Foto: Čistoća Zadar
Kada je u pitanju očuvanje čistoće naših domova i okoliša, važno je biti odgovoran korisnik usluga. Čistoća d.o.o. pruža jednostavne i učinkovite procese za prijavu i odjavu korisnika, osiguravajući da briga za okoliš bude laka i pristupačna za sve građane. Bez obzira jeste li vlasnik stambenog objekta ili predstavnik stanara u višestambenoj zgradi, prijava i odjava korisnika usluga su jednostavni i učinkoviti procesi.
Kako se prijaviti kao korisnik usluga Čistoće?
Ako ste vlasnik stambenog objekta i želite postati korisnikom usluga Čistoće d.o.o., postupak je brz i jednostavan. Potrebno je predočiti dokument koji potvrđuje vaše vlasništvo nad objektom. Prihvaćeni dokumenti uključuju vlasnički list, ZK izvadak, rješenje o nasljeđivanju, kupoprodajni ugovor ili bilo koji drugi valjani dokument koji potvrđuje vaše vlasništvo.
Ako ste predstavnik stanara u višestambenoj zgradi, možete ažurirati podatke o korisniku usluga neograničen broj puta tijekom godine. Međutim, ako nema predstavnika stanara za promjenu korisnika, potrebno je skupiti potpise od najmanje 50 posto stanara na obrascu koji se može dobiti u Odjelu prodaje Čistoće d.o.o.
Kako izvršiti promjenu korisnika usluga Čistoće?
Promjena korisnika može se dogoditi iz različitih razloga, kao što su prodaja objekta, smrt korisnika, nasljeđivanje, darovanje ili drugi službeni dokumenti koji potvrđuju promjenu. U slučaju smrti korisnika, važno je napomenuti da obveza plaćanja usluge ne prestaje.
Ako se promjena korisnika odnosi na prodaju objekta ili neku drugu situaciju, potrebno je predočiti odgovarajuće službene dokumente koji će poslužiti kao temelj za promjenu. Čistoća d.o.o. osigurat će da postupak promjene bude brz i efikasan, a njihov tim za podršku korisnicima bit će vam na raspolaganju za sva dodatna pitanja i informacije.
Kako se odjaviti kao korisnik usluga Čistoće?
Trajna odjava korisnika može se ostvariti na nekoliko načina. Ako objekt nije korišten duže vrijeme, odnosno ako je godinu dana potrošnja struje bila 0 kilovata, to će se smatrati dokazom da se objekt nije koristio. Osim toga, odjava se može izvršiti ako je objekt potpuno isključen iz električne mreže ili ako je devastiran i nije pogodan za stanovanje.
U slučaju višestambenih zgrada, ako nema predstavnika stanara za odjavu, potrebno je skupiti potpise od najmanje 50 posto stanara na obrascu koji se može dobiti u Odjelu prodaje Čistoće d.o.o. Terenska služba Čistoće će, ako je potrebno, izaći na teren i provjeriti stanje objekta kako bi proces odjave bio što jednostavniji.
Važno je istaknuti kako je sve navedeno moguće obaviti i putem službene mail adrese [email protected]. Za detaljne informacije o svim uslugama Čistoće d.o.o. posjetite web stranicu: https://www.cistoca-zadar.hr/, ili nazovite na broj telefona 023 234 800.
najnovije
najčitanije
Zadar
financijska izvješća
Poznato kako posluju gradske tvrtke. Tri u minusu, a iznos gubitaka jedne nije nimalo zanemariv
Košarka
Kvalifikacije za EP
Božić i Smith predvodili Sesarovu družinu do važne pobjede kontra Bosne i Hercegovine
Košarka
Službena potvrda
Pep Guardiola produžio ugovor s Manchester Cityjem
Svijet
otkrio putin
Rusija ispalila hipersoničnu raketu na Ukrajinu kao upozorenje Zapadu
Plodovi zemlje i mora
korisni savjeti
Preporučuje se obaviti jesensku gnojidbu tla
Županija
SILBA
FOTO Katamaran Jadrolinije udario o obalu Božave
Scena
IRIS PETRAČ
Tko je supruga Novice Petrača? Bivša zadarska novinarka i glasnogovornica Grada Zadra
Crna Kronika
PU ZADARSKA
U Murvici se zapalio automobil u vožnji, vatrogasci intervenirali
Zadar
INFORMIRAJTE SE!
Višnjik objavio važne upute za posjetitelje koncerta Doris Dragović!
Plodovi zemlje i mora
NAJULOV 2024.