Nakon dvije godine intenzivnih radova, Zadar je ovoga ljeta i službeno postao domaćin prvog hrvatskog Hyatt hotela. Hyatt Regency Zadar, smješten u samoj povijesnoj jezgri grada, unosi posebnost i luksuz u zadarsku turističku ponudu. Otvorenjem hotela, u Donatovu gradu pokreću se napokon kotačići uistinu luksuznog turizma o kojem se godinama raspravljalo.
Besprijekorno iskustvo
Dolazak Hyatta u Hrvatsku predstavlja veliku priliku za cijelo tržište i značajno podiže imidž destinacije. Direktor hotela, Valentin Röttger, dosadašnje je poslovanje u središtu Europe zamijenio Zadrom, s jasnom ambicijom da upravo Hyatt učini centrom luksuznog odmora u gradu. U razgovoru za naš list otkrio je kako su protekli prvi mjeseci rada hotela, od kojeg se, s pravom, mnogo očekuje u kontekstu cjelokupnog zadarskog turizma.
Luksuzni turisti ne samo da troše više, već i traže vrhunsku uslugu, što potiče razvoj lokalne infrastrukture, restorana, kulturnih događaja i dodatnih aktivnosti. Hrvatska je jedna od najatraktivnijih turističkih destinacija u Europi, no velika većina industrije i dalje se oslanja na model »sunce i more«. Upravo zato otvorenje prvog Hyatt hotela u neposrednoj blizini stare gradske jezgre daje dodatnu vrijednost Zadru. Hotel je, unatoč modernizaciji, zadržao povijesna obilježja nekadašnje slavne tvornice u koju je uselio, pa unosi novu kvalitetu u prostor opterećen masovnim turizmom.
– Prvi mjeseci su bili vrlo ohrabrujući. Otvorili smo u samom vrhuncu sezone i, unatoč izazovima koji dolaze s velikom potražnjom, zadovoljstvo naših gostiju premašilo je očekivanja. Mnogi su posjetitelji prvi put doživjeli Zadar upravo kroz naš hotel, a njihovi su dojmovi izuzetno pozitivni. Bio je to pravi test našeg poslovanja i ponosni smo što možemo reći da smo uspjeli, kazao je Röttger.
Upravo se u segmentu privlačenja kvalitetne klijentele mnogo očekuje od Hyatta, koji je prvi urbani zadarski hotel s pet zvjezdica. Iako smješten u, po mnogima, najljepšem dijelu grada – s pogledom na luku i Poluotok – hotel pred sobom ima važan zadatak: osigurati stabilnost turističke sezone te omogućiti njezino produljenje na pred i posezonski period.
– U Hyattu su očekivanja gostiju uvijek visoka, stoga su priprema i fleksibilnost bili ključni. Puno smo uložili u obuku osoblja, optimizirali rasporede i prilagodili usluge kako bismo odgovorili na promjenjivu potražnju. Bilo da se radilo o gastronomiji, wellnessu ili događanjima, trudili smo se ostati agilni i svakom gostu pružiti personalizirano i besprijekorno iskustvo, pojašnjava direktor hotela.

Ispunili očekivanja
Hyatt se već od prvog dana pozicionirao kao važan čimbenik luksuzne turističke ponude u Zadru, no planovi za budućnost idu i korak dalje.
– Kontinuirano radimo na novim inicijativama i unaprjeđenjima kako bismo dodatno razvili hotelsku ponudu i podigli iskustvo naših gostiju. Veselimo se uskoro podijeliti više. Otvorenje Hyatta najavljivano je kao veliki korak za kvalitetniji turizam u Zadru, dodaje Röttger.
Zadru su, naime, godinama nedostajali luksuzni hotelski kapaciteti u samom gradu. Prevelika orijentacija na privatni smještaj dovela je do oštre sezonalnosti turizma, što bi se, otvorenjem Hyatta i budućim ulaganjima u hotelijerstvo, moglo postupno promijeniti.
Gostima je u Hyattu na raspolaganju 133 smještajne jedinice, od kojih 110 soba i 23 apartmana. Dizajnirane su tako da gostima pruže osjećaj doma daleko od doma. Hotel raspolaže i vrhunskim uvjetima za poslovne i društvene događaje, s kongresnim prostorom većim od 740 četvornih metara. Posebno se izdvaja dvorana od 400 četvornih metara, idealna za kongrese, konferencije, vjenčanja i promocije.
Nakon nekoliko mjeseci rada, Hyatt već pokazuje da ispunjava očekivanja grada i tržišta.
