Taj skup ove godine održava se na Bahamima od 23. do 26. rujna, a HTZ hrvatsku luksuznu turističku ponudu predstavlja među više od 500 izlagača iz 70 zemalja svijeta.


Iz HTZ-a napominju da su među izlagačima i sudionicima skupa predstavnici luksuznih hotela, touroperatora, prijevoznika, agencija i destinacija iz SAD-a, Europe i šire.




Uz predstavnike HTZ-a na Bahamima je devet hrvatskih suizlagača, poput HGK s platformom premium turizma Stories te turističke zajednice Zagreba i Dubrovnika te drugi.


Na ILTM-u su sastanci unaprijed dogovoreni i i prilagođeni interesima sudionika, a razna networking događanja pridonose učvršćenju poslovnih veza, kažu iz HTZ-a, čiji je direktor Kristjan Staničić sa tog skupa poručio da popularnost Hrvatske kao turističke destinacije u SAD-u raste i da je sve prepoznatljivija.


“Hrvatska ima velike potencijale daljnjeg razvoja i pozicioniranja u segmentu luksuznog turizma, te smo okrenuti postizanju jedinstvenog iskustva kakvo traže najzahtjevniji gosti. Uz novi Strateški marketinški i operativni plan hrvatskog turizma namjeravamo i repozicionirati Hrvatsku u smjeru premium destinacije visoke dodane vrijednosti s naglaskom na održivi model poslovanja, smanjenje sezonalnosti i pozicioniranja kao kvalitetne cjelogodišnje destinacije”, istaknuo je Staničić.


Staničić i direktorica HTZ predstavništva u New Yorku Leila Krešić-Jurić razgovarali o suradnjama u 2025. te održali i konferenciju za medije, predstavljajući Hrvatsku kao atraktivnu i sigurnu destinaciju.


Komentirajući prvi nastup HTZ-a na tom ILTM skupu, Krešić-Jurić kazala je da je to iskorak u promociji prema najvišoj razini poslovnih kupaca i agenata u sjevernoj Americi.


“Ovo je jedan od 25 skupova u kojima se Hrvatska ove godine predstavlja na američkom kontinentu. Posebice veseli značajan odaziv hrvatskih agencija i hotela koji zajedničkim nastupom pridonose još upečatljivijoj prezentaciji naše zemlje na jednom od vodećih sajmova luksuznih putovanja na svijetu”, dodala je Krešić-Jurić.


Iz SAD-a je do sada ove godine došlo osam posto više turista koji su ostvarili sedam posto više noćenja nego lani. Odsjedaju najviše u hotelima u Dubrovniku, Splitu, Zagrebu, Hvaru, Rovinju i Zadru.