Foto: Zadarska županija
Uspješno je završena prva faza Natječaja za izbor krovnog komunikacijskog koncepta – Big Idea te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije, kojeg je Hrvatska turistička zajednica objavila u veljači ove godine i koji će se provoditi u dvije faze postupka. Tijekom prve predselekcijske faze, koja je trajala do 13. ožujka, pristiglo je čak 27 prijava ponuditelja od kojih je 14 međunarodnih.
– Iznimno nas veseli interes ponuditelja za ovaj natječaj u sklopu kojeg će hrvatski turizam, između ostalog, dobiti novi slogan i vizualni identitet, te potpuno novi krovni komunikacijski koncept. U ovoj prvoj fazi natječaja nismo tražili idejna rješenja, već smo htjeli prikupiti interes ponuditelja, odnosno njihovu dokumentaciju kojom dokazuju svoje sposobnosti, iskustvo, kao i priznanja struke. Sada predstoji faza u kojoj će članovi stručnog Povjerenstva na temelju dostavljene dokumentacije obraditi pristigle prijave te odabrati one ponuditelje koji će proći u drugu fazu natječaja, poručio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, nadodavši kako će se ponude s idejnim rješenjima u sklopu druge faze zaprimati do kraja svibnja 2023.
Članove stručnog Povjerenstva za odabir čine prof. dr. sc. Feđa Vukić (Studij dizajna, Arhitektonski fakultet, Zagreb), prof. dr. sc. Josip Mikulić (Katedra za turizam, Ekonomski fakultet, Zagreb te Znanstveni savjetnik na Institutu za turizam, Zagreb), Mirko Ilić (Grafički dizajner, ilustrator), Tomislav Popović (Predsjednik Uprave Maistre), Eulogio Bordas (Tourism Industry Advisors, osnivač i partner), prof. dr. sc. Božo Skoko (Odsjek za strateško komuniciranje, Fakultet političkih znanosti, Zagreb), Petra Mlačak Rosić (Savjetnica u Kabinetu ministrice, Ministarstvo turizma i sporta), Mirko Herceg (Savjetnik ministrice, Ministarstvo turizma i sporta), dr. sc. Renata Deželjin (Direktorica Sektora za brend, Hrvatska turistička zajednica) i Ivana Hrestak (Odjel za brend, Hrvatska turistička zajednica).
Članovi stručnog povjerenstva za prolazak u drugu fazu natječaja odabrat će do najviše pet ponuditelja za projektni zadatak A, odnosno za izradu krovnog komunikacijskog koncepta (Big Idea) te najviše do deset ponuditelja za projektni zadatak B, koji uključuje izradu vizualnog identiteta.
Podsjetimo, jedan od ključnih ciljeva novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma je i kreiranje prestižnijeg turističkog brenda Hrvatske na tradicionalnim i novim tržištima, a u svrhu učinkovite realizacije te vizije i postavljenih ciljeva nužan je rebrending koji će donijeti upravo novi krovni komunikacijski koncept te novi vizualni identitet hrvatskog turizma.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Nogometna velesila
Otkako su se pojavili “Vatreni”, samo dvije reprezentacije imaju više medalja sa SP-a
Zadar & Županija
Preko u blagdanskom ruhu
Advent koji spaja tradiciju, luksuz i miran otočki ritam
KK Zadar
ABA liga, 9. kolo
Mihailović zatrpao koš Bečana i donio treću regionalnu pobjedu
Nogomet
Ždrijeb za SP
Hrvatska doznala protivnike na Svjetskom prvenstvu 2026.
Svijet
Američki predsjednik
Trump dobitnik prve FIFA-ine Nagrade za mir: ‘On govori ono što mnogi misle, ali se ne usuđuju reći’
Zadar & Županija
GRADSKI VIJEĆNIK
Na Adventu napadnut Daniel Radeta! Napadač mu vikao da je “smrdljiva komunjara”
Crna Kronika
Nesreća
ZAVRŠEN OČEVID 26-godišnjeg radnika pregazio 19-godišnji kolega
Zadar
NE ZNA SE KRIVAC
OBRAT! Šibenski aktivist uhićen zbog sumnje da je razbio spomen-ploču sad će tužiti policiju
Zadar
Nova funkcija
Bivši župan postao savjetnik, evo gdje će raditi
Crna Kronika
Kriminalističko istraživanje