Foto: Zadarska županija
Uspješno je završena prva faza Natječaja za izbor krovnog komunikacijskog koncepta – Big Idea te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije, kojeg je Hrvatska turistička zajednica objavila u veljači ove godine i koji će se provoditi u dvije faze postupka. Tijekom prve predselekcijske faze, koja je trajala do 13. ožujka, pristiglo je čak 27 prijava ponuditelja od kojih je 14 međunarodnih.
– Iznimno nas veseli interes ponuditelja za ovaj natječaj u sklopu kojeg će hrvatski turizam, između ostalog, dobiti novi slogan i vizualni identitet, te potpuno novi krovni komunikacijski koncept. U ovoj prvoj fazi natječaja nismo tražili idejna rješenja, već smo htjeli prikupiti interes ponuditelja, odnosno njihovu dokumentaciju kojom dokazuju svoje sposobnosti, iskustvo, kao i priznanja struke. Sada predstoji faza u kojoj će članovi stručnog Povjerenstva na temelju dostavljene dokumentacije obraditi pristigle prijave te odabrati one ponuditelje koji će proći u drugu fazu natječaja, poručio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, nadodavši kako će se ponude s idejnim rješenjima u sklopu druge faze zaprimati do kraja svibnja 2023.
Članove stručnog Povjerenstva za odabir čine prof. dr. sc. Feđa Vukić (Studij dizajna, Arhitektonski fakultet, Zagreb), prof. dr. sc. Josip Mikulić (Katedra za turizam, Ekonomski fakultet, Zagreb te Znanstveni savjetnik na Institutu za turizam, Zagreb), Mirko Ilić (Grafički dizajner, ilustrator), Tomislav Popović (Predsjednik Uprave Maistre), Eulogio Bordas (Tourism Industry Advisors, osnivač i partner), prof. dr. sc. Božo Skoko (Odsjek za strateško komuniciranje, Fakultet političkih znanosti, Zagreb), Petra Mlačak Rosić (Savjetnica u Kabinetu ministrice, Ministarstvo turizma i sporta), Mirko Herceg (Savjetnik ministrice, Ministarstvo turizma i sporta), dr. sc. Renata Deželjin (Direktorica Sektora za brend, Hrvatska turistička zajednica) i Ivana Hrestak (Odjel za brend, Hrvatska turistička zajednica).
Članovi stručnog povjerenstva za prolazak u drugu fazu natječaja odabrat će do najviše pet ponuditelja za projektni zadatak A, odnosno za izradu krovnog komunikacijskog koncepta (Big Idea) te najviše do deset ponuditelja za projektni zadatak B, koji uključuje izradu vizualnog identiteta.
Podsjetimo, jedan od ključnih ciljeva novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma je i kreiranje prestižnijeg turističkog brenda Hrvatske na tradicionalnim i novim tržištima, a u svrhu učinkovite realizacije te vizije i postavljenih ciljeva nužan je rebrending koji će donijeti upravo novi krovni komunikacijski koncept te novi vizualni identitet hrvatskog turizma.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
RAST
Na poštanskom tržištu u trećem tromjesečju ostvaren rast prihoda i usluga
Svijet
UDAR NA DŽEP?
EU privremeno uvodi carinu od tri eura na male pakete iz Kine
Zadar
PREGLED DANA
PET VIJESTI DANA Petak u Zadru u znaku Thompsona
Zadar
TRADICIONALNO
Betlehemsko svjetlo stiglo u Zadarsku županiju: ‘Hvala vam što ste donijeli svjetlo’
KK Zadar
ABA liga, 10. kolo
Zadrani za pola koša ostali kratki na gostovanju kod Mege
Nogomet
Županijski hit-trener
Matej Čulina: “Tužno je vidjeti kad ambicije kluba guše djecu u njihovoj kreativnosti”
Zadar
12. i 13. prosinca
Iz Višnjika uputili dvije važne obavijesti uoči Thompsonovih koncerata
Županija
Pustolovni turizam
Zadarska županija traži koncesionara koji će izgraditi zip-line kod Paškog mosta
Zadar
KONCERT
VIŠNJIK SE NAPUNIO! Donosimo fotke iz dvorane
Zadar
VIŠNJIK RASPRODAN