Foto: Luka Jeličić
Turistička posezona dobro prolazi te je samo u listopadu bilo više turističkih dolazaka i noćenja nego lani, čemu pridonose promotivne kampanje Hrvatske turističke zajednice (HTZ) koje će i dalje naglašavati pred i posezonu, kao i sajamski nastupi koji za promociju 2025. godine počinju s londonskim WTM-om idući tjedan.
“Najavili smo dobru posezonu, što rezultati i potvrđuju, a svemu pridonose i naše kampanje čiji je cilj pozicioniranje Hrvatske kao kvalitetne i atraktivne cjelogodišnje destinacije. Tako će biti i ubuduće, kako bi se izraženije jačao promet izvan glavnih ljetnih mjeseci”, kaže direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Napominjući da će brojke turističkog prometa za listopad i deset mjeseci objaviti naknadno, iz HTZ-a za Hinu iznose da je listopad, do oko datuma 28. listopada bio u plusu s dolascima i noćenjima turista u odnosu na lanjski.
Završetak listopada ove se godine naslanja na produženi vikend zbog blagdana Svih svetih, kada se u Hrvatskoj očekuje povećani putnički i turistički promet, dok će se u studenom održati brojni skupovi i kongresi, što će dodatno pridonijeti prometu.
Među tim skupovima su i oni iz turističkog sektora odnosno većine strukovnih udruga i komora, a sektor čekaju i nastupi na stranim tržištima, prije svega na jednoj od najvećih svjetskih turističkih burzi, londonskom WTM-u (World Travel Marketu).
Ta će burza ove godine od 5. do 7. studenoga okupiti nekoliko tisuća izlagača iz svijeta i svih segmenata turističke i industrije putovanja, a prema organizatorima WTM-a izlagača i posjetitelja bit će najviše do sada.
Zaokret u promociji
Među izlagačima su tradicionalno HTZ i domaće turističke tvrtke i zajednice, kao i prijevoznici, koji nastupom na WTM-u žele dodatno učvrstiti poziciju Hrvatske, posebice, kaže Staničić, sa strateškim partnerima i suradnjama s obzirom da je riječ o britanskom tržištu s kojeg rezultati značajno ovise i o kvaliteti zračne povezanosti odnosno aviolinijama.
Kako bi napravili razliku u odnosu na nastupe u zadnjih nekoliko godina, hrvatski turizam odnosno HTZ će se na WTM-u predstaviti i s novim izgledom nacionalnog štanda.
“Na WTM-u u Londonu premijerno ćemo prikazati novi dizajn i koncept hrvatskog štanda, koji će se nakon Londona koristiti i na svim ostalim sajamskim nastupima u idućem višegodišnjem razdoblju. Novi koncept štanda nije direktno povezan s izborom novog krovnog komunikacijskog koncepta, ali je dio zaokreta u promociji Hrvatske kao turističke destinacije, koji je definiram smjernicama novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma”, kaže Staničić.
Na pitanje kojoj je fazi proces izbora novog krovnog komunikacijskog koncepta i vizualnog identiteta, te uključuje li i izbor novog slogana, Staničić kaže da je to zaseban projekt na kojemu se aktivno radi te da su provedenim natječajem za izbor tog koncepta (Big Idea) obuhvaćena dva radna zadatka – izrada krovnog komunikacijskog koncepta koji je puno više od samog slogana i predstavljat će i temelj za buduće marketinške kampanje, te izrada vizualnog identiteta.
“Na osam ključnih emitivnih tržišta uspješno su provedena istraživanja u sklopu kojih su testirani dobiveni prijedlozi za novi krovni komunikacijski koncept od tri ponuditelja te prijedlozi vizualnog identiteta od njih četiri. Održana je i sjednica stručnog povjerenstva gdje su prezentirani rezultati istraživanja tržišta, a sukladno natječajnoj dokumentaciji i finalna lista svih ponuditelja. Očekujemo da će se rješenja i prijedlozi uputiti na jednu od idućih sjednica Turističkog vijeća HTZ-a na daljnje razmatranje i odluku”, kaže Staničić.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
AMERIČKI IZBORI
Plenković: Surađivat ćemo s pobjednikom izbora u SAD-u, tko god to bio
Hrvatska
LICENCA I RELICENCA
Zadarski HGSS-ovci sudjelovali na tečaju spašavanja u brzim vodama i poplavama
Hrvatska
NERIJEŠEN SLUČAJ
Plenković kaže da Ukrajina nije odgovorila Hrvatskoj o padu drona
Svijet
Goran Vesić
Srbijanski ministar prometa dao ostavku zbog nesreće u Novom Sadu: ‘Ne prihvaćam krivnju za smrt’
Zadar
HEP JAVLJA
Poveći broj ulica u Zadru i županiji u utorak ostaje bez struje, donosimo popis
Zadar
lisičić
MISTO MOJE (3) Idilični Lisičić u kamenu, ima budućnost, ali kao da je zaspao u davnom vremenu
Crna Kronika
na državnoj cesti
‘MRTAV PIJAN’ U Biogradu izazvao prometnu nesreću, napuhao 2,67 promila!
Zadar
LISTA SRAMA
POPIS POREZNIH DUŽNIKA I zadarske tvrtke na listi srama – njih 39 duguje milijune!
Zadar
U OBJEKTIVU
MODNA ANALIZA Zadarske špicerice predstavile trendove za studeni!
Crna Kronika
nakon sukoba