Ovogodišnjim, osmim Danima UHPA-e svoja je vrata napokon otvorio velik i moderno uređen »Congress and Event Center Zadar« hotela Pinija koji je već dugo u najavi. Hotel Pinija ovim se potezom orijentirao na, vjerojatno, najbrže rastuću granu turizma u našoj regiji – MICE turizam koji objedinjuje kongresna, poslovna i edukativna putovanja. Hotel Pinija, otvorenjem ovog je kongresnog centra tako uspio svoju dosadašnju ponudu dignuti na novu razinu i otvoriti vrata napretku regije upravo u ovoj grani turizma, koja je najzastupljenija u pred – i posezoni. Kongresni i poslovni putnici poznati su po visokim standardima te od destinacije očekuju puno više od dvorana i sala za sastanke.
Bolja vidljivost
Visoko je to rastuća niša na turističkom tržištu koja, osim osiguranja adekvatnih smještajnih kapaciteta s prostorijama za sastanke, seminare i predavanja, podrazumijeva i širi pristup destinaciji kroz mini izlete i putovanja izvan samog odredišta. Zadarska se regija u tom smislu sve bolje pozicionira na MICE tržištu, no još je puno prostora za daljnji rast i napredak. Upravo s tim ciljem jedna od najpoznatijih zadarskih hotelskih kuća odlučila se na veliki investicijski pothvat i izgradnju novog kongresnog centra. Kako nam je kazao direktor hotela Ante Kovačević, otvorenje novog kongresnog centra u hotelu Pinija predstavlja značajan strateški iskorak za hotel.
– Ovom investicijom ne želimo samo ojačati našu prisutnost na tržištu kongresnog turizma, već i otvoriti vrata novim segmentima gostiju – prvenstveno poslovnim putnicima, korporacijama i organizatorima raznih događanja. Kongresni turizam je u stalnom porastu i vidimo veliki potencijal u daljnjem razvoju ovog segmenta, započeo je Kovačević, poručivši kako kroz intenzivnu promociju putem direktne prodaje, digitalne kampanje, te kontinuirano sudjelovanje na domaćim i međunarodnim B2B sajmovima, planiraju raditi na jačanju suradnje s postojećim partnerima u turizmu, kao i na izgradnji čvršćih odnosa s lokalnim i regionalnim tvrtkama.
Rast interesa i upita
– Naš cilj je pozicionirati hotel kao prepoznatljivo i pouzdano odredište za poslovne susrete, konferencije i evente – kako na domaćem tako i na inozemnom tržištu. S ponosom zato mogu istaknuti da za ovu godinu već imamo dogovoren velik broj događanja, uključujući seminare, interne edukacije, team buildinge te nekoliko većih domaćih i međunarodnih kongresa. Većina tih događanja održava se u predsezoni i posezoni, što ima izuzetno pozitivan učinak na popunjenost hotela i doprinosi produženju rada hotela, rekao je Kovačević
Dokaz je ovo da je interes tržišta vrlo snažan. Svakodnevno stižu novi upiti, što jasno potvrđuje da je potencijal hotela Pinija, ali i zadarske regije te Hrvatske kao kongresne destinacije, prepoznat i sve traženiji.
– Ovakav odaziv dodatno nas motivira da kontinuirano ulažemo u kvalitetu usluge i sadržaja koje nudimo gostima. Kongresni centar je integriran u naše hotelsko poslovanje, a njegova snaga leži upravo u ljudima koji ga pokreću. Uz postojeći hotelski tim, imamo dodatne osobe koje su fokusirane isključivo na kongresni segment – organizaciju, koordinaciju i provedbu svih vrsta događanja. Suradnja između timova zato je ključna kako bismo klijentima pružili besprijekorno iskustvo. Od prvog kontakta pa sve do završetka događaja, svaki detalj se prati i prilagođava individualnim potrebama organizatora i sudionika, pojasnio je.

Kvaliteta destinacije
Poslovni gosti donose stabilnost jer nisu toliko vezani uz sezonu, a često troše više i koriste širi spektar, kako samih hotelskih usluga, tako i van hotelskih dodatnih usluga što nudi naša regija – od gastronomije do prirodnih i kulturnih znamenitosti.
– U tome nam značajnu podršku pružaju Turistička zajednica grada Zadra, Turistička zajednica Zadarske županije i Hrvatska turistička zajednica. Ono što je posebno vrijedno jest to što poslovni gosti vrlo često postaju i naši lojalni individualni gosti – vraćaju se s obitelji ili prijateljima u slobodno vrijeme, što dodatno doprinosi dugoročnoj vrijednosti odnosa koji gradimo. Kroz kongresni centar zapravo stvaramo most prema tržištima koja su nam ranije bila manje dostupna, a istovremeno gradimo prepoznatljivost i jačamo brend hotela Pinija kao i same zadarske regije na poslovnoj sceni, rezimirao je Kovačević zaključivši kako su izgradnjom kongresnog centra ne samo osnažili svoju ponudu, već i dodatno pozicionirali zadarsku regiju kao atraktivnu i autentičnu kongresnu destinaciju.
– Reakcije tržišta su iznimno pozitivne – prepoznata je kvaliteta, ali i jedinstvena atmosfera koju nudimo. Naš cilj je da kongresni centar ne bude samo funkcionalan prostor za sastanke, već istinsko mjesto inspiracije – gdje se rađaju ideje, donose važne odluke i stvaraju dugoročna partnerstva, zaključio je.
najnovije
najčitanije
Zadar & Županija
Na Sveučilištu u Zadru
Promovirano 35 prvostupnika Odjela za psihologiju: ‘Možda nećete imati milijune pratitelja, ali ćete imati nešto važnije…’
Crna Kronika
Kaznena prijava
Spriječeno krijumčarenje stranih državljana na području Gračaca
Zadar
Zimski park
Škola klizanja na klizalištu ICE PARK Zadar u sklopu ŠC-a Višnjik
Crna Kronika
Kriminalističko istraživanje
Sin zadarske gradske vijećnice prebio oca na spavanju, želio ga natjerati da mu prepiše dio kuće
Hrvatska
Pravobraniteljica za ravnopravnost spolova
Ljubičić: ‘Femicid je predvidljiv i sprječiv, ovo je 17. u Hrvatskoj ove godine’
Crna Kronika
Nesreća
ZAVRŠEN OČEVID 26-godišnjeg radnika pregazio 19-godišnji kolega
Zadar
NE ZNA SE KRIVAC
OBRAT! Šibenski aktivist uhićen zbog sumnje da je razbio spomen-ploču sad će tužiti policiju
Zadar & Županija
GRADSKI VIJEĆNIK
Na Adventu napadnut Daniel Radeta! Napadač mu vikao da je “smrdljiva komunjara”
Zadar
Nova funkcija
Bivši župan postao savjetnik, evo gdje će raditi
Scena
ĐURĐICA BARLOVIĆ