– Da, apsolutno. Povratne informacije i gostiju i lokalnih dionika pokazuju da ispunjavamo očekivanja. Hyatt je pomogao pozicionirati Zadar kao destinaciju koja konkurira poznatijim jadranskim odredištima, a pritom zadržava svoju autentičnost i kulturni karakter. Zadar i okolica blagoslovljeni su prirodnim ljepotama, bogatom baštinom i gastronomijom. No, luksuzni ekosustav još uvijek sazrijeva i treba vremena za daljnji razvoj. Naši gosti žele potpuno luksuzno iskustvo koje nadilazi hotelske zidove i vjerujemo da je regija na dobrom putu da te standarde dosljedno ispuni, istaknuo je Röttger.
Sadržaji izvan sezone
Hyatt se, pritom, ne obraća samo turistima, nego i lokalnom stanovništvu. Prizemlje hotela zamišljeno je kao svojevrsni »javni trg«, otvoren svima, s dinamičnom atmosferom i bogatom ponudom. Hyatt time postaje mjesto susreta tradicije i modernog stila života.
– Grad nudi povijest, kulturu i krajolike koji privlače imućne putnike. Sljedeći korak je diversifikacija i unapređenje premium iskustava — od boutique gastronomije do kreiranih izleta i umjetničkih programa. Sama prisutnost Hyatta veliki je korak naprijed, no daljnji razvoj grada dodatno će učvrstiti Zadar kao snažnog igrača na luksuznom tržištu, naglašava direktor hotela.
U bogatoj ponudi hotela ističu se spa centar s raznovrsnim tretmanima, sauna, moderna teretana, unutarnji i vanjski bazeni. Svaka soba spaja estetske standarde s tehnološkim inovacijama, osiguravajući maksimalnu udobnost i funkcionalnost, bilo da je riječ o poslovnim ili privatnim putovanjima.
Otvorenje Hyatta dolazi u pravom trenutku – grad je dobio prvi luksuzni hotel najviše kategorije upravo kada je tržište pokazalo potrebu za takvom vrstom ponude. Hotel sada privlači goste istančanog ukusa i visokih zahtjeva, a kroz pažljivo oblikovane sadržaje nastoji ih zadržati tijekom cijele godine.
– Iako je ljeto najsnažnija sezona, vidimo velike mogućnosti i u periodu izvan sezone. Razvijamo wellness odmore, kulinarske vikende i prilagođene ponude za korporativne grupe i događanja. Korištenjem Hyattove globalne mreže i programa lojalnosti želimo privući međunarodne goste koji cijene iskustva, kulturu i opuštanje tijekom cijele godine, osiguravajući održiv uspjeh i izvan ljetnih mjeseci, zaključio je direktor hotela.

Pripreme za iduću sezonu
Hyatt već razvija planove za iduće razdoblje, osobito u kontekstu povećanja ponude i diversifikacije sadržaja.
– Da, već se pripremamo za sljedeću sezonu i razvijamo niz novih inicijativa. Fokus nam je na dodatnom podizanju ukupnog iskustva za goste i osiguravanju da ostanemo vodeći izbor u regiji. Iako detalje u ovoj fazi još ne otkrivamo, aktivno radimo na poboljšanjima i novostima koje će proširiti našu ponudu i stvoriti dodatnu vrijednost za goste. Veselimo se što ćemo više informacija podijeliti u mjesecima koji dolaze, najavio je Röttger.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
Stanje na cestama
HAK: Ponegdje magla, zbog niskih temperatura moguća poledica
Zadar
DHMZ
Pretežno oblačno, povremeno s kišom
Zadar
ŽIVOTNA BURA
Mlada Pažanka Željka Crljenko Mihlin djelima dokazuje da je između osmijeha i očaja samo – odluka
Novosti
el gordo isplaćen 198 puta
Španjolska božićna lutrija isplatila rekordnih 2,77 milijardi eura dobitaka
Novosti
neprihvatljive izjave
Danska zbog Grenlanda pozvala na razgovor veleposlanika SAD-a
Crna Kronika
Tri kaznena djela
ŠEFICA POZNATE ZADARSKE KONOBE IZBJEGLA ZATVOR Pokrala konobu i državu, vratit će 300 tisuća eura
Crna Kronika
kontrola prometa
VOZIO PIJAN I NADROGIRAN Prošao bi ‘lišo’ da nije skretao preko pune crte
Nogomet
INTERVJU S TROYOM DAYAKOM
Prvi strijelac protiv Vatrenih ispričao nam je nevjerojatnu priču: ‘Doznao sam da imam hrvatske korijene!’
Moda
LOOKOVI ZA BOŽIĆNE DANE
Duge suknje, šljokice i čipka za blagdane bez modnih promašaja
Zadar
Jasenka Lulić-Štorić