
Foto: Sergej Drechsler
Nakon nezapamćene nesreće u Malom Lošinju, predsjednik Uprave Jadrolinije David Sopta rekao je da Jadrolinija tuguje zbog trojice poginulih pomoraca, dvojicom iz područja Splita i jednim iz Zadra, da je ozlijeđeni u riječkom KBC-u stabilno te da s trajektom Lastovo nikad nije bilo problema.
“Jadrolinija tuguje, svi smo duboko potreseni ovim tragičnim činom”, rekao je Sopta u nedjelju za Dnevnik Nove TV i izrazio duboku sućut obiteljima stradalih.
U teškoj nesreći na rivi u Malom Lošinju, u nedjelju oko 15 sati, na pomorce je pala teška rampa Jadrolinijinog broda “Lastovo”, poginula su tri pomorca, jedan je teže ozlijeđen te je helikopterom prevezen u riječku bolnicu gdje su Hini rekli da je stabilno i pri svijesti te da nije životno ugrožen.
Sopta je izvijestio je da su poginuli vođa stroja i dvojica kormilara, a četvrti koje je ozlijeđen, prevezen je helikopterom u riječki KBC i stabilno je.
“Svi stradali pomorci su hrvatski državljani, dvoje pomoraca su iz predjela Splita, a jedan iz Zadra. Očevid je u tijeku, a mi smo ovdje stigli dati podršku ostaloj posadi i zapovjedniku i pratimo tijek događaja”, rekao je Sopta koji je stigao na mjesto nesreće u Mali Lošinj.
Najavio je da će posadi biti osigurana psihološka pomoć jer su pod šokom. “Svima ćemo pomoći, svim mogućim sredstvima, da se oporave”, dodao je.
Na pitanje novinara je li prije bilo problema na tom brodu koji je star više od 50 godina, Sopta je odgovorio da nikad nije bilo problema s tim brodom. “Ali, dopustite dan tuge i sućuti pa ćemo to drugi put komentirati”, dodao je i naveo da najprije treba vidjeti što se dogodilo.
“Hajdemo danas ovo pregrmjeti i vidjeti što se desilo pa ćemo lako oko odgovornosti”, odgovorio je na pitanje vidi li u svemu svoju odgovornost.
Sopta kaže da su se u Jadroliniji čuli s obiteljima stradalih pomoraca, ali da će sutra s njima i osobno razgovarati.
Očevid je i dalje u tijeku.
Na Jadrolinijinim službenim stranicama stoji da je “Lastovo” trajekt za lokalne linije klasificiran kao ro-ro putnički brod. Izgrađen je 1969. u Japanu za japanskog naručitelja gdje je zaplovio pod imenom Ishizuchi. Brod 1978. godine postaje dijelom Jadrolinijine flote. Najčešće plovi na linijama splitskog okružja. Dužina trajekta je 72,7 metara, gaza 3,7 metara i širine 13,7 metara.
“Jadrolinija” ima 39 trajekata, dva trajekta na međunarodnim linijama, 12 katamarana i četiri klasična broda, a godišnje preveze 12 milijuna putnika i 3,5 milijuna vozila.
najnovije
najčitanije
Nogomet
talijanski velikan
Na radaru Juventusa čak sedam napadača
Zadar
studentski projekt
Fokus Ritma kulturizma Bukovica i Ravni kotari
Vaterpolo
solaris bolji
Poraz Zadra 1952 u prvoj utakmici kvalifikacija za popunu regionalne Premier lige
Zadar
fokus na lokalne izbore
Šime Erlić sutra podnosi ostavku na mjesto ministra
Hrvatska
zagreb
Davor Štern kandidat nezavisnih lista za predsjednika Gradske skupštine
Zadar
NEPOZNAT VLASNIK
Na Žmirićima niknuo štand bez dozvole
Zadar
KAD NAVRŠE 18
Roditelji osoba s autizmom moraju voditi “knjige” o troškovima svog djeteta
Zadar
PRESUDA
Ubojica iz Ruplja mora platiti gotovo 14 tisuća eura odštete
Crna Kronika
NEPRAVOMOĆNO OSUĐEN
Pakoštanac mu prijetio smrću, zaključao ga i otišao. Sve to iz šale?
Zadar
JUBILARNO IZDANJE