Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL
U električnim automobilima ima manje komponenti nego u vozilima s unutarnjim izgaranjem. Dakle, barem teoretski, manje je trošenja pokretnih dijelova i, potencijalno, manje kvarova.
No prema nedavnoj studiji američke tvrtke za istraživanje tržišta J.D. Power to je pogrešna pretpostavka – analizirani podaci i iskustva vlsnika pokazuju da električni automobili i plug-in hibridi zahtijevaju više popravaka u svim kategorijama nego vozila s motorima s unutarnjim sagorijevanjem, piše revija HAK.
Prema procjeni američke tvrtke za istraživanje tržišta, električni automobili zahtijevaju znatno više popravaka od motora s unutarnjim izgaranjem. Električni automobili i plug-in hibridi moraju tri puta češće u servisne radionice na popravke nego automobili s motorima s unutarnjim sagorijevanjem.
– Vlasnici najsuvremenijih, tehnički vrhunski opremljenih BEV i PHEV vozila bore se s problemima koji su toliko ozbiljni da svoje novo vozilo ostavljaju u servisima tri puta češće od vlasnika vozila na benzinski pogon – kaže Frank Hanley , viši direktor Auto Benchmarkinga u J.D. Poweru.
Razlozi bi mogli biti u novim i dosad neprovjerenim tehnologijama te softverskoj kompleksnosti navedenih vozila.
najnovije
najčitanije
Zadarski prsten
sustav javne odvodnje
Projekt će znatno povećati priključenost na sustav odvodnje
Zadarski prsten
gospodarski uzlet
Započeo veliki poduzetnički projekt u Sv. Filipu i Jakovu
Zadarski prsten
Inicijativa urodila plodom
Trajekt Jadrolinije zvat će se »Vrsi«
Zadarski prsten
turistički potencijal
Kameni ledenjak postaje edukativni geološki park
Tenis
ATP Sioux Falls
Borna Gojo osvojio drugi Challenger u karijeri
Scena
kulinarski izazovi
Večera za 5 donosi novo zadarsko izdanje! Ima i poznatih lica
Zadar
OBAVIJEST
HEP JAVLJA! Poveći broj ulica u Zadru i županiji u ponedjeljak bez struje
Zadar
MODNA ANALIZA
Street style spektakl na posljednjoj listopadskoj suboti
Zadar
gdje u kupnju?
Radna je nedjelja samo nekim trgovinama, donosimo popis
Scena
POZVAO IH MODRIĆ