Petak, 5. prosinca 2025

Weather icon

Vrijeme danas

8 C°

PREPOZNATI PO KVALITETI

DOBILI NAGRADE Otok Ugljan ima najbolju marinu na Jadranu i najbolji baštinski hotel

Autor: Nina Vigan

25.11.2025. 15:14
DOBILI NAGRADE Otok Ugljan ima najbolju marinu na Jadranu i najbolji baštinski hotel


Na Danima hrvatskoga turizma održanima u Dubrovniku od 19. do 21. studenoga., dodijeljene su nagrade najuspješnijima u turističkom sektoru, a u velikoj konkurenciji nagrade su osvojili i naši otočani. Naime, Olive Island Marina u Sutomišćici osvojila je nagradu za najbolju marinu na Jadranu, ali je pobijedila i u kategoriji Najbolja mala marina. Uz nju, ponosni je dobitnik nagrade i Hotel Dunatovi dvori u Preku, a koji je dobio nagradu za najbolji baštinski hotel.


Prvi advent


Hotel Dunatovi dvori otvoren je 2022.godine, a ovo im je prva nagrada koju su primili. Izgrađen je na temeljima obiteljske kuće, a danas opremljen s 14 luksuznih soba. Vlasnik Stjepan Dunatov je, kako nam kaže, samo s jednom torbom otišao u Opatiju i započeo svoju karijeru, a imao je samo jednu želju – da vrati svoju djedovinu.


– Ideja o hotelu je potekla samo iz želje da vratim kuću koju su oduzeli mom djedu. O tome se uvijek pričalo u mojoj obitelji, a ja sam kao mlad otišao u Opatiju, s jednom torbom. Na kraju sam u roku od 20 godina otvorio firmu i nekoliko ugostiteljskih objekata, nakon čega sam odlučio da na red mora doći i naša kuća, kazao je Dunatov dodajući kako je to bio jako trnovit put, što ovu nagradu čini još dražom.




– U hotel smo puno uložili, hotel je naša obiteljska priča. Pokušavamo dati kvalitetu i ponuditi nešto drukčije. Borimo se i dalje jer znamo da je Preko sezonska destinacija, a mi smo samo u siječnju i veljači zatvoreni. Ipak, kod nas gosti nisu samo brojevi, kod nas je topla obiteljska atmosfera koju pružamo mi domaći ljudi, stoga ova nagrada zbilja puno znači meni i mojoj obitelji, kazao je Dunatov uz poziv da posjetimo Dunatove dvore i prvi advent na otoku koji organiziraju u sklopu hotela.


Oaza za uživanje


Da je kvaliteta i pristup gostu na prvom mjestu, potvrdio nam je i Toni Antišin, direktor Olive Island Marine u Sutomišćici. Inače, Olive Island Marina je mala obiteljska marina smještena u dubokoj i dobro zaštićenoj uvali, a svojim gostima posvećuje posebnu pažnju nudeći im niz dodatnih sadržaja.


– Započeli smo s radom u 2013. godini i krenuli s idejom boutique, obiteljske marine gdje će biti samo privatni brodovi, gdje će se provoditi ugodno vrijeme na otoku, daleko od vreve, masovnog turizma i buke uz prijateljsku atmosferu. Uz klasične sadržaje, dodali smo bazen, koktel bar, sunčališta, finu plažu i puno hortikulture tako da se cijeli prostor pretvorio u malu oazu gdje se može uživati, kazao je Antišin.


– Koncept boutique marine se pokazao kao dobar i uspješan put, što je na samom početku bilo rijetko. Mi smo za to doba napravili dobru stvar, ali danas se općenito poboljšala ponuda u marinama. Također smo dobivali više puta nagradu za malu marinu, dobitnici smo Zlatnog sidra, posebnog priznanja za kvalitetu, dobili smo priznanja Općine i Županije. A što se tiče glavne nagrade, već smo i nju dobili 2019. godine. Poremetila nas je sve korona, a ove godine smo se odlučili vratiti u natjecanje i opet postali najbolji u Hrvatskoj, naglašava Antišin.


Marina inače zapošljava kroz cijelu godinu dvadeset osoba, a kroz sezonu i više. Antišin ističe kako je ova nagrada zasluga ekipe koja radi s punim povjerenjem prema vlasnicima, ali i obratno.


– Već 13 godina naš tim je isti i nije se mijenjao, što je pokazatelj da radimo dobro i kvalitetno. Poštujemo jedni druge, pomažemo svaki sektor i svi skupa radimo. Za ovu nagradu smo svi zaslužni, svi sudjelujemo i pričamo o problemima ili prijedlozima tako da mislim da je to zajedništvo ključ našeg uspjeha, govori Antišin.


Kvaliteta je ključ


– Uvijek težimo da idemo na što kvalitetnijeg gosta, kvalitetniji brod, da se ta priča filtrira, da klijentela prati kvalitetu koju nudimo. Mi smo posjećena marina, ali vidi se da je potrošnja po klijentu pala. To je realnost jer promijenili su se omjeri i gostima kod nas više nije bagatela. Oni su isto sad oprezni i cilj nam je da zadržimo ono sto smo stekli, ali i da dobro zasučemo rukave i fokusiramo se na našu kvalitetu usluge, ljubaznost i posvećenost gostu. Moramo na goste prenijeti emociju, toplu dobrodošlicu i obučiti domaće ljude, okrenuti se domaćoj radnoj snazi koliko god da košta i usmjeriti ljude u tom smjeru kako bismo održali kvalitetu usluge za budućnost, govori Antišin.


Ponosan je i zadovoljan ovim uspjesima i direktor TZO-a Preko Ivan Košta, a ove nagrade potvrđuju kvalitetu destinacije koju njeguju već godinama.


– Ova nagrada potvrda je kvalitetnog rasta naše destinacije. Dobrih kvalitetnih objekata u našoj općini će biti sve više, kao i kvalitetne usluge koja će ih pratiti. Najvažnije nam je imati zadovoljne goste i destinaciju temeljenu na kvaliteti, ne na masovnom turizmu i brojkama, zaključio je Košta.