Četvrtak, 21. studenog 2024

Weather icon

Vrijeme danas

13 C°

KOMENTARI

Za Mihaelu Kadiju samo riječi hvale: 'Uvela nas je u novo turističko doba'

Autor: Nikolina Lucić

21.08.2024. 15:13
Za Mihaelu Kadiju samo riječi hvale: 'Uvela nas je u novo turističko doba'

Foto: Luka Jeličić



Iznenadna ostavka koju je dugogodišnja direktorica Turističke zajednice Zadarske županije Mihaela Kadija podnijela na posljednjoj sjednici Turističkog vijeća te ustanove iznenadila je brojne zadarske stručnjake u turizmu koji o Kadijinu desetogodišnjem radu na direktorskoj poziciji imaju samo riječi pohvale. Nakon što se poziciju preuzela preselivši se s Iblerova trga u palaču Cedulin, Kadija se dugi niz godina trudila kvalitetnim promotivnim i marketinškim planovima Zadarsku županiju naglasiti kao destinaciju mnogostrukih doživljaja, bogatu nezaboravnim iskustvima i destinacijama koje se ne vezuju samo uz sunce i more.


Znanje i iskustvo


Prepoznali su to i njezini suradnici iz turističkog sektora, ponajprije Marija Dejanović, direktorica Turističke zajednice grada Nina koja Kadiju poznaje još iz vremena njezina rada u HTZ-u, u sektoru za kulturni turizam.


– Kako je rekao Heraklit i Petar Preradović »Stalna na tom svijetu samo mijena jest«, tako mene osobno nije začudila ostavka Mihaele Kadije na radno mjestu direktorice regionalne turističke zajednice. S Mihaelom me veže dugogodišnja uspješna suradnja još iz vremena kada je radila u Glavnom uredu HTZ-a u Odjelu za kulturni turizam jer je Nin bio jako aktivan na tom polju, a suradnja se nastavila u našoj županiji. Kao koordinator za Ninsku rivijeru i pojedinačno Turistička zajednica grada Nina provela je niz dobrih projekata sa županijskim uredom, kao posljednji ističem projekt pješačke staze Nin rivijere. Bilo je projekata gdje smo i ona i ja imale drugačije stavove, a što je povezano sa znanjem i iskustvom kojim smo obje vladale. Nemam nikakvu zamjerku i Mihaeli želim puno uspjeha u daljem radu, poručila je Dejanović.




Turističko je vijeće po prihvaćanju njezine ostavke promptno raspisalo i natječaj za novog direktora, koji će biti otvoren 14 dana, odnosno do 3. rujna 2024. godine.


Tomislav Fain


Tko dolazi?


Pored dokaza o ispunjavanju posebnih uvjeta, kandidati prilikom prijave na natječaj moraju priložiti i prijedlog četverogodišnjeg programa rada Turističke zajednice Zadarske županije. Bit će to jedan od najvažnijih kriterija odabira novog direktora jer je Zadarska županija u kontinuiranom turističkom uzletu sa sve širom paletom turističke ponude, koja se uvelike odmiče od tradicionalne »sunce – more« percepcije naše regije. Upravo se to može istaknuti kao jedna od najvažnijih Kadijinih ostavština u desetogodišnjem direktorskom radu, jer, unatoč problemima koji prate turizam na nacionalnoj razini, zadarska se regija, bogata prirodnim i kulturnim ljepotama, ipak donekle uspijeva othrvati isključivoj koncentraciji turističkog prometa jedino u obalnim naseljima. Zadarsko su zaleđe, otoci, planine i zaštićena područja prirode jednako popularna turistička odredišta kao i dugo godina najpoznatije plažne destinacije uz obalu. Prepoznaju to naravno turisti koji traže nezaboravno iskustvo i bolju kvalitetu svog odmora, ne želeći se uvijek uvlačiti u velike gužve i prenatrpane plaže.


Marija Dejanović


Komunikacija i ideje


Kadijinu ostavku komentirao je i dugogodišnji zadarski stručnjak i putnički agent Tomislav Fain koji je u svojoj izjavi za naš list naglasio kako je Kadija svojim dolaskom revolucionarizirala marketinšku promociju naše regije i digla je na novu razinu.


– Svojim je dolaskom puno toga promijenila na bolje, a tijekom godina u mnogočemu smo se slagali i dijelili ideje, ali naravno i imali svojih nesuglasica i različitih pogleda na konkretne planove. Naša je suradnja bila jako pozitivna i Mihaela je svojim radom i zalaganjem, naročito na polju promocije i marketinga Zadarsku županiju uvela u novo turističko doba, poručio je Fain, naglasivši kako joj se zahvaljuje na dugogodišnjoj uspješnoj suradnji.


Uvela je na scenu, dodaje, nove turističke proizvode i otvorila nove kanale promocije, a od njezinog nasljednika očekuje barem isto zalaganje i trud u pozicioniranju naše regije na zahtjevnom međunarodnom turističkom tržištu.


– Ono što je u trenutku njezina preuzimanja funkcije bilo nužno i potrebno sprovela je na kvalitetan i mogu kazati revolucionaran način za turizam koji je tada u nas prevladavao. Iza sebe je ostavila jako puno dobrih ideja, tako da njezin nasljednik ima velike cipele za popuniti, jer mi stručnjaci u turizmu tijekom deset godina rada s njom i njezinim timom navikli smo ne samo na visoku razinu komunikacije, već i konstantan protok novih ideja i praćenje svih tržišnih trendova i izazova, rezimirao je Fain.