Nesreća koja se 16. lipnja dogodila na putničkom brodu »Melita« kompanije G&V LINE na liniji Zadar – Sali – Zaglav – Bršanj – Zadar, srećom je završila bez većih posljedica za 38 putnika i pet članova posade koji su spašeni pravovremenom i koordiniranom akcijom. Podsjetimo, tog dana zadarsko područje je u večernjim satima zahvatilo snažno nevrijeme praćeno olujnim vjetrom i jakom kišom, uslijed čega je došlo do prodiranja mora u brod. U velikoj akciji spašavanja u kojoj je sudjelovalo više plovila, svi putnici i posada broda su spašeni nakon prekrcavanja u splav koji je Lučka kapetanija oteglila do Jadrolinijinog broda Jadran, nakon čega su uspješno odvezeni u luku Gaženica.
U Šibeniku
Nakon spašavanja putnika, od trenutka nesreće, brod je bio u Zadarskom kanalu, a sve aktivnosti bile su usmjerene na njegovo osiguranje i sprječavanje potonuća. Nakon stabilizacije i izravnavanja trupa, omogućeno je sigurno tegljenje do zadarske luke, a u konačnici i do šibenskog brodogradilišta gdje je »Melita« dočekala svoj kraj.
Dražen Montana, direktor tvrtke G&V line Iadera iz Zadra, potvrdio nam je kako je šteta na trupu broda bila prevelika da bi se krenulo u sanaciju, tako da se brod trenutačno bagerom rastavlja u brodogradilištu.
– Brod je pregledan od strane stručnjaka, uzorci su uzeti, a na prvu je bilo vidljivo da je trup zdrav. Brod je star četrdeset godina, ali nije stvar u tome da se raspao. Trup je bio zdrav, a teorija da je brod udario u nešto i da ga je prodor vode »rascvjetao« je najvjerojatnija. Svakako, popravak bi bio jako skup i trajao bi jako dugo, tako da smo odlučili odustati od sanacije. Jednostavnije bi bilo novi brod napraviti, nego ovaj popraviti. Svakako brod »Melita« ide u reciklažu, kako treba po svim propisima, ispisuje se iz registra i to je to. Nema ga više…, kazao nam je Montana.
Brodovi i ljudi
Upitali smo ga očekuju li kakvu isplatu osiguranja s obzirom na nesreću. Međutim, kako nam kaže, teško je reći jer je slučaj još u obradi.
Nakon havarije broda, mnogi su komentirali i davali svoje teorije o uzroku ove nesreće. Ova nesreća, kao i uništavanje »Melite« koje se trenutačno odvija u šibenskom brodogradilištu, utjecala je i na emocije mnogih putnika i članova posade kojima je brod bio drugi dom.
– Malo je i tužno, putnici i posada zovu i pitaju što je s brodom. Dosta članova posade je tu boravilo, spavalo, putnici svaki dan putovali, no, to je tako sad… Svemu dođe kraj, a mi ćemo se posložiti iznova i nastaviti raditi. Imamo u svojoj floti četiri broda, od čega tri rade na državnim, a jedan na međunarodnim linijama tako da – radimo dalje, istaknuo je Montana.
TEGLJENJE I KRAJ
Nakon spašavanja putnika, od trenutka nesreće, brod je bio u Zadarskom kanalu, a sve aktivnosti bile su usmjerene na njegovo osiguranje i sprječavanje potonuća. Nakon stabilizacije i izravnavanja trupa, omogućeno je sigurno tegljenje do zadarske luke, a u konačnici i do šibenskog brodogradilišta gdje je “Melita” dočekala svoj kraj
najnovije
najčitanije
Hrvatska
predsjednik mosta
Grmoja: Volio bih da je Turudić omogućio cijeloj javnosti uvid u dokument o Matić
Hrvatska
REAKCIJA
Sindikat policije: Napad na policajca tretirati kao napad na pravni poredak
Svijet
izvješće
Milijarderi ove godine naslijedili rekordno bogatstvo
Zadar
PREGLED DANA
PET VIJESTI DANA Evo što je obilježilo četvrtak u Zadru i županiji
Hrvatska
DOZNAJE SE NA SUDU
Dvojac osumnjičen za palež Vjesnikovog nebodera ostaje u pritvoru
Crna Kronika
Nesreća
ZAVRŠEN OČEVID 26-godišnjeg radnika pregazio 19-godišnji kolega
Zadar
NE ZNA SE KRIVAC
OBRAT! Šibenski aktivist uhićen zbog sumnje da je razbio spomen-ploču sad će tužiti policiju
Zadar
Nova funkcija
Bivši župan postao savjetnik, evo gdje će raditi
Scena
ĐURĐICA BARLOVIĆ
Pjevačka ikona preminula je prije 33 godine u zadarskoj bolnici, ostavila je neizbrisiv trag
Hrvatska
UŽASNE UVREDE!