Četvrtak, 15. svibnja 2025

Weather icon

Vrijeme danas

18 C°

MICE TURIZAM

Hotel Pinija stvara most prema poslovnim tržištima budućnosti

Autor: Nikolina Lucić

25.04.2025. 08:45
Hotel Pinija stvara most prema poslovnim tržištima budućnosti


Ovogodišnjim, osmim Danima UHPA-e svoja je vrata napokon otvorio velik i moderno uređen »Congress and Event Center Zadar« hotela Pinija koji je već dugo u najavi. Hotel Pinija ovim se potezom orijentirao na, vjerojatno, najbrže rastuću granu turizma u našoj regiji – MICE turizam koji objedinjuje kongresna, poslovna i edukativna putovanja. Hotel Pinija, otvorenjem ovog je kongresnog centra tako uspio svoju dosadašnju ponudu dignuti na novu razinu i otvoriti vrata napretku regije upravo u ovoj grani turizma, koja je najzastupljenija u pred – i posezoni. Kongresni i poslovni putnici poznati su po visokim standardima te od destinacije očekuju puno više od dvorana i sala za sastanke.


Bolja vidljivost


Visoko je to rastuća niša na turističkom tržištu koja, osim osiguranja adekvatnih smještajnih kapaciteta s prostorijama za sastanke, seminare i predavanja, podrazumijeva i širi pristup destinaciji kroz mini izlete i putovanja izvan samog odredišta. Zadarska se regija u tom smislu sve bolje pozicionira na MICE tržištu, no još je puno prostora za daljnji rast i napredak. Upravo s tim ciljem jedna od najpoznatijih zadarskih hotelskih kuća odlučila se na veliki investicijski pothvat i izgradnju novog kongresnog centra. Kako nam je kazao direktor hotela Ante Kovačević, otvorenje novog kongresnog centra u hotelu Pinija predstavlja značajan strateški iskorak za hotel.


– Ovom investicijom ne želimo samo ojačati našu prisutnost na tržištu kongresnog turizma, već i otvoriti vrata novim segmentima gostiju – prvenstveno poslovnim putnicima, korporacijama i organizatorima raznih događanja. Kongresni turizam je u stalnom porastu i vidimo veliki potencijal u daljnjem razvoju ovog segmenta, započeo je Kovačević, poručivši kako kroz intenzivnu promociju putem direktne prodaje, digitalne kampanje, te kontinuirano sudjelovanje na domaćim i međunarodnim B2B sajmovima, planiraju raditi na jačanju suradnje s postojećim partnerima u turizmu, kao i na izgradnji čvršćih odnosa s lokalnim i regionalnim tvrtkama.


Rast interesa i upita




– Naš cilj je pozicionirati hotel kao prepoznatljivo i pouzdano odredište za poslovne susrete, konferencije i evente – kako na domaćem tako i na inozemnom tržištu. S ponosom zato mogu istaknuti da za ovu godinu već imamo dogovoren velik broj događanja, uključujući seminare, interne edukacije, team buildinge te nekoliko većih domaćih i međunarodnih kongresa. Većina tih događanja održava se u predsezoni i posezoni, što ima izuzetno pozitivan učinak na popunjenost hotela i doprinosi produženju rada hotela, rekao je Kovačević


Dokaz je ovo da je interes tržišta vrlo snažan. Svakodnevno stižu novi upiti, što jasno potvrđuje da je potencijal hotela Pinija, ali i zadarske regije te Hrvatske kao kongresne destinacije, prepoznat i sve traženiji.


– Ovakav odaziv dodatno nas motivira da kontinuirano ulažemo u kvalitetu usluge i sadržaja koje nudimo gostima. Kongresni centar je integriran u naše hotelsko poslovanje, a njegova snaga leži upravo u ljudima koji ga pokreću. Uz postojeći hotelski tim, imamo dodatne osobe koje su fokusirane isključivo na kongresni segment – organizaciju, koordinaciju i provedbu svih vrsta događanja. Suradnja između timova zato je ključna kako bismo klijentima pružili besprijekorno iskustvo. Od prvog kontakta pa sve do završetka događaja, svaki detalj se prati i prilagođava individualnim potrebama organizatora i sudionika, pojasnio je.



Kvaliteta destinacije


Poslovni gosti donose stabilnost jer nisu toliko vezani uz sezonu, a često troše više i koriste širi spektar, kako samih hotelskih usluga, tako i van hotelskih dodatnih usluga što nudi naša regija – od gastronomije do prirodnih i kulturnih znamenitosti.


– U tome nam značajnu podršku pružaju Turistička zajednica grada Zadra, Turistička zajednica Zadarske županije i Hrvatska turistička zajednica. Ono što je posebno vrijedno jest to što poslovni gosti vrlo često postaju i naši lojalni individualni gosti – vraćaju se s obitelji ili prijateljima u slobodno vrijeme, što dodatno doprinosi dugoročnoj vrijednosti odnosa koji gradimo. Kroz kongresni centar zapravo stvaramo most prema tržištima koja su nam ranije bila manje dostupna, a istovremeno gradimo prepoznatljivost i jačamo brend hotela Pinija kao i same zadarske regije na poslovnoj sceni, rezimirao je Kovačević zaključivši kako su izgradnjom kongresnog centra ne samo osnažili svoju ponudu, već i dodatno pozicionirali zadarsku regiju kao atraktivnu i autentičnu kongresnu destinaciju.


– Reakcije tržišta su iznimno pozitivne – prepoznata je kvaliteta, ali i jedinstvena atmosfera koju nudimo. Naš cilj je da kongresni centar ne bude samo funkcionalan prostor za sastanke, već istinsko mjesto inspiracije – gdje se rađaju ideje, donose važne odluke i stvaraju dugoročna partnerstva, zaključio je.