Iz Jadranskih vrata su u petak izvijestili kako ta količina tereta potvrđuje važnost terminala kao jednog od središnjih čvorišta za pretovar kontejnera na Jadranu. “Ovim impresivnim prometom Rijeka nastavlja potvrđivati svoju ulogu jednog od ključnih kontejnerskih terminala za prihvat tereta jugoistočne i srednje Europe,“ ističu.


Izvršni direktor Emmanuel Papagianakis ocijenio je da je to rezultat napornog rada i predanosti svih  zaposlenika.




“Nakon izazovnog početka godine zbog krize u Crvenom moru, terminal je pokazao otpornost kroz brzi oporavak, pa čak i rast uz stabilizaciju usluga”, kazao je i dodao da su posvećeni održavanju visokih standarda koji su omogućili rast i održanje ključne uloge riječkog kontejnerskog terminala u globalnom lancu opskrbe.


Većina tereta potječe iz zemalja izvan Hrvatske, a po riječima Papagianakisa, ponovno se potvrđuje ključna važnost željezničkog prometa kao jedinog sredstva za daljnji rast riječke luke i riječkog prometnog pravca.


Tvrtka Jadranska vrata posluje u javno-privatnom partnerstvu, u kojem International Container Terminal Services (ICTSI)  ima 51 posto, a Luka Rijeka d.d. 49 posto udjela.  ICTSI je  međunarodni lučki operater na 6 kontinenata, u 20 zemalja, a upravlja s 34 luke i terminala.