vidi se zrelost mlađih igračica”
Crna Kronika
KRAĐA
ROMOBILI META KRADLJIVACA! Na Poluotoku ukraden električni romobil
Županija
SILBA
FOTO Katamaran Jadrolinije udario o obalu Božave
Scena
IRIS PETRAČ
Tko je supruga Novice Petrača? Bivša zadarska novinarka i glasnogovornica Grada Zadra
Crna Kronika
PU ZADARSKA
U Murvici se zapalio automobil u vožnji, vatrogasci intervenirali
Zadar
INFORMIRAJTE SE!
Višnjik objavio važne upute za posjetitelje koncerta Doris Dragović!
Crna Kronika
zloupotreba položaja