Petak, 5. prosinca 2025

Weather icon

Vrijeme danas

8 C°

kuponi za popust

Temu bilježi snažan rast u Hrvatskoj: kineska aplikacija među najpopularnijima

Autor: Sponzorirani sadržaj

04.08.2025. 12:06
Temu bilježi snažan rast u Hrvatskoj: kineska aplikacija među najpopularnijima

Nakon što je krajem 2023. ušla na hrvatsko tržište, platforma Temu doživjela je izniman rast i postala jedna od najkorištenijih e-commerce aplikacija u zemlji. Korisnici sve češće biraju Temu zbog niskih cijena, redovnih popusta i besplatne dostave za svaku narudžbu.
Prema međunarodnom istraživanju IPC-a s početka 2025., Temu trenutno drži 21 % udjela među online kupcima u Europi, čime je pretekao i dobro poznati AliExpress (10 %) te Shein (9 %). Hrvatski korisnici posebno cijene brzo slanje pošiljaka, koje u većini slučajeva stižu zračnim putem unutar dva do tri tjedna.


Kuponi za popust i povrat novca kao ključ rasta


Temu je hrvatske korisnike brzo osvojio kombinacijom izrazito niskih cijena, redovitih akcija te gotovo stalnim povratom dijela novca na većinu narudžbi. Ove pogodnosti čine osnovu Temu strategije privlačenja i zadržavanja kupaca, a dodatnu uštedu osiguravaju i dnevne nagradne igre unutar aplikacije, koje potiču čestu interakciju i ponovnu kupovinu. Ono što ovu platformu još više ističe među konkurencijom je stalna dostupnost Temu kupona za nove korisnike, zahvaljujući kojem svaki novi korisnik aplikacije ostvaruje 30% popusta na svoju prvu narudžbu. Osim toga, besplatna dostava dostupna je za sve narudžbe, a u suradnji s Hrvatskom poštom, Temu je dodatno ubrzao procese isporuke i omogućio preuzimanje paketa u više od tisuću poštanskih ureda i paketomata diljem zemlje.


Novi izazovi za konkurenciju i domaće tržište


Dok sve više Hrvata naručuje sitnice, odjeću, elektroniku i dodatke za kućanstvo upravo putem Temu-a, tradicionalni konkurenti poput AliExpress-a bilježe blagi pad udjela. Shein, iako još uvijek popularan u segmentu ženske mode, sve teže parira Temuovoj širini ponude i agresivnim promotivnim strategijama.
Rast Temu-a također predstavlja izazov za domaće online trgovce, koji se sve češće suočavaju s potrebom za prilagodbom cijena, bržom logistikom i većim ulaganjem u poboljšanje iskustva kupovine i dostave. Ipak, hrvatski kupci trenutno jasno pokazuju da im je jednostavnost, niska cijena i dodatna nagrada za svaku narudžbu kombinacija kojoj je teško odoljeti.