Petak, 5. prosinca 2025

Weather icon

Vrijeme danas

9 C°

Valentin Röttger

Direktor Hyatt Regency Zadar: Vjerujemo da je regija na dobrom putu da ispuni standarde luksuza

Autor: Nikolina Lucić

23.09.2025. 11:30
Direktor Hyatt Regency Zadar: Vjerujemo da je regija na dobrom putu da ispuni standarde luksuza


Nakon dvije godine intenzivnih radova, Zadar je ovoga ljeta i službeno postao domaćin prvog hrvatskog Hyatt hotela. Hyatt Regency Zadar, smješten u samoj povijesnoj jezgri grada, unosi posebnost i luksuz u zadarsku turističku ponudu. Otvorenjem hotela, u Donatovu gradu pokreću se napokon kotačići uistinu luksuznog turizma o kojem se godinama raspravljalo.


Besprijekorno iskustvo


Dolazak Hyatta u Hrvatsku predstavlja veliku priliku za cijelo tržište i značajno podiže imidž destinacije. Direktor hotela, Valentin Röttger, dosadašnje je poslovanje u središtu Europe zamijenio Zadrom, s jasnom ambicijom da upravo Hyatt učini centrom luksuznog odmora u gradu. U razgovoru za naš list otkrio je kako su protekli prvi mjeseci rada hotela, od kojeg se, s pravom, mnogo očekuje u kontekstu cjelokupnog zadarskog turizma.


Luksuzni turisti ne samo da troše više, već i traže vrhunsku uslugu, što potiče razvoj lokalne infrastrukture, restorana, kulturnih događaja i dodatnih aktivnosti. Hrvatska je jedna od najatraktivnijih turističkih destinacija u Europi, no velika većina industrije i dalje se oslanja na model »sunce i more«. Upravo zato otvorenje prvog Hyatt hotela u neposrednoj blizini stare gradske jezgre daje dodatnu vrijednost Zadru. Hotel je, unatoč modernizaciji, zadržao povijesna obilježja nekadašnje slavne tvornice u koju je uselio, pa unosi novu kvalitetu u prostor opterećen masovnim turizmom.




– Prvi mjeseci su bili vrlo ohrabrujući. Otvorili smo u samom vrhuncu sezone i, unatoč izazovima koji dolaze s velikom potražnjom, zadovoljstvo naših gostiju premašilo je očekivanja. Mnogi su posjetitelji prvi put doživjeli Zadar upravo kroz naš hotel, a njihovi su dojmovi izuzetno pozitivni. Bio je to pravi test našeg poslovanja i ponosni smo što možemo reći da smo uspjeli, kazao je Röttger.


Upravo se u segmentu privlačenja kvalitetne klijentele mnogo očekuje od Hyatta, koji je prvi urbani zadarski hotel s pet zvjezdica. Iako smješten u, po mnogima, najljepšem dijelu grada – s pogledom na luku i Poluotok – hotel pred sobom ima važan zadatak: osigurati stabilnost turističke sezone te omogućiti njezino produljenje na pred i posezonski period.


– U Hyattu su očekivanja gostiju uvijek visoka, stoga su priprema i fleksibilnost bili ključni. Puno smo uložili u obuku osoblja, optimizirali rasporede i prilagodili usluge kako bismo odgovorili na promjenjivu potražnju. Bilo da se radilo o gastronomiji, wellnessu ili događanjima, trudili smo se ostati agilni i svakom gostu pružiti personalizirano i besprijekorno iskustvo, pojašnjava direktor hotela.



Ispunili očekivanja


Hyatt se već od prvog dana pozicionirao kao važan čimbenik luksuzne turističke ponude u Zadru, no planovi za budućnost idu i korak dalje.


– Kontinuirano radimo na novim inicijativama i unaprjeđenjima kako bismo dodatno razvili hotelsku ponudu i podigli iskustvo naših gostiju. Veselimo se uskoro podijeliti više. Otvorenje Hyatta najavljivano je kao veliki korak za kvalitetniji turizam u Zadru, dodaje Röttger.


