“Najavili smo dobru posezonu, što rezultati i potvrđuju, a svemu pridonose i naše kampanje čiji je cilj pozicioniranje Hrvatske kao kvalitetne i atraktivne cjelogodišnje destinacije. Tako će biti i ubuduće, kako bi se izraženije jačao promet izvan glavnih ljetnih mjeseci”, kaže direktor HTZ-a Kristjan Staničić.


Napominjući da će brojke turističkog prometa za listopad i deset mjeseci objaviti naknadno, iz HTZ-a za Hinu iznose da je listopad, do oko datuma 28. listopada bio u plusu s dolascima i noćenjima turista u odnosu na lanjski.




Završetak listopada ove se godine naslanja na produženi vikend zbog blagdana Svih svetih, kada se u Hrvatskoj očekuje povećani putnički i turistički promet, dok će se u studenom održati brojni skupovi i kongresi, što će dodatno pridonijeti prometu.


Među tim skupovima su i oni iz turističkog sektora odnosno većine strukovnih udruga i komora, a sektor čekaju i nastupi na stranim tržištima, prije svega na jednoj od najvećih svjetskih turističkih burzi, londonskom WTM-u (World Travel Marketu).


Ta će burza ove godine od 5. do 7. studenoga okupiti nekoliko tisuća izlagača iz svijeta i svih segmenata turističke i industrije putovanja, a prema organizatorima WTM-a izlagača i posjetitelja bit će najviše do sada.


Zaokret u promociji


Među izlagačima su tradicionalno HTZ i domaće turističke tvrtke i zajednice, kao i prijevoznici, koji nastupom na WTM-u žele dodatno učvrstiti poziciju Hrvatske, posebice, kaže Staničić, sa strateškim partnerima i suradnjama s obzirom da je riječ o britanskom tržištu s kojeg rezultati značajno ovise i o kvaliteti zračne povezanosti odnosno aviolinijama.


Kako bi napravili razliku u odnosu na nastupe u zadnjih nekoliko godina, hrvatski turizam odnosno HTZ će se na WTM-u predstaviti i s novim izgledom nacionalnog štanda.


“Na WTM-u u Londonu premijerno ćemo prikazati novi dizajn i koncept hrvatskog štanda, koji će se nakon Londona koristiti i na svim ostalim sajamskim nastupima u idućem višegodišnjem razdoblju. Novi koncept štanda nije direktno povezan s izborom novog krovnog komunikacijskog koncepta, ali je dio zaokreta u promociji Hrvatske kao turističke destinacije, koji je definiram smjernicama novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma”, kaže Staničić.


Na pitanje kojoj je fazi proces izbora novog krovnog komunikacijskog koncepta i vizualnog identiteta, te uključuje li i izbor novog slogana, Staničić kaže da je to zaseban projekt na kojemu se aktivno radi te da su provedenim natječajem za izbor tog koncepta (Big Idea) obuhvaćena dva radna zadatka – izrada krovnog komunikacijskog koncepta koji je puno više od samog slogana i predstavljat će i temelj za buduće marketinške kampanje, te izrada vizualnog identiteta.


“Na osam ključnih emitivnih tržišta uspješno su provedena istraživanja u sklopu kojih su testirani dobiveni prijedlozi za novi krovni komunikacijski koncept od tri ponuditelja te prijedlozi vizualnog identiteta od njih četiri. Održana je i sjednica stručnog povjerenstva gdje su prezentirani rezultati istraživanja tržišta, a sukladno natječajnoj dokumentaciji i finalna lista svih ponuditelja. Očekujemo da će se rješenja i prijedlozi uputiti na jednu od idućih sjednica Turističkog vijeća HTZ-a na daljnje razmatranje i odluku”, kaže Staničić.