11:30: Kraj konferencije.
11:15: – Nautička luka u Svetom Filipu i Jakovu javna je luka, mi smo izgradili nautički dio, ali smo pomogli u infrastrukturi, te su investicije komplementarne i daju dodatnu vrijednost našim gostima. Nautička luka je 200, 300 metara udaljena od resorta. Jasno je da su ljudi to prepoznali kao nešto što će donijeti različite benefite mjestu, već se sada otvaraju obrti u centru mjesta, vidi se da je to živnulo, a potencijal je puno veći. Svi mi koji živimo u Dalmaciji znamo da nas je teško motivirati. Želimo okupiti pojedince koji rade nešto kvalitetno i drugačije, želimo to ukomponirati u neki naš proizvod u širem smislu, to nije utrka na 100 metara. Moramo na tome sustavno raditi, trebamo i pomoć od lokalne i Turističke zajednice i ostalih, govori Sokol.
11:10: – Već sad radimo na našim paketima koji su velikom mjerom usmjereni na naše tržište, radimo na tome da osmislimo i druga događanja koja će dati vidljivost destinaciji, razmišljamo kako dovesti malo klizalište i napraviti Advent u Preku, koji bi se lijepo mogao nasloniti na zadarski Advent. Otvoreni smo za suradnju, bitno nam je da zajednički izgradimo destinaciju, da svatko da svoj doprinos, koristimo sve kanale koji su nam na raspolaganju i izuzetno je važno da tome pristupimo ozbiljno, dodala je Jutt Ferlan.
11:03: – Proizvodnja Maraske je jedna craft proizvodnja, to je nešto jedinstveno i svojstveno i sretni smo jer smo očuvali takav specifičan način proizvodnje. Ove smo godine poslali naše proizvode na prestižno natjecanje u Londonu i dobili nekoliko zlata. Uložili smo u nove pogone, omogućit će nam veći kapacitet, rekao je Ivan Čevra, predsjednik uprave Stanić Beverages.
11:01: – Mindset svih nas koji djelujemo u turizm, već sada smo u određenim stvarima Premium, važna je stavka storytelling. Treća je stavka standardizacija, Anša je kategorizacija rađena davno, vrlo je važno dogovoriti se kako se treba raditi i da uspostavimo standarde. Dobro je da nam dolaze veliki svjetski brendovi, oni su benchmark i oni dižu standard u Hrvatskoj, to je velika vrijednost za hrvatski turizam. Turisti su danas razmaženi, informirani, mlađe su generacije tek sve manje lojalne, moramo biti vrlo mudri i pametni, imati dobro razrađenu strategiju, kazala je Vukojević.
10:59: – Zadarska županija ima neiskorištenog potencijala. Kada gledamo tržišta poput Italije, Španjolske i Francuske, kod njih je razvoj turizma počeo davno prije nego u Hrvatskoj. Za vrijeme Jugoslavije je to bila jedna druga vrsta turizma, tek 2000-ih počinjemo raditi konkretniji napredak. Hrvatska je dosegla limit vrijednosti za novac, riječ skupo ja ne volim jer je to relativno. Imamo problem da imamo kupce koji su spremni potrošiti, ali se možda ne osjećaju da je ono što su platili vrijedno toga novca. Ova županije nije iznimka, imamo svijetlih točki, ali i primjera koji završavaju u novinama, naglasio je Josip Stulić, čelni čovjek za poslovanje na području Južne Europe u agenciji Awaze, vodećoj europskoj turističkoj grupaciji za najam privatnog smještaja.
10:53: – Ovo nam je bila prva sezona, za sada radimo sezonski, odnosno do studenog, Već 30 godina radim u turizmu, ja sam s makarske rivijere. Prvo što sam primijetio je da je sezonalnost malo drugačija, na Makarskoj rivijeri ipak je krivulja ispeglanija i nije sve koncetrirano u tri ljetna mjeseca. Svjesni smo okruženja, ali mi to gledamo kao priliku. To je autentično i šarmantno mjesto, treba raditi na turističkoj infrastrukturi. Važno je povezati javni i privatni sektor, da svi guramo u istom pravcu, Vidim pozitivne pomake, izgradnjom Molum resorta i nautičke luke, to je nova prilika za ubrzani razvoj Svetog Filipa i Jakova, ističe Dino Sokol, direktor hotela Molum Hotel and Residences u Svetom Filipu i Jakovu.
10:46: – Odlučili smo se za taj korak, znali smo da smo prvi i da će nam biti teško, ali nismo se dali obeshrabriti. Preko je otočno predgrađe Zadra. Mi smo resort u centru mjesta, to je bitno za naglasiti jer gosti su to prepoznali kao mjesto u kojem žele boraviti od pet do 15 dana. Naša priča koju smo počeli pričati kroz brend, željeli smo pokazati da je Preko simpatično mjesto koje je otočno predgrađe, da je dostupno i donosi ono što gradovi nemaju – mir, tihe plaže i šetnice, priroda, trekking, biciklizam… Kroz naš brend najviše o tome pričamo, o destinaciji. BIli smo iznenađeni ne samo odazivom gostiju iz europskih zemalja, nego nam po zastupljenosti prednjače Amerikanci, ali velika je potražnja i hrvatskih putnika. Jako je važno reći da ćemo u ovom dijelu godine koji je pred nama, želimo raditi cijelu godinu, ponuditi destinaciju i stranim i lokalnim gostima, želimo se približiti i Zadranima, da znaju da mogu doći na obiteljski ručak ili wellness dan, zašto ne bi došli i na vikend, istaknula je Josipa Jutt Ferlan, glavna direktorica Hiltonovih hotela u Hrvatskoj.
