U zadarskoj dvorani Višnjik uskoro se održava 9. Međunarodni Festival gastronomije i turizma – Adriatic Gastro Show. To je prvi put da se taj značajan festival održava u Zadru i to od 31. siječnja do 3. veljače 2024. godine. Naime Adriatic Gastro Show se svih ovih godina održavao u splitskoj Spaladium Areni, ali je od prošle godine odlukom Grada Splita zatvorena, pa su organizatori manifestaciju odlučili preseliti u Zadar kojemu se ukazala odlična prilika da ugosti jedan od najznačajnijih sajmova, važnih za kvalitetnu pripremu turističke sezone.
Na 12.000 kvadratnih metara atraktivnog izložbenog prostora, kroz specijalizirane manifestacije predstavit će se cjelokupan turističko-ugostiteljski spektar proizvoda i usluga. Adriatic Gastro Show, najveća i najkvalitetnija HORECA sajamska manifestacija u regiji, na 200 izložbenih prostora okuplja preko 1000 tvrtki izlagača iz dvadeset zemalja svijeta, među kojima i najpoznatija imena iz područja gastronomije, vinarstva i turizma.
– Ovim posebnim doprinosom hrvatskoj turističkoj, a time i gastro industriji, želimo približiti ponudu svim posjetiteljima, a ne samo profesionalcima, te time osigurati izvrsnu priliku da se učvrste dosadašnji i sklope novi poslovni i prijateljski kontakti – poručuju organizatori.
Program izlaganja zbilja je bogat, od ponude se izdvaja: prehrambeni proizvodi, sladoledi i konditorski proizvodi, eko i enogastronomija, oprema i ambalaža, vina i alkoholna pića, kava i čajevi, voda, sokovi i sirupi, oprema za serviranje i ambalaža, hotelska i ugostiteljska oprema, informatičko financijski sustavi, tekstilni program za ugostiteljstvo, spa & wellness oprema, namještaj, rasvjeta i dekoracije, uređenje i opremanje okoliša, parketi, podovi, vrata i prozori, klimatizacija i ventilacija…
Predstavit će se i turističke regije, agencije, putovanja, destinacijski management, turizam i nove tehnologije. Osim velikih tvrtki i izlagača poput Metroa, Alce, Maraske, Apfela, Peugeota… važnost Adriatic Gastro Showa, te njegov utjecaj na gospodarske procese malog i srednjeg poduzetništva regije Dalmacije, posebno u segmentu turizma, su prepoznali i pokroviteljstvom podržali: Ministarstvo poljoprivrede RH, Hrvatska gospodarska komora, Hrvatska obrtnička komora, Zadarska županija, Turistička zajednica Zadarske županije, grad Zadar i Turistička zajednica grada Zadra.
S obzirom na to da se sajam ipak organizira u jednom od najljepših i najzabavnijih gradova na Jadranu, opuštena atmosfera tijekom svih dana ove manifestacije će biti začinjena dobro poznatim mediteranskim hedonizmom i zadarskim šarmom. Radno vrijeme sajma od srijede do subote od 10 sati do 18.30 sati.
najnovije
najčitanije
Moda
AH, TE DLAKE!
Donosimo brzinski vodič za lasersko uklanjanje dlačica
Crna Kronika
KORISTIO PRILIKU
Muškarac prilazio starijim osobama te im iz vrećica i torbi krao novčanike
Hrvatska
SEIZMOLOŠKA SLUŽBA
Južnu Dalmaciju pogodio slabiji potres
Županija
NEUSPJEŠNI PREGOVORI
Knez: Je li normalno da djelatnica dječjeg vrtića ima veću plaću od gradonačelnika?
Nogomet
Sporni žuti kartoni
Tri igrača australskog nogometnog kluba uhićena zbog ilegalnog klađenja
Crna Kronika
isključen iz prometa
Vozač BMW-a koji se na Foši zabio u parkirane automobile vozio pijan i bez pojasa!
Zadar
vremenska prognoza
UPALJEN METEOALARM Stiže nam nevrijeme s olujnim jugom!
Zadar
IV. b razred
I nakon pola stoljeća od mature “ekonomisti” nisu štedjeli emocije
Ostali sportovi
Josip Perinić
Malonogometni dragulj iz Vrsi: ‘Vrški dres je najteži, ali je i najposebniji’
Županija
opg žuža