Foto: HTZ
Početak studenog tradicionalno je vrijeme održavanja sajma World Travel Market (WTM) u Londonu, jednog od najvećih svjetskih turističkih sajmova na kojem Hrvatska turistička zajednica i ove godine predstavlja ukupnu ponudu hrvatskog turizma. Sajam se ove godine održava u terminu od 6. do 8. studenog, a na njemu je prisutna i hrvatska turistička delegacija predvođena Kristjanom Staničićem, direktorom HTZ-a, koji se zajedno sa suradnicima već tijekom prvog dana sajma susreo s predstavnicima važnih partnera kao što su easyJet, TUI, Jet2.com i Jet2holidays.
„Fokus nam je na avioprometu i suradnji s najvećim i najznačajnijim turoperatorima. Hrvatska ima jako dobru poziciju na tržištu Velike Britanije, ali i globalno, što proizlazi iz povratnih informacija naših najvažnijih partnera, primjerice TUI-a s kojima surađujemo na osam emitivnih tržišta. S druge strane, razgovarali smo i s easyJet-om koji planira rast i uvođenje novih destinacija, odnosno zračnih linija“, izjavio je direktor Staničić nadodavši da možemo biti optimistični uz napomenu da posebnu pozornost moramo obratiti na cjenovnu politiku za sljedeću godinu. „Svako osjetno povećanje mora biti popraćeno kvalitetom, novim ulaganjima i investicijama, tj. rastom kvalitete u različitim segmentima turističke ponude“, zaključio je Staničić.
O mogućnostima suradnje u promociji Hrvatske te provedbi zajedničkih projekata razgovaralo se i sa predstavnicima vodećih turističkih platformi i medija, kao što su Euronews, Lonely planet, National Geographic, Wanderlust i dr. Također, prvog dana WTM sajma direktoru Staničiću uručeno je i priznanje Lonely Planeta, Best in Travel za 2024. godinu.
Croatia Airlines sajam u Londonu dodatno je iskoristila i za predstavljanje ljetnog reda letova za 2024. godinu u sklopu kojeg nacionalni avioprijevoznik planira povećanje broja letova za oko 6 posto i povećanje raspoloživih putničkih kilometara za 7 posto.
Predstavljanje Hrvatske na ovom najvećem svjetskom sajmu putovanja i turizma na globalnoj razini odvija se na promotivnom štandu, na kojem, uz Hrvatsku turističku zajednicu kao glavnog izlagača, svoju ponudu predstavlja i 23 suizlagača, odnosno turističkih subjekata kao što su TZŽ Splitsko-dalmatinske, TZŽ Dubrovačko-neretvanske, TZŽ Šibensko-kninske, TZG Zagreb, TZG Split, TZG Dubrovnik, Croatia Airlines, NP Plitvička jezera i dr. Također, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom se u sklopu hrvatskog nacionalnog štanda svaki dan održavaju prezentacije i degustacije vrhunskih hrvatskih vina uz vodstvo profesionalnog sommeliera.
Dodajmo kako su britanski turisti, prema podacima sustava eVisitor, tijekom prvih 10 mjeseci ove godine u našoj zemlji ostvarili oko 755 tisuća dolazaka i 3,7 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od oko 5 posto u dolascima i 1 posto u noćenjima. Pritom su Britanci najviše noćenja ostvarili u Dubrovačko-neretvanskoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji, a gledano po destinacijama u Dubrovniku, Splitu, Konavlima, Župi dubrovačkoj, Rovinju, Hvaru, Zadru, Puli i Zagrebu. Inače, sajam WTM u Londonu svake godine omogućava povezivanje i sklapanje poslova u vrijednosti od preko 7 milijardi dolara.
najnovije
najčitanije
Advent
KASTAV
Boćarski dom postaje epicentar glazbe, zabave i adventske čarolije
Advent
CRIKVENICA
Spoj mora, čarolije i božićnog raspoloženja
Ostali sportovi
Trenerica JK-a Uskok
Daniela Gluhan: ‘Jedrenje nauči dijete kako samostalno donositi odluke’
Advent
Medulin
Stare užance, novi sjaj!
Advent
ZADAR
Nova lokacija, i čak četiri dočeka Nove godine
Crna Kronika
Nesreća
ZAVRŠEN OČEVID 26-godišnjeg radnika pregazio 19-godišnji kolega
Zadar
NE ZNA SE KRIVAC
OBRAT! Šibenski aktivist uhićen zbog sumnje da je razbio spomen-ploču sad će tužiti policiju
Zadar
Nova funkcija
Bivši župan postao savjetnik, evo gdje će raditi
Scena
ĐURĐICA BARLOVIĆ
Pjevačka ikona preminula je prije 33 godine u zadarskoj bolnici, ostavila je neizbrisiv trag
Hrvatska
UŽASNE UVREDE!