10:37 – Kada smo razmišljali što nedostaje, o čemu se najmanje priča – a to je naš strateški cilj – to je premium turizam. Nisu postojale egzaktne brojke. Nakon što smo na našoj platfomi okupili 180 članica, donijeli smo odluku da ćemo napraviti istraživanje. Prihod od premium turizma u hrvatskoj je lani iznosio 1,4 milijarde eura. Imamo veliki potencijal za razvoj, ono što je znakovito je da hotelski kapaciteti 22 posto pripada premium turizmu, marina 39 posto, kampova 43 posto, restorana…, rekla je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam i Službe za komunikacije i marketing pri HGK.
10:25 – Jedan je naših glavnih ciljeva bio je da nas prihvati lokalna zajednica. Ova je zgrada baština ovoga grada, istaknuo je Valentin Röttger, generalni direktor hotela Hyatt Regency Zadar. – Imamo puno gostiju koji su po prvi puta u Hrvatskoj. Neki od njih nikada prije nisu čuli za Zadar i imamo sjajne povratne informacije, kažu da je ovo najljepši Hyatt u svijetu i da će se sigurno vratiti, kazao je Röttger.
10:20 – Josip Bilaver, župan Zadarske županije, također je istaknuo da je Hyatt svojim otvaranjem turističku ponudu na našem području podigao na jednu višu razinu. Više pročitajte OVDJE.
10:15 – Grozdana Perić, pročelnica Upravnog odjela za gospodarstvo, obrtništvo i razvitak otoka Grada Zadra, kazala je da je lijepo doći u Hyatt, koji Zadar uvodi u visoku klasu, što je itekako važno i za Zadar i Županiju. – Nadamo se da će premium turizam, koji za prošlu godinu donio je 1,4 milijarde eura, pokazati i donijeti nove kvalitete, kazala je Perić.
10:12 – Toni Perinić, v.d. glavnog urednika Zadarskog list u uvodnom je govoru istaknuo da je za stanovnike Zadra i Zadarske županije turizam puno više od statistike. Više pročitajte OVDJE.
10:00 – Počela je konferencija Zadarskog lista »Premium turizam kao pokretač razvoja Zadarske županije« u hotelu Hyatt u Zadru.
Sudionici konferencije su Josip Bilaver, župan Zadarske županije, Grozdana Perić, pročelnica Upravnog odjela za gospodarstvo, obrtništvo i razvitak otoka Grada Zadra, Valentin Röttger, generalni direktor hotela Hyatt Regency Zadar, prvi urbani zadarski hotel s pet zvjezdica, koji je ljetos otvoren u samom vrhuncu sezone, Dino Sokol, direktor hotela Molum Hotel and Residences u Svetom Filipu i Jakovu, prvom resortu takve kategorije u ovom dijelu Dalmacije, Josip Stulić, čelni čovjek za poslovanje na području Južne Europe u agenciji Awaze, vodećoj europskoj turističkoj grupaciji za najam privatnog smještaja, Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam i Služe za komunikacije i marketing pri HGK, Ivan Čevra, predsjednik uprave Stanić Beverages te Josipa Jutt Ferlan, glavna direktorica Hiltonovih hotela u Hrvatskoj.
Moderatorica je Izabela Vrtar.
najnovije
najčitanije
Zadar
PODIZANJE KVALITETE
Športski centar Višnjik nabavlja važnu opremu! ‘Novi sustav omogućit će…’
Nogomet
borba za sp
Italija protiv Sjeverne Irske u Bergamu
Hrvatska
predsjednik mosta
Grmoja: Volio bih da je Turudić omogućio cijeloj javnosti uvid u dokument o Matić
Hrvatska
REAKCIJA
Sindikat policije: Napad na policajca tretirati kao napad na pravni poredak
Svijet
izvješće
Milijarderi ove godine naslijedili rekordno bogatstvo
Crna Kronika
Nesreća
ZAVRŠEN OČEVID 26-godišnjeg radnika pregazio 19-godišnji kolega
Zadar
NE ZNA SE KRIVAC
OBRAT! Šibenski aktivist uhićen zbog sumnje da je razbio spomen-ploču sad će tužiti policiju
Zadar
Nova funkcija
Bivši župan postao savjetnik, evo gdje će raditi
Scena
ĐURĐICA BARLOVIĆ
Pjevačka ikona preminula je prije 33 godine u zadarskoj bolnici, ostavila je neizbrisiv trag
Hrvatska
UŽASNE UVREDE!