Foto: Luka Jeličić
Turistička posezona dobro prolazi te je samo u listopadu bilo više turističkih dolazaka i noćenja nego lani, čemu pridonose promotivne kampanje Hrvatske turističke zajednice (HTZ) koje će i dalje naglašavati pred i posezonu, kao i sajamski nastupi koji za promociju 2025. godine počinju s londonskim WTM-om idući tjedan.
“Najavili smo dobru posezonu, što rezultati i potvrđuju, a svemu pridonose i naše kampanje čiji je cilj pozicioniranje Hrvatske kao kvalitetne i atraktivne cjelogodišnje destinacije. Tako će biti i ubuduće, kako bi se izraženije jačao promet izvan glavnih ljetnih mjeseci”, kaže direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Napominjući da će brojke turističkog prometa za listopad i deset mjeseci objaviti naknadno, iz HTZ-a za Hinu iznose da je listopad, do oko datuma 28. listopada bio u plusu s dolascima i noćenjima turista u odnosu na lanjski.
Završetak listopada ove se godine naslanja na produženi vikend zbog blagdana Svih svetih, kada se u Hrvatskoj očekuje povećani putnički i turistički promet, dok će se u studenom održati brojni skupovi i kongresi, što će dodatno pridonijeti prometu.
Među tim skupovima su i oni iz turističkog sektora odnosno većine strukovnih udruga i komora, a sektor čekaju i nastupi na stranim tržištima, prije svega na jednoj od najvećih svjetskih turističkih burzi, londonskom WTM-u (World Travel Marketu).
Ta će burza ove godine od 5. do 7. studenoga okupiti nekoliko tisuća izlagača iz svijeta i svih segmenata turističke i industrije putovanja, a prema organizatorima WTM-a izlagača i posjetitelja bit će najviše do sada.
Zaokret u promociji
Među izlagačima su tradicionalno HTZ i domaće turističke tvrtke i zajednice, kao i prijevoznici, koji nastupom na WTM-u žele dodatno učvrstiti poziciju Hrvatske, posebice, kaže Staničić, sa strateškim partnerima i suradnjama s obzirom da je riječ o britanskom tržištu s kojeg rezultati značajno ovise i o kvaliteti zračne povezanosti odnosno aviolinijama.
Kako bi napravili razliku u odnosu na nastupe u zadnjih nekoliko godina, hrvatski turizam odnosno HTZ će se na WTM-u predstaviti i s novim izgledom nacionalnog štanda.
“Na WTM-u u Londonu premijerno ćemo prikazati novi dizajn i koncept hrvatskog štanda, koji će se nakon Londona koristiti i na svim ostalim sajamskim nastupima u idućem višegodišnjem razdoblju. Novi koncept štanda nije direktno povezan s izborom novog krovnog komunikacijskog koncepta, ali je dio zaokreta u promociji Hrvatske kao turističke destinacije, koji je definiram smjernicama novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma”, kaže Staničić.
Na pitanje kojoj je fazi proces izbora novog krovnog komunikacijskog koncepta i vizualnog identiteta, te uključuje li i izbor novog slogana, Staničić kaže da je to zaseban projekt na kojemu se aktivno radi te da su provedenim natječajem za izbor tog koncepta (Big Idea) obuhvaćena dva radna zadatka – izrada krovnog komunikacijskog koncepta koji je puno više od samog slogana i predstavljat će i temelj za buduće marketinške kampanje, te izrada vizualnog identiteta.
“Na osam ključnih emitivnih tržišta uspješno su provedena istraživanja u sklopu kojih su testirani dobiveni prijedlozi za novi krovni komunikacijski koncept od tri ponuditelja te prijedlozi vizualnog identiteta od njih četiri. Održana je i sjednica stručnog povjerenstva gdje su prezentirani rezultati istraživanja tržišta, a sukladno natječajnoj dokumentaciji i finalna lista svih ponuditelja. Očekujemo da će se rješenja i prijedlozi uputiti na jednu od idućih sjednica Turističkog vijeća HTZ-a na daljnje razmatranje i odluku”, kaže Staničić.
najnovije
najčitanije
Scena
advent u privlaci
PRIPREMITE SE ZA PARTY Magazin za vikend stiže u Privlaku
Plodovi zemlje i mora
VINO TJEDNA
ENGLESKI PJENUŠAC? Od dobre šale do ozbiljne vinske priče
Zadar
grad zadar
Sutra kreće isplata božićnica i naknada za zadarske umirovljenike
Plodovi zemlje i mora
HRVATSKI MLJEKARI
DOMAĆE MLJEKARSTVO NA UDARU Visoka produktivnost, ali niska otkupna cijena
Zadar & Županija
ADVENT U TZO JASENICE
Ovu subotu u Maslenici koncert Učiteljica i “Večer domaćih uštipaka”
Zadar
Sreća u nesreći
Premijera filma 260 dana u Višnjiku nakratko prekinuta jer je gledateljici pozlilo, spasio ju poznati zadarski liječnik
Plodovi zemlje i mora
U straigradu
NAJULOV 2025. Antonio Koić ulovio je ribu života
Zadar & Županija
Ostao bez nasada
Bivši sudionik šou-emisije »Ljubav je na selu« u šoku! Posjekli mu 25 maslina
Zadar & Županija
Lijekovi za otoke
Napravili smo đir s brodskom ljekarnom: “Ma ovo je pun pogodak, donijela nam je život!”
Zadar & Županija
OD 15. prosinca