Prema BMI-ju, britanskoj istraživačkoj podružnici financijske tvrtke Fitch Solutions, kibernetički napadi na automobile postat će vjerojatniji zbog sve veće uloge softvera i autonomne vožnje.


I dok je ideja da automobilske tvrtke pružaju “napredne navigacijske sustave, besprijekorna bežična ažuriranja te poboljšanu učinkovitost i iskustvo vožnje”, nedostatak je što su vozila jednako izložena kibernetičkim kriminalcima kao i bilo koji drugi povezani uređaj.




BMI ističe da su stručnjaci uspjeli hakirati modele Subarua i Kije uz pomoć samo registracijske oznake, što im je omogućilo “daljinsko upravljanje ključnim funkcijama vozila i pristup povijesti lokacije vozila i osobnim podacima”.


Povezana vozila nose rizik ne samo od smanjene privatnosti već i od potencijalno ugrožene “funkcije vozila”, rekao je BMI, upozoravajući na opasne scenarije u kojima se hakirani automobili daljinski kontroliraju, što dovodi do “neovlaštenog preusmjeravanja prometa ili otmice vozila”.




Sada je na automobilskoj industriji da razvije dostatnu zaštitu od hakera kako bi zaštitila vozače.