Utorak, 5. studenog 2024

Weather icon

Vrijeme danas

9 C°

tz zadarske županije

Zadarski list važan je promotor turizma u županiji

Autor: Nikolina Lucić

03.11.2024. 08:58
Zadarski list važan je promotor turizma u županiji

Foto: Luka Jeličić



U međusobnoj suradnji koja traje već više od dvadeset godina, Turistička zajednica Zadarske županije je gradeći snažno partnerstvo sa Zadarskim listom i zapravo obostrano koristan odnos, trajno informirala javnost o svojim brojnim aktivnostima i prenosila ključne poruke zainteresiranoj javnosti. Djelovanje turističkih zajednica se temelji na načelu opće korisnosti, pa je nužno da cjelokupna javnost ima uvid u njihove aktivnosti.


Dugogodišnja suradnja


– Između ostalog, posebno se značajnom može istaknuti suradnja u poticanju izvrsnosti pa je tako dugi niz godina skupa sa Zadarskim listom Turistička zajednica Zadarske županije tradicionalno nagrađivala zaslužne za stvaranje i razvoj dodatne ponude te doprinos u brendiranju destinacije u tekućoj turističkoj godini.


Priznanja su kroz godine dodijeljena brojnim destinacijama/turističkim zajednicama, institucijama, komercijalnim subjektima, turističkim agencijama i proizvodima, događanjima, ali i pojedincima, podsjetili su iz Županijske turističke zajednice, kazavši kako je Turističkoj zajednici Zadarske županije promocija cjelokupnog zadarskog turizma putem novinskih kanala iznimno značajna.




– Budući da je rad turističkih zajednica javan, suradnja medija i posebno turističkih zajednica osnova su uspjeha u razvoju i promociji turizma Zadarske županije. Znamo kako su mediji među najutjecajnijim institucijama u svijetu, oni snažno utječu na razmišljanja ljudi o društvenoj odgovornosti i prioritetima održivog turizma što je danas temelj za daljnji napredak i razvitak turizma.


U današnjem je vremenu komunikacija ne samo pretpostavka razumijevanja već i potreba u uspostavljanju kvalitete življenja, a mediji snažno djeluju na populaciju da se ponaša sukladno principima održivog turizma, rezimirali su iz županijskog TZ-a, kojem je odnedavno na čelu novi direktor Hrvoje Anić.


Važnost promocije


– Sigurni smo da će se naša sjajna suradnja nastaviti te da će Zadarski list i nadalje detaljno pratiti turistička zbivanja u županiji i promicati Zadarsku županiju kao turistima privlačnu turističku destinaciju, a stanovništvu poželjnu županiju za življenje, istaknuli su iz županijskog TZ-a.


Jedna od temeljnih zadaća Turističke zajednice Zadarske županije je promocija županije i svih njezinih potencijala, pa je i velika većina aktivnosti usmjerena na vidljivost destinacije.


– Ističemo često kako je u brendiranju i promidžbi bitan kontinuitet i konzistentnost komuniciranja i to i radimo već niz godina. U ovoj je godini uz digitalnu glavnu kampanju na 13 inozemnih tržišta koja je trajala gotovo šest mjeseci, ugovoreno niz oglasa, ali i reportaža kao dio PR aktivnosti.


Pa tako godinama surađujemo i s najznačajnijim medijima za putovanja – “National Geographic Traveller”, “The Independent”, “Wanderlust”, “Petit Fute”, “Expedia”, “Bild”, “Le Figaro”, “Delo”, i drugima. Kroz te i druge kanale uvijek Zadarsku županiju brendiramo kao destinaciju sa širokom paletom proizvoda posebnih interesa koji turiste privlače i u razdobljima izvan glavne turističke sezone.


Uz aktivni turizam, posebice onaj dostupan u našim brojnim zaštićenim prirodnim područjima te nautički turizam koje godinama promoviramo, najznačajniji iskorak posljednjih godina napravljen na polju razvoja eno – gastro turizma koji se proteže kroz ključne stavke programa – od razvoja proizvoda, preko oglašavanja do prezentacija, poručili su iz Turističke zajednice Zadarske županije.