Zadru su, naime, godinama nedostajali luksuzni hotelski kapaciteti u samom gradu. Prevelika orijentacija na privatni smještaj dovela je do oštre sezonalnosti turizma, što bi se, otvorenjem Hyatta i budućim ulaganjima u hotelijerstvo, moglo postupno promijeniti.


Gostima je u Hyattu na raspolaganju 133 smještajne jedinice, od kojih 110 soba i 23 apartmana. Dizajnirane su tako da gostima pruže osjećaj doma daleko od doma. Hotel raspolaže i vrhunskim uvjetima za poslovne i društvene događaje, s kongresnim prostorom većim od 740 četvornih metara. Posebno se izdvaja dvorana od 400 četvornih metara, idealna za kongrese, konferencije, vjenčanja i promocije.


Nakon nekoliko mjeseci rada, Hyatt već pokazuje da ispunjava očekivanja grada i tržišta.


– Da, apsolutno. Povratne informacije i gostiju i lokalnih dionika pokazuju da ispunjavamo očekivanja. Hyatt je pomogao pozicionirati Zadar kao destinaciju koja konkurira poznatijim jadranskim odredištima, a pritom zadržava svoju autentičnost i kulturni karakter. Zadar i okolica blagoslovljeni su prirodnim ljepotama, bogatom baštinom i gastronomijom. No, luksuzni ekosustav još uvijek sazrijeva i treba vremena za daljnji razvoj. Naši gosti žele potpuno luksuzno iskustvo koje nadilazi hotelske zidove i vjerujemo da je regija na dobrom putu da te standarde dosljedno ispuni, istaknuo je Röttger.


Sadržaji izvan sezone


Hyatt se, pritom, ne obraća samo turistima, nego i lokalnom stanovništvu. Prizemlje hotela zamišljeno je kao svojevrsni »javni trg«, otvoren svima, s dinamičnom atmosferom i bogatom ponudom. Hyatt time postaje mjesto susreta tradicije i modernog stila života.


– Grad nudi povijest, kulturu i krajolike koji privlače imućne putnike. Sljedeći korak je diversifikacija i unapređenje premium iskustava — od boutique gastronomije do kreiranih izleta i umjetničkih programa. Sama prisutnost Hyatta veliki je korak naprijed, no daljnji razvoj grada dodatno će učvrstiti Zadar kao snažnog igrača na luksuznom tržištu, naglašava direktor hotela.


U bogatoj ponudi hotela ističu se spa centar s raznovrsnim tretmanima, sauna, moderna teretana, unutarnji i vanjski bazeni. Svaka soba spaja estetske standarde s tehnološkim inovacijama, osiguravajući maksimalnu udobnost i funkcionalnost, bilo da je riječ o poslovnim ili privatnim putovanjima.


Otvorenje Hyatta dolazi u pravom trenutku – grad je dobio prvi luksuzni hotel najviše kategorije upravo kada je tržište pokazalo potrebu za takvom vrstom ponude. Hotel sada privlači goste istančanog ukusa i visokih zahtjeva, a kroz pažljivo oblikovane sadržaje nastoji ih zadržati tijekom cijele godine.


– Iako je ljeto najsnažnija sezona, vidimo velike mogućnosti i u periodu izvan sezone. Razvijamo wellness odmore, kulinarske vikende i prilagođene ponude za korporativne grupe i događanja. Korištenjem Hyattove globalne mreže i programa lojalnosti želimo privući međunarodne goste koji cijene iskustva, kulturu i opuštanje tijekom cijele godine, osiguravajući održiv uspjeh i izvan ljetnih mjeseci, zaključio je direktor hotela.



Pripreme za iduću sezonu


Hyatt već razvija planove za iduće razdoblje, osobito u kontekstu povećanja ponude i diversifikacije sadržaja.


– Da, već se pripremamo za sljedeću sezonu i razvijamo niz novih inicijativa. Fokus nam je na dodatnom podizanju ukupnog iskustva za goste i osiguravanju da ostanemo vodeći izbor u regiji. Iako detalje u ovoj fazi još ne otkrivamo, aktivno radimo na poboljšanjima i novostima koje će proširiti našu ponudu i stvoriti dodatnu vrijednost za goste. Veselimo se što ćemo više informacija podijeliti u mjesecima koji dolaze, najavio je Röttger.