
Foto: Zadarska županija
Uspješno je završena prva faza Natječaja za izbor krovnog komunikacijskog koncepta – Big Idea te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije, kojeg je Hrvatska turistička zajednica objavila u veljači ove godine i koji će se provoditi u dvije faze postupka. Tijekom prve predselekcijske faze, koja je trajala do 13. ožujka, pristiglo je čak 27 prijava ponuditelja od kojih je 14 međunarodnih.
– Iznimno nas veseli interes ponuditelja za ovaj natječaj u sklopu kojeg će hrvatski turizam, između ostalog, dobiti novi slogan i vizualni identitet, te potpuno novi krovni komunikacijski koncept. U ovoj prvoj fazi natječaja nismo tražili idejna rješenja, već smo htjeli prikupiti interes ponuditelja, odnosno njihovu dokumentaciju kojom dokazuju svoje sposobnosti, iskustvo, kao i priznanja struke. Sada predstoji faza u kojoj će članovi stručnog Povjerenstva na temelju dostavljene dokumentacije obraditi pristigle prijave te odabrati one ponuditelje koji će proći u drugu fazu natječaja, poručio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, nadodavši kako će se ponude s idejnim rješenjima u sklopu druge faze zaprimati do kraja svibnja 2023.
Članove stručnog Povjerenstva za odabir čine prof. dr. sc. Feđa Vukić (Studij dizajna, Arhitektonski fakultet, Zagreb), prof. dr. sc. Josip Mikulić (Katedra za turizam, Ekonomski fakultet, Zagreb te Znanstveni savjetnik na Institutu za turizam, Zagreb), Mirko Ilić (Grafički dizajner, ilustrator), Tomislav Popović (Predsjednik Uprave Maistre), Eulogio Bordas (Tourism Industry Advisors, osnivač i partner), prof. dr. sc. Božo Skoko (Odsjek za strateško komuniciranje, Fakultet političkih znanosti, Zagreb), Petra Mlačak Rosić (Savjetnica u Kabinetu ministrice, Ministarstvo turizma i sporta), Mirko Herceg (Savjetnik ministrice, Ministarstvo turizma i sporta), dr. sc. Renata Deželjin (Direktorica Sektora za brend, Hrvatska turistička zajednica) i Ivana Hrestak (Odjel za brend, Hrvatska turistička zajednica).
Članovi stručnog povjerenstva za prolazak u drugu fazu natječaja odabrat će do najviše pet ponuditelja za projektni zadatak A, odnosno za izradu krovnog komunikacijskog koncepta (Big Idea) te najviše do deset ponuditelja za projektni zadatak B, koji uključuje izradu vizualnog identiteta.
Podsjetimo, jedan od ključnih ciljeva novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma je i kreiranje prestižnijeg turističkog brenda Hrvatske na tradicionalnim i novim tržištima, a u svrhu učinkovite realizacije te vizije i postavljenih ciljeva nužan je rebrending koji će donijeti upravo novi krovni komunikacijski koncept te novi vizualni identitet hrvatskog turizma.
najnovije
najčitanije
Košarka
Polufinale Prve lige
Samobor poveo 1-0, Jazine sa šest igrača ostale korak do iznenađenja
Plodovi zemlje i mora
prognoza
Repovi ciklona lagano remete ribolovne planove
Svijet
užas u francuskoj
Dječak (15) u školi nožem ubio kolegicu i ranio još troje đaka
Vinske kronike
vino tjedna
Château La Serre – Skriveni dragulj Saint-Émiliona
Zadar
PRIČA S RANČA
Mališani uz pomoć Lare Mrkić zavirili u svijet konja
Zadar
PREOPTEREĆEN SUSTAV
U OB Zadar na listama za preglede 66 tisuća pacijenata! Evo koga se čeka najduže
Zadar
TRIBINA NA OTVORENOM
Radeta dao potporu stanarima Krležine ulice pa poručio: “Ako opet uklone ogradu, prijavit ću gradonačelnika”
Plodovi zemlje i mora
brojni uspjesi
Bajlovi znaju kako se to radi: Najuspješnija su obitelj u svijetu ribolova s čak 467 medalja
Županija
SAGA
BORBA ZA OŠLJAK! Stanovnici protiv priveza i najezde izletnika, a brodari se bune: ‘Mi nismo ovlašteni davati…’
Kultura
ZRELOST IZRAZA