
Foto: Podravka
Luka Modrić i Dominik Livaković, proslavljeni hrvatski nogometni reprezentativci i svjetski poznati nogometaši, osvajači srebrne i brončane medalje na Svjetskim prvenstvima u nogometu 2018. i 2022. godine novi su ambasadori Podravke, kojoj će pomoći u promociji omiljenih brendova Lino Lade i Čokolina.
Modrić, kapetan hrvatske nogometne reprezentacije i osvajač Zlatne lopte iz 2018. tako će od sada promovirati Lino Ladu. Livaković, vratar hrvatske nogometne reprezentacije i jedan od najboljih nogometnih vratara na svijetu, promovirat će pak legendarni Čokolino uz koji su odrasle mnoge generacije. Suradnja Podravke i nogometnih reprezentativaca dobra je sinergija najboljih promotora Hrvatske iz svijeta sporta i omiljenih hrvatskih proizvoda za cijelu obitelj.
Luka Modrić logičan je odabir brend ambasadora Podravke jer tko će bolje prezentirati Lino Ladu, nego najbolji vezni igrač na svijetu koji obožava palačinke s Lino Ladom. Dominik Livaković odlično se uklopio u novu strategiju Čokolina koja potiče sve uzraste na fizičku aktivnost i bavljenje sportom.
Luka i Dominik snimili su promotivne spotove za kampanje ova dva brenda prilikom nedavnog okupljanja reprezentacije, a na snimanju su, kao i uvijek, odradili sjajan posao.
Pozitivna atmosfera sa snimanja vidljiva je u snimljenim promotivnim spotovima koje je režirao jedan od najuspješnijih hrvatskih redatelja Dalibor Matanić, a kreativno osmislila agencija McCann Zagreb. Televizijski spotovi bit će emitirani tijekom sljedeće godine.
Vesna Višnić, direktorica Poslovnog programa Žitarice, snack i napitci izrazila je zadovoljstvo što je Livaković novi ambasador Čokolina: „Suradnjom Dominika i Čokolina želimo poslati poruku mlađim generacijama koliko je važno baviti se sportom i živjeti aktivno. Upravo zato, Čokolino se prilagođava trendovima i novim generacijama pa danas potrošačima nudi veliku mogućnost izbora i proizvode koji su nutritivno obogaćeni“.
Petra Kralj, direktorica Poslovnog programa Kremni namazi i slastice istaknula je: „Ponosni smo što je tako velika svjetska zvijezda ujedno i veliki obožavatelj Lino Lade. Luka svojim primjerom i uspjehom pokazuje kako se ustrajnošću, kvalitetom i radom može postići mnogo i na svjetskoj razini, bez obzira odakle dolazili i s koje pozicije kretali u profesionalni razvoj“.
„Vrijednosti koje Dominik i Luka svakodnevno promoviraju upravo su i naše vrijednosti koje promičemo u poslovanju i na kojima gradimo globalni uspjeh Podravke i naših brendova Čokolina i Lino Lade“, zaključile su Višnić i Kralj.
najnovije
najčitanije
KK Zadar
Premijer liga, 31. kolo
Zadar večeras izlazi na megdan Cedeviti Junior u bodovno nevažnoj utakmici
Zadar
Kandidat HDZ-a za gradonačelnika Zadra
ERLIĆ: Idemo u punu profesionalizaciju gradske uprave i firmi, natječaje će nadgledati i vanjske kontrole!
INFOteka turizma
MICE TURIZAM
Hotel Pinija stvara most prema poslovnim tržištima budućnosti
INFOteka turizma
SVIBANJSKI ŠUŠUR
Manifestacije koje slave život, zajedništvo i ljepotu prirode
INFOteka turizma
GORNJE CERANJE
Obitelj Gašpar uspješno čuva prošlost i oblikuje budućnost
Zadar
PREOPTEREĆEN SUSTAV
U OB Zadar na listama za preglede 66 tisuća pacijenata! Evo koga se čeka najduže
Zadar
TRIBINA NA OTVORENOM
Radeta dao potporu stanarima Krležine ulice pa poručio: “Ako opet uklone ogradu, prijavit ću gradonačelnika”
Plodovi zemlje i mora
brojni uspjesi
Bajlovi znaju kako se to radi: Najuspješnija su obitelj u svijetu ribolova s čak 467 medalja
Kultura
ZRELOST IZRAZA
VELIKO PRIZNANJE Lucija Jelić dobitnica nagrade 12. Zadarskog salona mladih
Županija
SAGA