Četvrtak, 10. listopada 2024

Weather icon

Vrijeme danas

22 C°

tužba protiv jadrolinije

Neutješna sestra poginulog Denisa Šarića: 'Nikad nećemo odustati, krivac se mora pronaći!'

Autor: Goran Šimunov

10.10.2024. 07:30
Neutješna sestra poginulog Denisa Šarića: 'Nikad nećemo odustati, krivac se mora pronaći!'

Foto: Luka Jeličić



Dr. sc. Šime Savić, odvjetnik obitelji trojice poginulih pomoraca s trajekta Lastovo, potvrdio je kako je uime njihovih obitelji podnio tužbe te je naveo kako je tužba za Zadranina Denisa Šarića podnesena na Općinskom sudu u Zadru, a za ostalu dvojicu, Boška Kostovića i Marka Topića, na Općinskom sudu u Splitu, s obzirom na to da su živjeli na tom području.


– Ne prihvaćamo nikakve milostinje ni darove koje Jadrolinija želi isplatiti članovima njihovih obitelji, već inzistiramo da se plati odšteta obiteljima utvrđena Zakonom i orijentacijskim kriterijima Vrhovnog suda RH. Jadrolinija odgovara svojim radnicima odnosno pomorcima na temelju objektivne odgovornosti bez obzira krivnju, s obzirom na to da su pomorci poginuli na radu i u svezi s radom.


I šteta je također počinjena od strane trajekta koji je vlasništvo Jadrolinije, upozorava dr. sc. Savić, zagrebački odvjetnik koji je rođen u obližnjim Banjevcima.


Istjerivanje pravde




Sestra stradalog Denisa Šarića, Zadranka Milena Šarić kazala je, pak, kako su zahvalni odvjetniku Šimi Saviću što se ponudio da im pomogne.


– Dali smo odvjetniku Saviću punomoć da istjera pravdu do kraja. Bez obzira na to koliko će trajati proces, nećemo odustati. Mora se znati tko je krivac, napominje Milena.


– Žalosno je da su prošla već dva mjeseca od ove strašne nesreće, a da nitko od nas, članova obitelji stradalih ništa ne zna. Iz Jadrolinije nas ne kontaktiraju, s obzirom na to da čekaju rješenja o nasljeđivanju. Kakve veze ta rješenja imaju s odštetama koje trebaju isplatiti nama, članovima obitelji stradalih.


Nel Pavletic/PIXSELL


Strašno smo ogorčeni na to što se događa. Također je pitanje je što će Jadrolinija napraviti, hoće li nam dati ikakvu odštetu, iako nijedna odšteta nama ne može vratiti Denisa, ističe sestra stradalog pomorca, dodajući kako o svemu doznaju u medijima, pa tako i o rezultatima istrage koju provodi Ministarstvo mora, a iz čega su doznali kako unutar Jadrolinije prebacuju krivnju jedni na druge.


Mali čovjek


Njezin brat je, kaže, trebao biti na godišnjem odmoru do iza blagdana Vele Gospe, no pozvali su ga da se vrati raditi kako bi popunio mjesto kolege koji je otišao na bolovanje.


– Nerijetko se događalo da su im prekidali godišnji odmor tražeći od njih da se vrate raditi kako bi zamijenili druge zaposlenike koji bi otvorili bolovanje, a koji su bili iscrpljeni zbog prekovremenog rada.


Tako mi je, nažalost, i brat stradao. I on je koristio godišnji odmor, trebao se vratiti na posao iza blagdana Vele Gospe, no bio je pozvan da se vrati raditi kako bi popunio mjesto kolege koji je otišao na bolovanje, priča nam Milena, dodajući da su umorni, svakog dana vraćaju sliku o onom što se dogodilo.


– Ovo će trajati, a sve dok to traje ćemo proživljavati ovu tragediju koja nas je pogodila. Pravda se mora zadovoljiti na bilo koji način, kaž​e sestra pokojnog Denisa Šarića, koja je potvrdila da je nacionalni brodar platio troškove pogreba i uređenja groba.


– Koliko čujemo Jadrolinija namjerava pokriti nama, članovima obitelji one iznose koji stoje u ugovoru u slučaju da njihov zaposlenik smrtno strada za vrijeme obavljanja posla. No, dio koji se odnosi na isplatu od osiguranja Jadrolinija ne želi pokriti. Čekaju da sudovi donesu rješenja o ostavinama, govori Milena, dodajući kako je »jadan mali čovjek koji uvijek strada.«